[nhp890] Mondraker Summum + Boxxer Avalanche
A w jaki sposob szlifowales dno? Najlepiej by bylo przykleic papier scierny do korka zamykajacego gorna golen i szlifowac krecac wsunieta laga. Tam jest odchylka rzedu dziesiatych milimetra, ktora wychodzi tymi 2/3 stopniami na takiej dlugosci, nowe lagi nic nie dadza, bo sa tak samo chujowo zrobione jak stare.
Tak jak mówisz. Szlifowałem dobrych kilka godzin, sprawdzając po drodze parę razy i ciągle jest to samo. Laga jest już płaska, więc problem jest w odchyleniu dziury w którą wchodzi tłumik. Trzeba się przyjrzeć żeby to zobaczyć, ale kręgi wytarte papierem nie schodzą się do końca z dziurą, czyli gdzieś jest przesunięcie. Z tego co wiem to roczniki 2011+ zgrywały się już lepiej z Avą.
Czyli os otworu jest pod katem w stosunku do osi lagi jesli dobrze rozumiem? W takim razie czemu nie powiekszyc delikatnie otworu? Od dolu w avie i tak jest oring na ABS'ie i nakretce. Poki co proponuje Ci sprawdzic czy przy obecnym odchyleniu po zlozeniu wszystkiego do kupy bottom out nie ociera o siebie przy dobiciu, bo to jest jedyne czego sie obawiasz tak na prawde. Jesli nic nie stuka, szura to mozesz olac to przekrzywienie. Jak szura/ blokuje sie to rozwiercaj dol. Takie jest moje zdanie.
Niestety jest tak jak mówisz i pod koniec skoku tłumik ociera o lagę, dlatego też nie złożyłem amora. Na razie wstrzymam się z wierceniem, bo kumpel się zgodził na zamianę dolnych lag (moje 2010 za jego 2011) - jeśli jest tak jak czytałem, że 2011 są bardziej Avo-przyjazne i tłumik się zgra z jego lagami, to po problemie. Jeśli nie, rozważę rozwiercenie otwory. Dzięki za pomysł.
Lagi z 2011 miały dokładnie ten sam problem, ale udało się go rozwiązać inaczej - bez wiercenia. Wziąłem ABS na tokarkę i stoczyłem wystający trzpień, który normalnie wchodzi w otwór montażowy. Dzięki temu tłumik dostał trochę luzu i mogłem go poprawnie ustawić w ladze. Craig powiedział, że ten sposób jest ok. Jeszcze nie jeździłem, ale wygląda dobrze.
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
nhp890
Olej go człowieku, to jakaś:
http://youtu.be/k2R-uDlDTek?t=45s

Dobry rower, widać na pb, że nie stoi tylko lata.
Gościu pewnie jakiś zniewieściały wyładowuje wszystkie frustracje w internecie.
W mojej ocenie oryginalny lakier ładniejszy
Olej go człowieku, to jakaś:
http://youtu.be/k2R-uDlDTek?t=45s

Dobry rower, widać na pb, że nie stoi tylko lata.
Gościu pewnie jakiś zniewieściały wyładowuje wszystkie frustracje w internecie.
W mojej ocenie oryginalny lakier ładniejszy

http://utn.pl/OKAZJE <-- Dobry sprzęt za dobre pieniądze! : )
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
- Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
- Kontakt:
Zmiany!
Rama: czarny półmatowy lakier + błyszczące naklejki
Damper: CCDB 2011
nic (będzie Vivid R2C 2014)
Siodło: Velo 1133U1 bez obicia
SDG I-Fly
Sztyca: KCNC Ti Pro Lite
SDG Carbon
Korby: Shimano SLX m660
Shimano Saint M820
Suport: Shimano SLX
Shimano Saint
Zębatka: Mozartt 36t
Renthal SR4 37t
Łańcuch: KMC X9L
Connex 10sG
Kaseta: SRAM PG950 11-28
Shimano Ultegra 11-21
Manetka: SRAM X7
SRAM X0
Napinacz: Mozartt WoG
Mozartt Presto
Tylna piasta: Dartmoor Quantic
Hope Pro 2 EVO
Mała galeria zdjęć:
http://imgur.com/a/DjeF2
Rama: czarny półmatowy lakier + błyszczące naklejki
Damper: CCDB 2011

Siodło: Velo 1133U1 bez obicia

Sztyca: KCNC Ti Pro Lite

Korby: Shimano SLX m660

Suport: Shimano SLX

Zębatka: Mozartt 36t

Łańcuch: KMC X9L

Kaseta: SRAM PG950 11-28

Manetka: SRAM X7

Napinacz: Mozartt WoG

Tylna piasta: Dartmoor Quantic

Mała galeria zdjęć:
http://imgur.com/a/DjeF2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość