Yard pisze:Z tego co tu widzę można te resztki normalnie wybić.
Od wewnętrznej strony daj jakąś śrubę, której trzpień oprze się o kołnierz zew łożyska, który wystaje.
Od drugiej strony podkładkę i na to jakąś nakrętkę, z wewnętrznej strony trzymaj to kluczem, a z drugiej "wkręcaj" tzn kręć w prawo, najlepiej grzechotką i jakąś rurkę na to żeby dźwignia była większa, będzie łatwiej.
Bawiłem się tak w mej m3`ce, tyle że w linku.
Myślałem nad tą opcją ale jak napisałem w pierwszym poście, gniazdo łożyska w ramie zakończone jest od wewnętrznej strony ścianką, która zakrywa zewnętrzny pierścień łożyska.
yetii93 pisze:Miałem w omenie identyczny problem, łożysko się rozsypało i w gnieździe została część łożyska, odkręciłem wahacz i jakoś udało mi się wybić śrubokrętem
W takim razie będę jakoś dzisiaj kombinował, jak nie to próba nacięcia.
ps.
YETII93 skoro już jesteś w temacie to proszę powiedz mi jak wyjąć główną oś wahacza aby oddzielić go od przedniego trójkąta, nie chcę na pałę tłuc młotkiem

Miałeś też może jakiś patent odnośnie dostępu do dampera bez konieczności odkręcania wszystkiego dookoła? :P (pompowanie, regulacja odbicia)