Status pracuje naprawdę dobrze, w rokietnicach, z tego co kojarzę to tam chyba mają je na amorku, jak i damperze od x-fusion. Poza tym ten sprzęt pewnie nie jest serwisowany, czy też naprawiany na bieżąco, bo osoby z wypożyczalni na tym nie jeżdżą. Seryjny van RC ma strojenie pod ramę, co jest dużym plusem. Współpracy na trasach dh na pewno nie odmówi, a jeśli chodzi o bikeparki, sprawdzi się lepiej niż dobrze. Zanim kupiłem statusa, mojego pierwszego fulla, miałem okazję kilka razy poskakać na banshee legend mk2, i demo z roku 2010 oraz 2012. Przyzwyczajony do sztywniaka ciężko było mi te rowery oderwać od gleby. Gdy 25.12, zamiast do kościoła wyskoczyłem na lokalną traskę, byłem dość mocno zdziwiony. Najeżdżam na hopkę z prędkością trochę niższą niż zawsze sztywniakiem, a poleciałem na sam koniec lądowania, przy czym sztywniakiem miałem niewielki zapas do buły. Rama jest niesamowicie skoczna, teraz jeżdżę z tyłem ustawionym bardzo szybko, przód tak samo, rower sam się wybija, i po prostu chce lecieć. Ponadto waga, mi na tym osprzęcie (i zwijanych laczkach) udało się osiągnąć nieco ponad 16kg, a jeszcze sporo można uciąć. Rama oczywiście nie sprawia wrażenia puszki która zaraz pęknie, jestem przekonany, że jeśli nie wbiję się nią w drzewo, to nie padnie i przeżyje jeszcze dużo. Mam nadzieję, że Cię trochę przekonałem. Jakby co to pytaj

P.S. Łap fotę jak to wyglądało z 66. Początkowo trochę żałowałem tego, że stracił trochę na wyglądzie, ale z każdą chwilą coraz bardziej odpowiada mi tam boxx.
