
GT prototyp ramy do DH
Tutaj akurat jest tyle co w zwykłym i-drivie + linki. Więc troszkę tego jest, ale generalnie nie komplikuje konstrukcji i w sumie wychodzi podobnie jak nowy lapierre, przy którym nikt nie mówił, że jest przekombinowany. Ciekaw jestem jak się na tym śmiga, mam starego i-drive w wersji XC i muszę przyznać ze pedałuje się bardzo fajnie.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20382844
Stary ale sztywnosc na wiele sposobów mozna osiągać.frango pisze:Ale jeśli porównamy z Fury, to dodatkowych elementów pośrednich, jest więcej... Jeśli dobrze widzę, to Fury miało "popychacz" mufy BB i damper pchany bezpośrednio przez wahacz.
Wygląda na to, że nowa konstrukcja nie ma na połączeniu przedni/tylny trójkąt tyle sztywności co Fury??
A to nie jest to samo bo popychacz pozwala sterować charakterystyka zawieszenia lepiej. Wczesniej fury było liniowe, wiele osób to lubi ale nie wszyscy. Zmienili koncepcje (chyba juz firm z liniowymi ramami prawie nie ma)
quilong pisze:ale głównie odpowiedzialne są za charakterystykę pracy zawieszenia.
Chyba coś się Wam, koledzy, popiórkowało... spojrzyjcie jeszcze raz na to zdjęcieSpaced pisze:A to nie jest to samo bo popychacz pozwala sterować charakterystyka zawieszenia lepiej.

damper jest przykręcony bezpośrednio do wahacza, nie do elementów pośrednich...
pozdro
frango
frango
Może chodzi o materiał. Inżynier ze mnie żaden ale karbon jest sztywniejszy od alu i może dlatego chcieli poprawić sztywność dodając ten element. To by było w miarę logiczne jeśli rama będzie zrobiona (nie pojedynczy egzemplarz) z aluminium (sadząc po pierwszym zdjęciu był to karbon, nie wiem czy pojawiła się jednoznaczna wersja).
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
Nie sądzę, by wrócili do alu, mimo, że to materiał generalnie dobry, mający swoje zalety... ale przecież wszyscy "internetowi" riderzy zjechali by GT jak burą sukę 
Jak już wspominałem, jak, wszyscy, zasugerowaliśmy się smukłymi kształtami przedniego trójkąta na pierwszym zdjęciu. A tam, tuż nad BB widać jebutny spaw.
PS. I jeszcze jedna sprawa... czy ja dobrze widzę, że Athertony używają tego ćwierć-basha i napinacza Saint?


Jak już wspominałem, jak, wszyscy, zasugerowaliśmy się smukłymi kształtami przedniego trójkąta na pierwszym zdjęciu. A tam, tuż nad BB widać jebutny spaw.
PS. I jeszcze jedna sprawa... czy ja dobrze widzę, że Athertony używają tego ćwierć-basha i napinacza Saint?

pozdro
frango
frango
http://cdn4.coresites.mpora.com/dirt_ne ... to-GT1.jpg tu nieco fajniej widać 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość