Marzocchi AM1 TST+ETA 2007 r kilka pytan

Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Marzocchi AM1 TST+ETA 2007 r kilka pytan

Post autor: Pablo666 »

Witam.
Mam kilka pytan odnosnie tego amortyzatora, najpredzej do tych ktorzy go uzytkowali. Co do ETy to nie mam pytan. Ale po co zasadniczo to TST, w dodatku w pozycjach 'CL' i 'DS' czym to sie rozni. To pierwsze pytanie. A drugie, jak go pomopowac bo str Marzocchi duzo nie mowi, napompowalem go troche ale pracuje dosc ulomnie. Chyba ze ten typ tak ma. Prosze o porady uzytkownikow. Lub uzytkownikow innych Marzy z tymi systemami.
operator.ciagnika
Posty: 191
Rejestracja: 20.03.2013 17:29:46
Kontakt:

Post autor: operator.ciagnika »

ja mam 55 tst2, i jak je napompuje to też chodzi dosyć ułomnie, a bez powietrza chodzi fajnie. Kolega ma z150 drop off, z systemem ETA, ale on ma chyba najtwardszą sprężyne, bo chodzi bardzo twardo, jeżeli chcesz go napompować po to żeby był twardszy lub żeby go nie dobijać, to zmień sprężyne, bądź dolej troche oleju, wtedy nie będzie sie dobijał.
Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Post autor: Pablo666 »

moral krotko nie pompuj zeby lepiej pracowal?
operator.ciagnika
Posty: 191
Rejestracja: 20.03.2013 17:29:46
Kontakt:

Post autor: operator.ciagnika »

u mnie to tak wygląda, ja tam sobie cenie jak mi amor wybiera wszystko i sie nie dobija, czyli tak jak mam teraz, a jak jest napompowany to niestety tak nie jest. jeżeli masz to napompowane to spuśc powietrze i zobacz jak Ci lepiej. jeżeli bez powietrza Ci praca odpowiada, a Ci się dobija, to dolej mu troche oleju i będzie spoko
Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Post autor: Pablo666 »

Jeszcze mam pytanie odnośnie tego TST 2, rozumiem, że gdy jest ustawione DS to amortyzator chodzi, ale gdy CL to całkowicie jest zablokowany? Czy w jakimś stopniu?
operator.ciagnika
Posty: 191
Rejestracja: 20.03.2013 17:29:46
Kontakt:

Post autor: operator.ciagnika »

tak, tst2 jak jest na ds to ono jest jakby wyłączone, a jak cl, i się ma w pełni sprawny tłumik z odpowiednia ilościa oleju, to blokuje amor.
Pablo666
Posty: 1625
Rejestracja: 06.02.2009 17:43:18
Kontakt:

Post autor: Pablo666 »

Z tego wynika, że mój sprawny nie jest bo jak mu przekręcam to on się dalej ugina.
operator.ciagnika
Posty: 191
Rejestracja: 20.03.2013 17:29:46
Kontakt:

Post autor: operator.ciagnika »

wrzuć Tu zdjęcie tego, a rebound Ci działa? czy też nie? bo jak nie to masz tłumik do wywalenia, a jak działa to pewnie wystarczy dolać oleju.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość