Fox 40 Hybrid Air 2013 vs 888 RC3 Evo Ti V2 vs Manitou Dorad

albert27
Posty: 73
Rejestracja: 19.10.2011 07:07:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: albert27 »

GgG pisze:http://allegro.pl/amortyzator-manitou-d ... 49771.html

Do dorado dostaniesz byle pierdółkę na crc, w środku nie ma czegoś nie do ogarnięcia, jak się uprzesz to możesz pogrzebać w shimach, sztywny, chyba mocny (nie widzialem zepsutych :) ) wagowo przyzwoicie no i dostępny na miejscu.
Nad manitou też myślałem ale o modelu PRO. Nigdy na nim nie jeździłem i nie wiem jak z jego pracą. wydaje mi się że fox może być trochę lepszy. Dlatego lepiej by było jakby wypowiedziała się osoba która testowała oba amorki.

Odnośnie tuningowania...Jedyną sensowną firmą jest Avalanche i cena takiego "tuningu" waha od 600 do ponad 1000zł. Kupić puszkę i wsadzić, niby dobre rozwiązanie, ale wypadałoby aby ta puszka jeszcze troche pojeździła i wytrzymała, a nie rozleciała się po sezonie. Czyli koszta rosną.
MikiLcaa
Posty: 146
Rejestracja: 12.12.2012 21:50:53
Kontakt:

Post autor: MikiLcaa »

Kumpel miał kashime 2012 i szału nie robiła a pojeździłem trochę na niej. Mam bosa takiego jak w aukcji już rok i kompletnie nic przy nim nie trzeba robić, czyścisz golenie co jazdę i zapominasz o sprawie. Rozkręcałem go i w środku nic trudnego do ogarnięcia nie ma, jak chcesz wymienić olej np w tłumiku to odkręcasz górny korek, wylewasz i wlewasz nowy.. banalny amortyzator.
albert27
Posty: 73
Rejestracja: 19.10.2011 07:07:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: albert27 »

no tak tylko że mnie interesuje fox 40 2013 na air springu. w każdym amorze olej się zużywa i trzeba zmienić. W foxie takie wymiany robi się częściej niż w innych.
Korean_Boy
Posty: 1685
Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Korean_Boy »

kolego doczytaj sobie dokładnie opis tej 40'tki

model 2013 jest z ASYSTĄ powietrza - czyli masz sprężyne + jeszcze komore powietrzną extra. Tak jak ktoś wspominał ten wideł montowany był tylko w trekach 9.9

Prawdziwy "powietrzny" fox wyszedl dopiero na 2014 rok.
albert27
Posty: 73
Rejestracja: 19.10.2011 07:07:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: albert27 »

to już wiem :D ale jakby wszystko zawiodło zawsze można celować w dorado pro, jeździłem na travisie z tpc i praca mega, w dorado jest dodatkowo hsc ,lsc i air.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Tester zawieszenia ze mnie żaden, wczesniej miałem 888rc3, 66rc2x, kilka rs-ów z solo i dual airem, shiver z hscv i dorado to po prostu cud miód i orzeszki, jak napomowałem go ze dwa lata temu tak nic nie musiałem kombinować z ciśnieniem, regulacje działają, nie trzeba kręcić na max w jedną albo w drugą żeby poczuć różnicę, w środku nie ma nei wiadomo czego. Sprężyna zachowuje się jak zwykła stalowa / tytanowa, nie ma czegoś takiego jak w solo/dual air rock shoxa że albo miękko i dużo sagu albo beton i dobry sag. Nie trzeba też jakoś mocno pieścić tego amortyzatora, rozkręcałem go kilka razy, wylewałem czysty olej, brak jakiś opiłków czy innego syfu.


A czemu nie bierzesz pod uwage boxxera team / wc? to też bardzo dobre amortyzatory, nawet race działa super a wagowo nie ma tragedii. Do tego cena, dostępnośc i łatwość odsprzedania dają mu pierwsze miejsce w kategorii 2 pólek do dh.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Re:

Post autor: Spaced »

albert27 pisze:
GgG pisze:http://allegro.pl/amortyzator-manitou-d ... 49771.html

Do dorado dostaniesz byle pierdółkę na crc, w środku nie ma czegoś nie do ogarnięcia, jak się uprzesz to możesz pogrzebać w shimach, sztywny, chyba mocny (nie widzialem zepsutych :) ) wagowo przyzwoicie no i dostępny na miejscu.
Nad manitou też myślałem ale o modelu PRO. Nigdy na nim nie jeździłem i nie wiem jak z jego pracą. wydaje mi się że fox może być trochę lepszy. Dlatego lepiej by było jakby wypowiedziała się osoba która testowała oba amorki.

Odnośnie tuningowania...Jedyną sensowną firmą jest Avalanche i cena takiego "tuningu" waha od 600 do ponad 1000zł. Kupić puszkę i wsadzić, niby dobre rozwiązanie, ale wypadałoby aby ta puszka jeszcze troche pojeździła i wytrzymała, a nie rozleciała się po sezonie. Czyli koszta rosną.

PRO od Experta rózni się TYLKO wagą i materiałem. Sztywnosc podobno ta sama, tłumik identyczny wiec nie kombinuj.

A co do tłumika avalanche to mylisz sie 2 razy. Po pierwsze tłumik to koszt 1500zł, nie 1000zł. Po drugie puszke jak kupisz całą to nic sie nie stanie. Nie wiem czemu uwazasz, ze kupiona sama puszka sie rozleci, a jak kupisz uzywany amor to sie nie rozleci.
albert27
Posty: 73
Rejestracja: 19.10.2011 07:07:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Re:

Post autor: albert27 »

Spaced pisze:
albert27 pisze:
GgG pisze:http://allegro.pl/amortyzator-manitou-d ... 49771.html

Do dorado dostaniesz byle pierdółkę na crc, w środku nie ma czegoś nie do ogarnięcia, jak się uprzesz to możesz pogrzebać w shimach, sztywny, chyba mocny (nie widzialem zepsutych :) ) wagowo przyzwoicie no i dostępny na miejscu.
Nad manitou też myślałem ale o modelu PRO. Nigdy na nim nie jeździłem i nie wiem jak z jego pracą. wydaje mi się że fox może być trochę lepszy. Dlatego lepiej by było jakby wypowiedziała się osoba która testowała oba amorki.

Odnośnie tuningowania...Jedyną sensowną firmą jest Avalanche i cena takiego "tuningu" waha od 600 do ponad 1000zł. Kupić puszkę i wsadzić, niby dobre rozwiązanie, ale wypadałoby aby ta puszka jeszcze troche pojeździła i wytrzymała, a nie rozleciała się po sezonie. Czyli koszta rosną.

PRO od Experta rózni się TYLKO wagą i materiałem. Sztywnosc podobno ta sama, tłumik identyczny wiec nie kombinuj.

A co do tłumika avalanche to mylisz sie 2 razy. Po pierwsze tłumik to koszt 1500zł, nie 1000zł. Po drugie puszke jak kupisz całą to nic sie nie stanie. Nie wiem czemu uwazasz, ze kupiona sama puszka sie rozleci, a jak kupisz uzywany amor to sie nie rozleci.
Napisałem ponad 1000zł, nie chciało mi się dokładnie sprawdzać( 499$ :) ) Miałem na myśli używki z defektami...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Kupujesz używana puszke z defektem TŁUMIKA. Puszka nie może mać defektów. Albo jest cała albo jest rozwalona, magnezowe golenie nie maja stanów pośrednich.
albert27
Posty: 73
Rejestracja: 19.10.2011 07:07:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: albert27 »

GgG pisze:Tester zawieszenia ze mnie żaden, wczesniej miałem 888rc3, 66rc2x, kilka rs-ów z solo i dual airem, shiver z hscv i dorado to po prostu cud miód i orzeszki, jak napomowałem go ze dwa lata temu tak nic nie musiałem kombinować z ciśnieniem, regulacje działają, nie trzeba kręcić na max w jedną albo w drugą żeby poczuć różnicę, w środku nie ma nei wiadomo czego. Sprężyna zachowuje się jak zwykła stalowa / tytanowa, nie ma czegoś takiego jak w solo/dual air rock shoxa że albo miękko i dużo sagu albo beton i dobry sag. Nie trzeba też jakoś mocno pieścić tego amortyzatora, rozkręcałem go kilka razy, wylewałem czysty olej, brak jakiś opiłków czy innego syfu.


A czemu nie bierzesz pod uwage boxxera team / wc? to też bardzo dobre amortyzatory, nawet race działa super a wagowo nie ma tragedii. Do tego cena, dostępnośc i łatwość odsprzedania dają mu pierwsze miejsce w kategorii 2 pólek do dh.
Ogólnie RS źle mi się kojarzy...nigdy ale to nigdy nie jeździłem na boxxie który by dobrze pracował nie wiem może miałem pecha bo nikt o nie nie dbał, ale to już zostało w mojej pamięci i bd miał uraz do boxów do końca życia . Nie wliczając race. W pro niby waga ale jak już kupować to pro 2013.
albert27
Posty: 73
Rejestracja: 19.10.2011 07:07:17
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: albert27 »

Spaced pisze:Kupujesz używana puszke z defektem TŁUMIKA. Puszka nie może mać defektów. Albo jest cała albo jest rozwalona, magnezowe golenie nie maja stanów pośrednich.
No nie ważne wychodzi 1500zł + pucha
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości