tu nakreciłem filmik sory za mój bełkot ale chory jestem

nie rozpisuje sie za bardzo bo w filmiku wszystko dokładnie powiedziałem

ari4 pisze:Na moje masz słabo wciśnięte łożyska w piaście. Luzem łożyska nie są ściśnięte i jest ok. Po skręceniu ściskasz wewnętrzną bieżnię łożyska, a zewnętrzna zostaje nieruchoma w piaście, przez co "klinuje" się łożysko.
Jest jeszcze jedna opcja, że brakuje Ci tulei dystansowej wewnątrz piasty, na której opierają się łożyska po skręceniu.
Po pierwsze, wyjmij oś i zobacz czy między prawym i lewym łożyskiem (w piaście) masz rurkę dystansową.
Jeżeli masz, weź dobijak/wybijak/dornik i dobij łożyska w piaście waląc w zewnętrzną bieżnie tak, żeby doszła do końca. Jeżeli to nie pomoże, to nie mam pojęcia co jest grane...
Kurwa, takich cudów to nie słyszałem ile czasu już jeżdżę...Faerie pisze:Na mój gust to to po zaciśnieciu lagi delikatnie się odkształcają (zginają się do wewnątrz), co jest przyczyną tarcia zacisku hamulca o tarcze. Zakręć kołem bez zacisku hamulca i będziesz wiedział.
rozepchaj tłoczki w hamuclu w załóż ponownie na zamontowane koło.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość