Rower do dirtu (?) około 2000zł.
Najlepiej ,żebyś kupił zadbanego Ns Core trochę wyżej wysłałem ci jednego 
Nie każdy jest oszustem ,jeśli masz możliwość jeźdź i obejrzyj rower jeśli nie ,to poproś o więcej zdjęć itp. Najważniejsze ,żebyś internetowe transakcje robił przez Allegro i płacił tylko przy odbiorze (wysyłka za pobraniem ). To takie rady ,żeby nie zostać oszukanym
Co do skoku ,140mm to minimum max.170mm jeśli chodzi o Hardtaila'a według mnie. Jednak zobaczysz pewno nie raz osobę która będzie miała 200mm skoku w sztywnej ramie
Jakbyś czegoś nie wiedział to pytaj na pewno ktoś pomoże

Nie każdy jest oszustem ,jeśli masz możliwość jeźdź i obejrzyj rower jeśli nie ,to poproś o więcej zdjęć itp. Najważniejsze ,żebyś internetowe transakcje robił przez Allegro i płacił tylko przy odbiorze (wysyłka za pobraniem ). To takie rady ,żeby nie zostać oszukanym

Co do skoku ,140mm to minimum max.170mm jeśli chodzi o Hardtaila'a według mnie. Jednak zobaczysz pewno nie raz osobę która będzie miała 200mm skoku w sztywnej ramie

Jakbyś czegoś nie wiedział to pytaj na pewno ktoś pomoże

To co podałeś w pierwszym linku to najprostszy dircik i dlatego taki tani, drugi na badziewnych częściach nadrabia tylko wyglądem.
Za 2500 NIC nowego do FR nie kupisz, szukaj używki.
Inna sprawa że ten rower FR/DH kompletnie nie będzie się nadawał do dirtu tak jak to zakładałeś na początku. Po prostu nie da sie tego ze sobą pogodzić a rower do wszystkiego będzie do niczego.
Za 2500 NIC nowego do FR nie kupisz, szukaj używki.
Inna sprawa że ten rower FR/DH kompletnie nie będzie się nadawał do dirtu tak jak to zakładałeś na początku. Po prostu nie da sie tego ze sobą pogodzić a rower do wszystkiego będzie do niczego.
Re:
Jak sobie po prostu pozbieramy kupkę części z półek sklepowych czy netu to na pewno, ale z doświadczenia wiem że jak się jest cierpliwym i ma czas na szperanie to można to zrobić sporo taniej.KubaLaPL pisze:Mówię Ci jeszcze.
Składanie roweru wychodzi ok 1,5x drożej. To po pierwsze.
Przepraszam myślałem że posty wyjdą scalone.
Re:
Podejrzewam ,że autor pisząc ten temat nie odróżniał FR od Dirt'u ,ktoś mu powiedział ,że hopy w lesie to dirt ,stąd to zamieszanie.Ronnin pisze: Inna sprawa że ten rower FR/DH kompletnie nie będzie się nadawał do dirtu tak jak to zakładałeś na początku. Po prostu nie da sie tego ze sobą pogodzić a rower do wszystkiego będzie do niczego.
Kupno używanego roweru będzie tutaj najbardziej opłacalne

Tak whip'y będziesz mógł robić

Re:
To że fajnie to wygląda nie znaczy ,że jest proste. Ale skoro podłapałeś zajawkę to ćwicz ,trenuj i nie długo może będziesz latał jak supermanradek161 pisze:No na przykład supermanz chęcią bym się tego nauczył

No dobra a trochę wiedzy co i jak składać?
-rama sztywniak 600
-hamulce minimum 400
-amor minimum 500 używka- lub Cargo
-koła minimum 600
-korba+suport około 300
Jeszcze kiera, mostek, sztyca, siodło, napinacz, zacisk, opony, manetka, przerzutka naleci jeszcze z 800.
Bo rozumiem że się nie oszukujemy i budujemy rower FR.
Oczywiście z tego da się urwać jak się umie szukać i ma czas.
-rama sztywniak 600
-hamulce minimum 400
-amor minimum 500 używka- lub Cargo

-koła minimum 600
-korba+suport około 300
Jeszcze kiera, mostek, sztyca, siodło, napinacz, zacisk, opony, manetka, przerzutka naleci jeszcze z 800.
Bo rozumiem że się nie oszukujemy i budujemy rower FR.
Oczywiście z tego da się urwać jak się umie szukać i ma czas.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości