Boxxer Race 2010 - problem
Boxxer Race 2010 - problem
Witam mam problem z boxxer'em ponieważ jak dzisiaj zaczynałem jeździć to wszystko było normalnie ale po chwili było słychać wyraźne stukanie i jak się temu przyjrzałem to amor pracuje tylko ok.15cm i jest wyraźny opór powodujący stuk a gdy wracałem do domu to bardzo zwiększyła się jego głośność pracy (przelewający się olej). Mam pytanie co spowodowało że amor tak się zachowuje i jak można to naprawić? Pozdrawiam
Edit poszedłem zobaczyć jeszcze raz i amor praktycznie nie ma teraz skoku tak jakby było nalane za dużo oleju wchodzi tylko może 0,5cm
Edit poszedłem zobaczyć jeszcze raz i amor praktycznie nie ma teraz skoku tak jakby było nalane za dużo oleju wchodzi tylko może 0,5cm
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
http://www.sram.com/_media/pdf/rockshox ... ace_en.pdf
wymiary oringa sprawdź suczmiarką wymiar wewnętrzny i grubość gumki
wymiary oringa sprawdź suczmiarką wymiar wewnętrzny i grubość gumki
rozebrałem go i wszystkie ornigi i uszczele wyglądają ok ale czy przyczyną problemu mogło być to że tłumik motion control to znaczy jego dno odczepiło się i znajdowało się w połowie lagi ? teraz mam pytanie czy po złożeniu wszystkiego normalnie zalewam go z góry olejem? a i jeszcze widziałem w poradnikach że dają minimalną ilość oleju od dołu. Z góry dzięki za odp
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
Bo w górę wlewasz olej do tłumienia, a w dolne lagi wlewasz po te 15mm oleju który ma smarować ślizgi i uszczelki. wlewasz go przez otwory na śruby na dole lag, tylko nie dopychaj popychaczy do końca tak żeby olej się mógł wlać bez problemu do wnętrza lagi. I amortyzator powinien być przechylony pod kątem podczas wlewania oleju od dołu
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
Jutro go rozbiorę i wstawię foty to jest tak w cały ten korpus (niebieska rurka) z dołu dołączane jest takie denko z oringiem i to jest na takie dwa zatrzaski, takie jakie masz z tyłu pilota żeby baterie nie wypadły
i powiem szczerze włożyłem to i próbowałem wyjąć żeby sprawdzić czemu wypada i bardzo ciężko to wyjąć a w amorze po 5 ugięciach wypada samo jak nie pójdzie tego jakoś naprawić to wkleję to na jakiś klej 
znalazłem foto
http://imageshack.us/photo/my-images/46/d2th.png/


znalazłem foto
http://imageshack.us/photo/my-images/46/d2th.png/
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
tak, wszystko jest kompletne
Sprecyzowałem problem w nowym temacie, dotyczący problemu tłumika.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=90402
Sprecyzowałem problem w nowym temacie, dotyczący problemu tłumika.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=90402
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości