Dożywotnia gwarancja a zapisy w karcie.

FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Zakładając że 1,5 roku to jest jakieś 80 tygodni, załóżmy że jeździsz 2 razy w tygodniu i tego swojego dropa latasz z 5 razy w ciągu dnia to wychodzi jakieś 800 lotów. Pamiętajmy też że domykasz zawieszenie na tym dropie 3 razy co daje nam 2400 konkretnych jebnięć w ramę...
Podsumowałem ci tylko jedną hopę, a takich jest tam pewnie więcej.

Więc proszę cię, idź spać, napisz coś jutro żebyś miał dużo czasu na wymyślenie czegoś mądrego, a nie jakichś bzdur

KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Obrazek
Z gówna bata nie ukręcisz.
Bogumil
Posty: 474
Rejestracja: 25.11.2013 19:08:19
Kontakt:

Post autor: Bogumil »

Na tym DEMO latałem go ze 100 razy, nie na każdym locie były 3 domknięcia.
Jak się poleci krótko to da się nie dobić zawiechy.
3 dobicia były pod koniec gdy sie rozlatałem i zacząłem latać trochę za daleko.
Ale uderzenie na dropie nie jest na tyle duże żeby ramę zajechać.
Po za tym jeśli nawet to powinna pęknąć na dole od naprężeń rozciągających a nie u góry.
xprot
Posty: 619
Rejestracja: 16.01.2005 19:36:07
Kontakt:

Re:

Post autor: xprot »

Bogumil pisze:Wy tylko potraficie gadać o tłumieniu kompresji i innych gównach a większość ludzi mądrujących się na forum skacze raz na miesiąc z jakiegoś krawężnika i już wielcy znawcy.

a sa tacy co potrafia gadac tylko teoretycznie i to niepoprawnie, mędrkując na forach a prawdziwej konstrukcji w zyciu nei widzieli. nazywaja sie oni bogumilowie z forum dhz.

po co idziesz tak we wszystkim w zaparte? nie docieraja do ciebie argumenty, zadne, nic ?
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

xprot, daj mu swoją niedobijalną ramę :) zobaczymy czy zamknie :)
Z gówna bata nie ukręcisz.
Bogumil
Posty: 474
Rejestracja: 25.11.2013 19:08:19
Kontakt:

Post autor: Bogumil »

Nie idę w zaparte.
Sam wiesz że ta rama pękła w głupim miejscu.
Tak plastyczny metal nigdy nie pęka od naprężeń ściskających bo się najzwyczajniej odkształca.
Chyba że pękł na skutek zmęczenia wynikającego z mikropęknięć spowodowanych zanieczyszczeniami.
Gdyby ramę wykończył drop to pękła by na dole nie u góry.
I gdyby z ramą było wszystko ok to zmęczenie materiału na pewno ujawniło by się najpierw na dole.
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Puncu »

B_O_Y, co to za historia z ósemkami? :lol:
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Faerie
Posty: 187
Rejestracja: 11.09.2011 20:15:00
Lokalizacja: Nowogard/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Faerie »

Musk se zrekrystalizuj
Sokół
Posty: 645
Rejestracja: 08.10.2006 18:09:13
Lokalizacja: Łańcut/Krk
Kontakt:

Post autor: Sokół »

Rama pękła bo latasz jak wór ziemniaków i nie potrafisz ustawić zawiechy.
Skoro latasz rampage to wada spoiny by Ci wyszła po 1.5 tygodnia a nie roku.
I nie ******* jaki to super rider nie jesteś, bo jak mawia moja babcia: krowa ktora dużo ryczy mało mleka daje
Hugoo
Posty: 138
Rejestracja: 28.04.2013 06:44:19
Kontakt:

Post autor: Hugoo »

Co do demo 7 z Dhx'em to miałem taki set. Prawda jest taka, że nie da się tego poprawnie ustawić, brakuje Bottom Out'a. Gdy miałem to demo, ważyłem jakieś 55 kg, spring 400, było 15% sagu. Rama przelatywała przez skok przy mocnych uderzeniach.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re:

Post autor: Spaced »

Bogumil pisze:Napisałem że po wylądowaniu odrywam się od ziemi bo lądowisko nie jest idealnie płaskie jak na dircie i po prostu składa się z uskoków.

Sagu mam jakieś 15%
Wielkość nie wpływa na to czy dobijesz czy nie.
Możesz se mieć 10x większego dropa i na nim nie dobić zawiechy.
Ale wystarczy ze masz tarkę na lądowisku i już zawicha się domknie.
I na pewno moje latanie nie mało związku z pęknięciem

Rama pękła raczej przez to że spoina była wadliwa.
Zobaczcie jaka jest porowata:
http://www.pinkbike.com/photo/10643755/?s6
Wydaje mi się że materiał nie był dokładnie oczyszczony przed spawaniem i bardzo małe pęknięcia mogły się pojawić już po zakończeniu spawania od samego skurczu.
I masz same gówniane lądowania? Czy latasz tylko 1 hope? I po co latasz hope z gównianym lądowaniem?
Auditore
Posty: 192
Rejestracja: 16.08.2012 22:23:59
Kontakt:

Re:

Post autor: Auditore »

Puncu pisze:B_O_Y, co to za historia z ósemkami? :lol:
Też bym z chęcią się dowiedział.

B_O_Y, podzielisz się?
Bogumil
Posty: 474
Rejestracja: 25.11.2013 19:08:19
Kontakt:

Post autor: Bogumil »

Kupiłem nowe 888 i okazało się że były krzywe.
Odesłałem i dostałem nowe bo tamte rzeczywiście były krzywe.
Ale okazało się że nowe też są krzywe ale w druga stronę.
Dlatego się kłóciłem z gregorio które twierdziło że są proste.
Gdy im udowodniłem że nie są to mi odpisali że wszystkie 888 mają podobne odchyłki i że mieści się to w normie.

Sokół to ty jesteś krową która dużo ryczy na dodatek gadasz o rzeczach o których nie masz pojęcia.
Teraz wytłumacz czemu pęknięcie miało wyjść po 1,5 tygodnia?
Bo gdybyś miał trochę oleju w głowie to byś rozumiał że rozprzestrzenianie się pęknięć zmęczeniowych w materiale może trwać latami.
A na te pęknięcia zmęczeniowe wszystko ma wpływ.
Zanieczyszczenia spowodowały nieciągłości w materiale przez co przekrój w tych miejscach był znacznie mniejszy co wiąże się z tym że było tam większe naprężenie.
Naprężenia wchodziły w zakres wytrzymałości nisko cyklowej co doprowadziło do rozprzestrzeniania się pęknięć aż w końcu pojawiło się jedno bardzo małe pęknięcie przy spoinie.
Mam podstawy żeby tak twierdzić ponieważ pękniecie pojawiło się w miejscu gdzie występują naprężenia ściskające no i pewnie ścinające.
Gdyby rama pękła od katowania i latania jak wór kartofli to pękła by raczej w dolnej części gdzie występują naprężenia rozciągające i tnące.
Gadacie o lataniu jak wór kartofli a pewnie 80% ludzi piszących na forum od razu by się osrało gdyby miało polecieć korzonkowego dropa.

Spaced latanie trudnych rzeczy daje największą zabawę i nie widzę nic złego w poleceniu dropa raz na jakiś czas.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Są trudne rzeczy, są głupie rzeczy. Ale jak chcesz być kolejnym Pawłem Jumperem to nikt Ci nie broni. Po prostu nie marudz, że coś Ci się psuje jak lądujesz na czymś z durnym lądowaniem.
Bogumil
Posty: 474
Rejestracja: 25.11.2013 19:08:19
Kontakt:

Post autor: Bogumil »

Pewnie freeride to sport dla głupich ludzi.
Jakim trzeba być debilem żeby polecieć jakiegoś trudniejszego dropa.
Przecież rowerem się jeździ po ścieżce rowerowej a nie po kamulcach i korzeniach jak *****.
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Puncu »

Skoro zaliczasz dropy a latasz na demo z 888 to masz geometrie do dupy i główka Ci pęka.
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Bogumil
Posty: 474
Rejestracja: 25.11.2013 19:08:19
Kontakt:

Post autor: Bogumil »

Główka pękła na górze więc nie mogła pęknąć od katowania i zbyt wysokiego amora.
enigma
Posty: 211
Rejestracja: 27.01.2014 20:39:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: enigma »

Bogumił jesteś tak ograniczonym człowiekiem z jakim jeszcze nigdy się nie spotkałem. Zawzięcie się bronisz, że to na pewno nie twoja wina, a wszystko na niebie i ziemi świadczy przeciw tobie. Latasz jak worek i do tego nie umiesz wyregulować zawieszenia. Zacznij szukać problemu w sobie a nie wszystkim wokół, a to spoina zanieczyszczona, a to tysiąc innych powodów. No chyba niżej nie da się już upaść w zapatrzeniu w siebie i ignorancji.
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

O co chodzi z tym workiem kartofli? Bo patrze jak Bogumil lata i nie widze tam nic zlego
Pure Freeride
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość