Rock Shox Domain wgnieciona górna goleń
Re:
To lakier do paznokci nie zaszkodzi ani anodzie ani uszczelką?FRmaniak pisze:Czarny lakier do paznokci, ale to się wypełnia tylko jeśli masz jakieś duże rysy, małych nie ma sensu
czytam te wypociny i wymysły gimbazujm i rece opadaja... powietrze jest na tyle scisliwe ze nabiłbyś tam 20 barów i nic by to nie dało, podgrzewanie równiez nic nie da bo zeby to "wypchac" trzebaby było grzać do czerwonosci (o ile sa stalowe lagi), grzanie zniszczy powłokę chromową bo takie miejscowe grzanie do wysokiej temperatury spowoduje jej osłabienie, pekanie a po czasie łuszczenie...
jedyne wyjscie to zeszlifować w miejscu wgniotu chromowanie, nałożyć twardą żywicę epoksydową, zeszlifowac na rowno z laga i wypolerowac, innej opcji nie ma dzieci...
jedyne wyjscie to zeszlifować w miejscu wgniotu chromowanie, nałożyć twardą żywicę epoksydową, zeszlifowac na rowno z laga i wypolerowac, innej opcji nie ma dzieci...
Re:
No i tu się myślisz ja w swoim Domainie wyprostowałem to prętem metalowym z stożkową końcówką, Od środka zostało podgrzane, następnie został "wsadzony" pręt i są tylko ryski w miejscu wgniota.sasquatch pisze:czytam te wypociny i wymysły gimbazujm i rece opadaja... powietrze jest na tyle scisliwe ze nabiłbyś tam 20 barów i nic by to nie dało, podgrzewanie równiez nic nie da bo zeby to "wypchac" trzebaby było grzać do czerwonosci (o ile sa stalowe lagi), grzanie zniszczy powłokę chromową bo takie miejscowe grzanie do wysokiej temperatury spowoduje jej osłabienie, pekanie a po czasie łuszczenie...
jedyne wyjscie to zeszlifować w miejscu wgniotu chromowanie, nałożyć twardą żywicę epoksydową, zeszlifowac na rowno z laga i wypolerowac, innej opcji nie ma dzieci...
Re:
czytałeś temat, więc wiesz że lagi są stalowe, więc nie wiem co rozkminiasz "o ile są...". Po drugie, chłopaki podpowiadali sposoby używane w MX, nie wyssane z palca, więc widocznie działają, dlatego też polecane były tutaj. Po 3 nie znasz ludzi więc nie obrażaj.sasquatch pisze:czytam te wypociny i wymysły gimbazujm i rece opadaja... powietrze jest na tyle scisliwe ze nabiłbyś tam 20 barów i nic by to nie dało, podgrzewanie równiez nic nie da bo zeby to "wypchac" trzebaby było grzać do czerwonosci (o ile sa stalowe lagi), grzanie zniszczy powłokę chromową bo takie miejscowe grzanie do wysokiej temperatury spowoduje jej osłabienie, pekanie a po czasie łuszczenie...
jedyne wyjscie to zeszlifować w miejscu wgniotu chromowanie, nałożyć twardą żywicę epoksydową, zeszlifowac na rowno z laga i wypolerowac, innej opcji nie ma dzieci...
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
Re: Re:
MUSZEL pisze:czytałeś temat, więc wiesz że lagi są stalowe, więc nie wiem co rozkminiasz "o ile są...". Po drugie, chłopaki podpowiadali sposoby używane w MX, nie wyssane z palca, więc widocznie działają, dlatego też polecane były tutaj. Po 3 nie znasz ludzi więc nie obrażaj.sasquatch pisze:czytam te wypociny i wymysły gimbazujm i rece opadaja... powietrze jest na tyle scisliwe ze nabiłbyś tam 20 barów i nic by to nie dało, podgrzewanie równiez nic nie da bo zeby to "wypchac" trzebaby było grzać do czerwonosci (o ile sa stalowe lagi), grzanie zniszczy powłokę chromową bo takie miejscowe grzanie do wysokiej temperatury spowoduje jej osłabienie, pekanie a po czasie łuszczenie...
jedyne wyjscie to zeszlifować w miejscu wgniotu chromowanie, nałożyć twardą żywicę epoksydową, zeszlifowac na rowno z laga i wypolerowac, innej opcji nie ma dzieci...
No to trzymaj tego wirtualnego browara ode mnie !
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Wypełniłem to żywicą, narazie musi wystarczyć.
Za jakiś czas pobawie się z palnikiem i prętem.
Mam jedno pytanko trochę niezwiązane z tematem, czy sterówka 17,5cm styknie do Scott'a voltage FR 30?? Rurkę mam 1,5 cala.
Za jakiś czas pobawie się z palnikiem i prętem.
Mam jedno pytanko trochę niezwiązane z tematem, czy sterówka 17,5cm styknie do Scott'a voltage FR 30?? Rurkę mam 1,5 cala.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Polska czy nie polska... Amor malowany w niemczech a pizdy lakier szlifierką ścierali i alu pofalowane jest że nie wiem co... i weź to teraz pomaluj... Górne golenie za jakiś czas wymienie albo spróbuje naprawić. Powiedzcie mi lepiej czy ten ster styknie.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
Re:
czemu po prostu tego nie spasujesz !?damianksiazek9 pisze: Powiedzcie mi lepiej czy ten ster styknie.




rowerek PB Spider Suspensions boss!
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Pytam o ten ster bo ramy jeszcze nie kupiłem
Z tymi goleniami walczyłem dzisiaj cały dzień i wyszło całkiem nieźle, lakier jest równy i nie widać tych "falek" od szlifiery.

Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Wczoraj już znalazłem tego PDF'a, i wychodzi że sama główka ma 118mm, czyli powinno starczyć.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
Rozmawiałem z moim kolegą, który zajmuje się wydechami w pracy - do wydechu mają dorobiony dedykowany komplet korków z podkładkami i uszczelkami oraz obejm. Korki mocuje się na lekki wcisk, po czym ściska mocno obejmami (w amorze obejmy niestety nie zdadzą egzaminu - brak nacięć na goleni). Jeden z korków jest nagwintowany i wkręcony jest w niego wentyl samochodowy.
Ciśnienie, jakim operowali to ok 10 atmosfer.
W związku z problemem, jakim jest brak nacięć, które umożliwią obejmom zaciśnięcie goleni na korkach, jedynym rozwiązaniem jest połączenie korków wewnątrz za pomocą pręta gwintowanego - górny korek musi być dorobiony pod gwint w goleni. W nim zrobiony otwór na wentyl mimośrodowo, a także drugi otwór, przez który trzeba puścić pręt gwintowany. Dolny korek musi być spasowany z golenią na lekki wcisk (średnica korka musi być ok 0,01mm większa od średnicy otworu w goleni), bądź w ostateczności suwliwie i dokręcany do górnego.
Po złożeniu wszystkiego do kupy, pompuje się kompresorem goleń do możliwie najwyższej wartości i zaczyna ogrzewać wgniecenie. Poprawnie wykonana operacja skutkuje tym, że wgniecenie wychodzi w sposób podobny do wgniecenia w plastikowej butelce na napoje.
Może być z tym trochę zabawy, więc jest to raczej patent na zimę, albo przy okazji, jak masz drugi amortyzator.
Cóż, czego być nie zastosował, powodzenia, a jakby co, to wal na priv, postaram się Ci pomóc.
Ciśnienie, jakim operowali to ok 10 atmosfer.
W związku z problemem, jakim jest brak nacięć, które umożliwią obejmom zaciśnięcie goleni na korkach, jedynym rozwiązaniem jest połączenie korków wewnątrz za pomocą pręta gwintowanego - górny korek musi być dorobiony pod gwint w goleni. W nim zrobiony otwór na wentyl mimośrodowo, a także drugi otwór, przez który trzeba puścić pręt gwintowany. Dolny korek musi być spasowany z golenią na lekki wcisk (średnica korka musi być ok 0,01mm większa od średnicy otworu w goleni), bądź w ostateczności suwliwie i dokręcany do górnego.
Po złożeniu wszystkiego do kupy, pompuje się kompresorem goleń do możliwie najwyższej wartości i zaczyna ogrzewać wgniecenie. Poprawnie wykonana operacja skutkuje tym, że wgniecenie wychodzi w sposób podobny do wgniecenia w plastikowej butelce na napoje.
Może być z tym trochę zabawy, więc jest to raczej patent na zimę, albo przy okazji, jak masz drugi amortyzator.
Cóż, czego być nie zastosował, powodzenia, a jakby co, to wal na priv, postaram się Ci pomóc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości