Serwis boxxera 2012 r2c2

kilerDhFr
Posty: 97
Rejestracja: 16.04.2012 19:04:22
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Serwis boxxera 2012 r2c2

Post autor: kilerDhFr »

Witam
sprawa wyglada tak;
chcialbym sam sobie przeserwisować boxxa głównie mi zalezy żeby olej wymienić. olej i tą taką paste juz mam oryginlną rock shoxa tylko nie wiem jak sie za to zabrać. są może jakieś poradniki czy filmiki które fajnie wszystko tłumacvzą krok po kroku ?

kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

Witamy :) a tak zerknąc na strone producenta to sie nie chce ? :>
rowerek PB Spider Suspensions boss!
nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

A może lepiej nie serwisuj sobie sam boxxa,coś zepsujesz i będzie kłopot.
kilerDhFr
Posty: 97
Rejestracja: 16.04.2012 19:04:22
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: kilerDhFr »

kubuspunxdh; wiem o stronie producenta tylko szukałem czy jest coś innego
yeti93; dzięki
nukianuki0; jak mam komuś płacić za serwis to wole samemu sie wkońcu nauczyć

nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

A to zależy gdzie się wyśle np tam http://dhshop.pl/46-serwis-amortyzatorow wyjdzie taniej niż nowy tłumik po nieumiejętnym serwisie,
Sam zakup 2 rodzajów oleju wyniesie cię 100 zł.
marudny
Posty: 144
Rejestracja: 15.05.2011 17:28:25
Kontakt:

Post autor: marudny »

nukianuki0 pisze:Sam zakup 2 rodzajów oleju wyniesie cię 100 zł.
No ale to jest inwestycja... :lol: Litr 15wt dzielimy na: 40ml na jedną nóżkę, 15ml na drugą... Na "parę" razy wystarczy - pod warunkiem, że nie będzie rozlewał po podłodze to na jakieś 18 razy? :lol:

Wymiana oleju w tłumiku (5wt) nie jest aż tak istotna i raz na rok to świat... Litr to cztery wymiany - nawet jak się trochę rozleje... :wink:

Nie namawiam do samodzielnego serwisu jeżeli ktoś ma dwie lewe ręce albo po prostu nie ma na to czasu...

W tym konkretnym przypadku bym nie demonizował... Przejrzyj manuala potem przywdziej rękawice i gogle ochronne - koniecznie! i do dzieła... :lol:

Co do serwisów - o jakości usług nie będę się wypowiadał bo z tym jest różnie. Z wysyłaniem g0wno zdaża się... Radzę dobrze ubezpieczać - a to już znowu nie wychodzi tak tanio. Sam raz wysłałem sprzęta - teraz używa go ktoś inny... :(
kilerDhFr
Posty: 97
Rejestracja: 16.04.2012 19:04:22
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: kilerDhFr »

ale ja juz olej i tą paste mam. no tak tylko niskie ceny nie zawsze idą z jakościa ;/
a pozatym jak nie spróbuje to sie nie dowiem

Samuel
Posty: 14
Rejestracja: 13.12.2012 13:38:57
Lokalizacja: Szczyrzyc
Kontakt:

Post autor: Samuel »

kilerDhFr pisze: no tak tylko niskie ceny nie zawsze idą z jakościa
Masz rację, lecz ja ich polecam w 100 % sam u nich robiłem i wszystko git, i do tego dostałem przy wymianie uszczelek gwarancję dwu miesięczną :)
kilerDhFr
Posty: 97
Rejestracja: 16.04.2012 19:04:22
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: kilerDhFr »

ktoś wie ile oleju 15wl sie powinno wlewać ? MARUDNY pisze 40ml i 15ml gdzieś indziej wyczytałem po 10ml sam już nie wiem

djwiocha
Posty: 263
Rejestracja: 29.09.2011 16:00:49
Kontakt:

Post autor: djwiocha »

http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/wlVSA ... _rev_c.pdf

Powinno pomóc. Wiem ze to 2011, ale wątpię żeby coś się zmieniło.
ROWER / BLOG / YOUTUBE / PINKBIKE
marudny
Posty: 144
Rejestracja: 15.05.2011 17:28:25
Kontakt:

Post autor: marudny »

Tam gdzie sprężyna - lejesz 40ml. Tam gdzie tłumik - zapodajesz według manuala 10ml. 15 też się zmieści, sprawdziłem...

Po równo leje się do powietrzniaków. Przy sprężynie, w korku oddzielającym panuje przeciąg i olej przepływa sobie swobodnie pomiędzy dołem a górą, dlatego może/musi być go więcej.
kilerDhFr
Posty: 97
Rejestracja: 16.04.2012 19:04:22
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: kilerDhFr »

jeszcze jedno pytanie olej od spodu sie wlewa do tych rurek bodajże sie to nazywa popychaczy ktore sie potem przykręca od spodu czu obok nich ?

djwiocha
Posty: 263
Rejestracja: 29.09.2011 16:00:49
Kontakt:

Post autor: djwiocha »

Obok nich, bo ma on smarować ślizgi. Nawet nie da się wlać do popychaczy, uwalił byś tylko je tylko przez co mogło by ci się pocić przez pewien czas na śrubach i regulacji u dołu.
ROWER / BLOG / YOUTUBE / PINKBIKE
kilerDhFr
Posty: 97
Rejestracja: 16.04.2012 19:04:22
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: kilerDhFr »

dzięki wiekie mam nadzieje że wszystko dobrze zrobiłem ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość