http://www.pinkbike.com/news/Marzocchi- ... pei-S.html


Boxxery po 2010 nie maja juz problemu ze sztywnoscią, ludziom często idzie bo nie kminią tej ośki i źle ją dokręcają to wtedy nie jest sztywno.quilong pisze:KaKTuSSS - ale między innymi przez brak sztywności na osi boxxy lubią pękać na podkowie, czasem nie trzeba mocnego dzwona, wystarczy, ze koło zostanie mocno skręcona a golenie między półkami oprą się o ramę. Przez taką oś pękł mój stary pike, sprzedałem go chłopaczkowi który robił tylko 180 na asfalcie(bardzo "brzydko"), najpierw pękła oś na gwincie, została wymieniona, a potem pękła podkowa, co raczej potwierdza moją teorie (o braku sztywności właśnie przez ten gwint). Wiadomo, tylko diamenty są wieczne, ale nie ma co komplikować sobie życia.
Wygoda lub performance, mimo braku ciśnienia wybieram performance.KaKTuSSS pisze:Patent RS może i jest skomplikowany z punktu technicznego, ale z punktu użytkowania upraszcza sprawę maksymalnie.
Zdecydowanie mogliby powłokę zmienić. Sporo osób narzeka na to co się z nią dzieje... Team CRC miał golenie z azotkiem tytanu i coś nie wypaliło :/ Wyglądały pięknie.pietryna pisze:Jakby się pozbyli niklu z tych goleni... Nawet na zdjęciu widać że raczej syfny jest.
Kute i obrabiane cnc a nie krzywe odlewy RSa które odciskają się na lagachEDDIE pisze:Półki - super.
Jest wariant tapered lub normalna.EDDIE pisze:Ciekawa jest rura taper.
Jak ktoś głupi to jego wina. Inne ośki za gruby hajs (maxle to 300zł) tez ludzie psuli.timon92 pisze:Naoglądaliśmy się wszyscy starszych Marcoków z popękanymi dolnymi goleniami z powodu zbyt mocnego skręcenia śrub zaciskających oś, projektanci też powinni być tego świadomi. Jeśli to będzie widelec używany w 90% w WC to nie ma problemu ale ja już miałem takie rozwiązanie u siebie i mimo, że nic nie zepsułem to nie chciałbym do niego wracać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości