Ustawienie dampera i jazda na tylnym kole

foster
Posty: 245
Rejestracja: 30.03.2012 21:04:23
Kontakt:

Ustawienie dampera i jazda na tylnym kole

Post autor: foster »

Witam szanownych forumowiczów, od dłuższego czasu próbuje ustawić damper tak aby jak najfajniej było śmigać na tylnym kole. Może macie jakieś sprawdzone ustawienia i rozwiązania jak ustawić, ProPedal, Bottom-out, Rebound i ciśnienie. Dodam że mój spring to 550 a waga 95 kg. Z góry dzięki za rady
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

yyyyyyyyy :D
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Co ja własnie przeczytałem :shock:

Obrazek
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
kubuspunxdh
Posty: 517
Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
Kontakt:

Post autor: kubuspunxdh »

tłumienie powrotu skręć na maxa propedal 2 od konca butom out na 2 kresce i 175psi :d aa i koniecznie musisz być w leginsach w barwach predatora bądź też Obrazek i manuale będziesz trzaskał ze kolegom zrobi sie głupio !
rowerek PB Spider Suspensions boss!
karopl2
Posty: 185
Rejestracja: 22.08.2012 19:24:57
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: karopl2 »

Spróbuj bez dampera. pzdr
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Re: DHX 5.0 i jazda na tylnym kole

Post autor: EZrider »

Czytam nazwę tematu i mówię sobie pod nosem "o będzie dobra faza" - nie myliłem się! :D
foster
Posty: 245
Rejestracja: 30.03.2012 21:04:23
Kontakt:

Post autor: foster »

Nie wiedziałem że mój temat wywoła tyle uśmiechu na twarzach:) tym bardziej mi miło:):) nie miałem na względzie stwierdzić, iż nie wiem do czego służy damper i jak się śmiga na tylnym kole, bo to dobrze opanowałem, ale myślałem że macie sprawdzone rady jak i co skręcić. Jedno jest pewne leginsy kupie na pewno.:)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Moge umrzeć. Naucz się jeździc na tylnym kole albo kup hardtaila.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Jak chcesz jeździć na tylnym kole okazyjnie i to opanowałeś jak twierdzisz, to damper w niczym nie przeszkadza i przeszkadzać nie powinien - możesz jedynie sobie go skręcić i utwardzić. Mi tam damper z 30% sagiem nie przeszkadza w robieniu manuali jak przejeżdżam przez miasto.

A jak to Twoja główna zabawa na rowerze, to
Spaced pisze:kup hardtaila.
bandit_dh
Posty: 119
Rejestracja: 02.04.2011 23:18:43
Kontakt:

Post autor: bandit_dh »

Kolorowa zjazdówka + manual na deptaku = 150% lansu
sebonk
Posty: 1209
Rejestracja: 06.06.2005 00:55:02
Lokalizacja: kstaw
Kontakt:

Post autor: sebonk »

kiepskiej baletnicy to i rąbek u spódnicy, czy jak to tam szło...
Miodożer.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Re:

Post autor: MUSZEL »

bandit_dh pisze:Kolorowa zjazdówka + manual na deptaku = 150% lansu
mój rower nie jest "kolorowy" ;)
rafal.zwdh
Posty: 470
Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
Kontakt:

Post autor: rafal.zwdh »

To ze 150% będzie tylko 76% lansu, też mam szary rower więc wiem to z własnego doświadczenia.

A tak na serio to wydaje mi się że im więcej patentów typu i-drive czy propedal tym trudniej jest jeździć na kole
pawcisq
Posty: 482
Rejestracja: 01.02.2012 00:30:36
Kontakt:

Post autor: pawcisq »

Ja np za Chiny ludowe nie umiem. Kumpel wziął mojego tuesa, co jest wielki jak krowa i długi, do tego uzbrojony w mięciutkiego Stoya z tyłu co pływa i lepi się do ziemi jak guma. Jechał na tylnym kole od dobre 500m. Da się, chodzi o technikę. A na deser sobie podskakiwał na tylnym gwiżdżąc mi damperem ;p
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re:

Post autor: Spaced »

rafal.zwdh pisze:To ze 150% będzie tylko 76% lansu, też mam szary rower więc wiem to z własnego doświadczenia.

A tak na serio to wydaje mi się że im więcej patentów typu i-drive czy propedal tym trudniej jest jeździć na kole
Pierdolenie. I akurat propedal i lsc zmniejszaja bujanie dampera wiec ułatwiaja. I drive moze troche utrudniac pływajacym supportem ale watpie by wiele
rafal.zwdh
Posty: 470
Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
Kontakt:

Post autor: rafal.zwdh »

Jezdze z i-drivem czasami sobie cwicze jazde na kole, nigdy mi to za dobrze nie wychodzilo, ale dzialanie i-drivu jest dosyc odczuwalne. Wystarczy chociaz lekko przestac pedalowac, lub zmniejszyc sile pedalowania i rama od razu przysiada o polowe i trace rownowage . Myslalem ze spv tez sie do tego przyczynia, ale pewnosci nie mialem.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

SPV raczej niweluje bujanie wiec predzej pomaga.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość