Początek przygody
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
- Kontakt:
Jeśli tak, to bardziej mierzyłbym w rower 13kg 140-150mm skoku. Po lasach będzie Ci się o wiele lepiej jeździło, a w górach taka zabawka też da Ci wiele zabawy.
A póki co możesz odezwać się do właściciela tego roweru: http://forfunbike.blogspot.com/p/moj-ro ... mones.html
na innym forum ogłaszał, że chce go sprzedać (ceny dokładnie nie pamiętam, ale mieścił się w budżecie).
Jak dozbierasz na fulla, wymienisz tylko ramę, reszta komponentów poskładana z głową - lekko i z odpowiednią dozą wytrzymałości.
Edit: Aha, no i rozmiar odpowiedni do Twojego wzrostu.
A póki co możesz odezwać się do właściciela tego roweru: http://forfunbike.blogspot.com/p/moj-ro ... mones.html
na innym forum ogłaszał, że chce go sprzedać (ceny dokładnie nie pamiętam, ale mieścił się w budżecie).
Jak dozbierasz na fulla, wymienisz tylko ramę, reszta komponentów poskładana z głową - lekko i z odpowiednią dozą wytrzymałości.
Edit: Aha, no i rozmiar odpowiedni do Twojego wzrostu.
A ten Mosquito, albo Shred - nie dają rady?
Nie potrzebny mi raczej full, skłaniam się ku HT, tylko chciałem kupić coś nowego... Myślisz, że da się kupić w tej cenie coś nadającego się do jazdy dla amatora, albo coś złożyć? Co do tego Commencala, którego mi poleciłeś, obawiam się, że rower został sprzedany na części...
Nie potrzebny mi raczej full, skłaniam się ku HT, tylko chciałem kupić coś nowego... Myślisz, że da się kupić w tej cenie coś nadającego się do jazdy dla amatora, albo coś złożyć? Co do tego Commencala, którego mi poleciłeś, obawiam się, że rower został sprzedany na części...

-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
- Kontakt:
Sam kiedyś kupiłem Konę Scrap z podobnym założeniem jak Twoje, ale raczej kiepsko się sprawdziła, męczyłem się na dłuższych wycieczkach. Mosquito ma bardzo słaby amortyzator, ciężkie korby, słabą tylną piastę i wąską kierownicę. Trzeba by trochę doinwestować. Zobacz z resztą na różnicę w wadze - Mosquito waży 16kg, a Commencal 13,5kg, to już jest przepaść.
Cena, za jaką można kupić/poskładać sensownego fulla (nie mając nadzwyczajnych kontaktów i nie kupując zajechanych części do regeneracji) to 3,5k+.
Teraz mój kumpel poskładał Cannondale'a Propheta na Marzocchi 44 micro ti, elixirach r i fajnych, lekkich kółkach za 3,5k, a jakiś rok temu inny kumpel kupił Lapierre'a Zesty z RS Revelation 409 za 3.7k. Tyle, że do takiego "polowania" musisz już posiadać odpowiednie doświadczenie i wiedzę.
Cena, za jaką można kupić/poskładać sensownego fulla (nie mając nadzwyczajnych kontaktów i nie kupując zajechanych części do regeneracji) to 3,5k+.
Teraz mój kumpel poskładał Cannondale'a Propheta na Marzocchi 44 micro ti, elixirach r i fajnych, lekkich kółkach za 3,5k, a jakiś rok temu inny kumpel kupił Lapierre'a Zesty z RS Revelation 409 za 3.7k. Tyle, że do takiego "polowania" musisz już posiadać odpowiednie doświadczenie i wiedzę.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
- Kontakt:
Na pewno się da, kwestia szczęścia i wytrzymałości w poszukiwaniach;)Hawkin pisze: Nie potrzebny mi raczej full, skłaniam się ku HT, tylko chciałem kupić coś nowego... Myślisz, że da się kupić w tej cenie coś nadającego się do jazdy dla amatora, albo coś złożyć? Co do tego Commencala, którego mi poleciłeś, obawiam się, że rower został sprzedany na części...
To jest też fajnie poskładany rower:
http://allegro.pl/rower-dragstar-ht-avi ... 41438.html
Ale każdy ma swoje plusy i minusy. Tutaj amorek to stara (2004r) i ciężka (+-3kg) konstrukcja ale niezawodna i bardzo dobra - do dzisiaj jest wyznacznikiem jakości amortyzacji;) Ale dzisiaj amorki o podobnych parametrach ważą w okolicy 1.8-1.9kg. Rama może być trochę za niska na długie wycieczki, no i w razie awarii klamki drogie w naprawie. Acz hamulce bardzo dobre. Poza tym nie ma się czego czepić - fajnie poskładany.
Pamiętaj przy zakupie pytać o wszelakie luzy (stery, korby, amor, koła), ostatni serwis amortyzatora, czy wszystkie regulacje sprawne, czy są jakieś problemy z hamulcami (zapowietrzenie, nie odbijające tłoczki, przecieki albo inne fanaberie), jakiekolwiek pęknięcia albo skrzywienia (cały rower), wgnioty w ramie. To chyba wszystko.
Jeśli nie masz możliwości obejrzenia roweru z kimś kto się zna, proś o dokładne zdjęcia wszystkich newralgicznych miejsc. Jeśli sprzedawca nie ma nic do ukrycia, powinien Ci je z radością przysłać.
Ostatnia i najcięższa rada - nie napalaj się;) Bierz wszystko na spokojnie, lepiej czegoś nie kupić i szukać dalej niż władować kupę kasy w kupę śmieci.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
- Kontakt:
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27.02.2013 19:37:41
- Kontakt:
Hawkin na takie leśne scieżki to możesz przytulić
Ns soda air
http://7anna.pl/oferta/nsbikes/item/757-soda-air.html
1.Przedni i tylni amor na powietrzu wiec za pomoca pompki w ciągu paru chwil możesz dostosować rower pod siebie.
2. Pneumatyczna sztyca dzięki której podjeżdzając pod górke bedziesz mógł za pomocą jednego przycisku wysunać sztyce do góry lub na dół.
3. Ustawienie skoku dampera (155/177) oraz odległość tylnego koła w hakach.
4. Generalnie rower uniwersalny i w dodatku solidnie wykonany. Osoba która lubi smigać po trochu we wszystkim bedzie z takiego roweru zadowolona bo np.. ustawiająć długość skoku dampera na 155 i koło w hakach na krótkie bedzie mogła smiało polatac na dirtach
. Ustwiajać np. tylni trójkat na długi i skok dampera 177 bedziesz mogł smiało smigac na trasach dh
Ns soda air
http://7anna.pl/oferta/nsbikes/item/757-soda-air.html
1.Przedni i tylni amor na powietrzu wiec za pomoca pompki w ciągu paru chwil możesz dostosować rower pod siebie.
2. Pneumatyczna sztyca dzięki której podjeżdzając pod górke bedziesz mógł za pomocą jednego przycisku wysunać sztyce do góry lub na dół.
3. Ustawienie skoku dampera (155/177) oraz odległość tylnego koła w hakach.
4. Generalnie rower uniwersalny i w dodatku solidnie wykonany. Osoba która lubi smigać po trochu we wszystkim bedzie z takiego roweru zadowolona bo np.. ustawiająć długość skoku dampera na 155 i koło w hakach na krótkie bedzie mogła smiało polatac na dirtach

Kamil3city pisze:Hawkin na takie leśne scieżki to możesz przytulić
Ns soda air
http://7anna.pl/oferta/nsbikes/item/757-soda-air.html
1.Przedni i tylni amor na powietrzu wiec za pomoca pompki w ciągu paru chwil możesz dostosować rower pod siebie.
2. Pneumatyczna sztyca dzięki której podjeżdzając pod górke bedziesz mógł za pomocą jednego przycisku wysunać sztyce do góry lub na dół.
3. Ustawienie skoku dampera (155/177) oraz odległość tylnego koła w hakach.
4. Generalnie rower uniwersalny i w dodatku solidnie wykonany. Osoba która lubi smigać po trochu we wszystkim bedzie z takiego roweru zadowolona bo np.. ustawiająć długość skoku dampera na 155 i koło w hakach na krótkie bedzie mogła smiało polatac na dirtach. Ustwiajać np. tylni trójkat na długi i skok dampera 177 bedziesz mogł smiało smigac na trasach dh
On nie ma 10k na rower tylko 2.5

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość