Dobór hamulców

Yard
Posty: 341
Rejestracja: 23.02.2014 16:22:22
Kontakt:

Post autor: Yard »

Czytaj zamiast napiszesz ;)

już były podane, ale zależy mi na minimalnym skoku klamki, a SLX nim nie grzeszą.
Globox
Posty: 80
Rejestracja: 23.02.2013 15:26:58
Lokalizacja: Mirsk
Kontakt:

Re:

Post autor: Globox »

Yard pisze:Możliwe, że sprzęt będę zza wielkiej wody więc na razie nie śpieszy mi się z zakupem, ale dzięki i możliwe, że się na nie pokuszę.

Miał ktoś styczność z Formula RX, bo chętnie bym usłyszał opinie na jej temat ;)
Mam komplet RX'ów model 2013. Przy mojej wadze (70 kg) heble są bardzo mocne i mają twarde klamki o stosunkowo małym skoku. Jak narazie jestem z nich mega zadowolony :wink:
Yard
Posty: 341
Rejestracja: 23.02.2014 16:22:22
Kontakt:

Post autor: Yard »

Już tę opinie usłyszałem, ale dzięki za upewnienie, na pewno je rozważę ;)
enigma
Posty: 211
Rejestracja: 27.01.2014 20:39:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: enigma »

Jak można szukać hamulców ze względu na mały skok klamki? Przecież to nie jest ani trochę wygodne, za to modne i trendy pewnie tak.
Yard
Posty: 341
Rejestracja: 23.02.2014 16:22:22
Kontakt:

Post autor: Yard »

Nie chodzi mi o modę tylko o wygodę. Bardzo nie wygodnie trzyma mi sie kierownice gdy klamka jest praktycznie po 3/4 dystansu
Globox
Posty: 80
Rejestracja: 23.02.2013 15:26:58
Lokalizacja: Mirsk
Kontakt:

Post autor: Globox »

engima nie zgodzę się z Tobą. Jak dla mnie co kto lubi, akurat mi bardziej pasuje jak klamka łapie prawie od razu niż przy gripie. Tym bardziej, że w RX (a przynajmniej takie mam wrażenie) regulując odległość klamki zmienia się także jej czułość. Tak więc ja nie widzę problemu, Ty lubisz takie klamki inni takie ;)
enigma
Posty: 211
Rejestracja: 27.01.2014 20:39:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: enigma »

Nie musi łapać przy samym gripie, a odległość klamki od kierownicy a skok klamki to 2 różne rzeczy. Wg mnie lepiej jest modulować siłę do zablokowania koła na skoku klamki 2 3 cm niż 1.
Globox
Posty: 80
Rejestracja: 23.02.2013 15:26:58
Lokalizacja: Mirsk
Kontakt:

Post autor: Globox »

Nie ma co dalej prowadzić ot bo każdy ma swoje upodobania. A co do odległości a skoku klamki, po prostu mam takie odczucie niekoniecznie musi być to prawda.
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

http://allegro.pl/hamulce-tarczowe-grim ... 83639.html
Ja bym brał. Co do mocowania IS to są adaptery z przejściówką IS/PM

Ewentualnie:
http://allegro.pl/avid-code-2007-przod- ... 41930.html
+
http://allegro.pl/super-hamulec-tyl-avi ... 67586.html

Sam bym je wziął ale za bardzo obdrapane :D
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: Puncu »

Sokół pisze:http://allegro.pl/hamulce-tarczowe-grim ... 83639.html
Ja bym brał. Co do mocowania IS to są adaptery z przejściówką IS/PM
Grimece bym omijał. Nie zbierają pozytywnych opinii, są awaryjne i w ogóle szału nie ma. Kumpel przerabiał temat :/
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Soulforged
Posty: 452
Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Soulforged »

Grimeca to zabytek - na dodatek ciężki i awaryjny, w żadnym wypadku nie należy inwestować w takie wynalazki.
neejm
Posty: 213
Rejestracja: 29.11.2013 23:50:17
Kontakt:

Post autor: neejm »

Jezeli chcesz malo awaryjne i latwe w ustawieniu celuj w shimano slx badz xt wyzesze modele z tych serii maja technologie Servo Wave cytuje: ,,dzięki któremu klocki nie ocierają o tarcze hamulcowe. Dzieje się tak ponieważ klocki w fazie „spoczynku” znajdują się daleko od tarczy, a w momencie rozpoczęcie hamowania przybliżają się szybko do tarczy." posiadam serie xt na polmetalikach. nic dodac nic ujac. Regulacje posiadaja dwie" zasiegu i skoku.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości