Slx VS Xt
Slx VS Xt
Witam mam problem z kupieniem hamulców do dh mam 2 do wyboru i nie wiem które brać a dokładniej
Deore XT BR-M785 F03C
CZY
Shimano SLX BR-M675 G01S
Lub proponujecie lepsze hamulce do 600zł?
Deore XT BR-M785 F03C
CZY
Shimano SLX BR-M675 G01S
Lub proponujecie lepsze hamulce do 600zł?
SLXy, ale nie G01S, bo to wersja z żywicznymi klockami, tylko kupuj wersję z klockami metal:
http://virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarc ... przod/1532
http://virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarc ... w-tyl/1533
Działanie, siła hamowania, takie samo jak w XT, nie ma sensu przepłacać.
http://virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarc ... przod/1532
http://virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarc ... w-tyl/1533
Działanie, siła hamowania, takie samo jak w XT, nie ma sensu przepłacać.
Re:
Bez róznicy bo i tak potem klocki inne można dać.sznib pisze:SLXy, ale nie G01S, bo to wersja z żywicznymi klockami, tylko kupuj wersję z klockami metal:
http://virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarc ... przod/1532
http://virtualbike.pl/pl/p/Hamulec-tarc ... w-tyl/1533
Działanie, siła hamowania, takie samo jak w XT, nie ma sensu przepłacać.
Re:
Ale w dobrych warunkach troche mocniejsze sąSegatiV pisze:Można, ale po co kombinować jak można mieć od razu metaliki bez dodatkowych kosztów? A żywiczne szybki znikną.

-
- moderator
- Posty: 2411
- Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
- Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
- Kontakt:
mam obie klamki (xt sie popsulo i wymienilem na slx) i w rzekomej plynnosci dzialania nie widze zadnej roznicy. A smiem twierdzic nawet ze na klamce SLX hebel hamuje mocniej.
Roznica miedzy SLX a XT to brak regulacji free stroke w klamce (ktora mozna sobie zrobic wymieniajac srubke w klamce), klamka SLX jest gięta z blaszki alu a w xt to odlew, tloczki w zacisku XT są ceramiczne a w SLX aluminiowe. W działaniu różnice nie do zauważenia - lepiej wziąć SLX.
Roznica miedzy SLX a XT to brak regulacji free stroke w klamce (ktora mozna sobie zrobic wymieniajac srubke w klamce), klamka SLX jest gięta z blaszki alu a w xt to odlew, tloczki w zacisku XT są ceramiczne a w SLX aluminiowe. W działaniu różnice nie do zauważenia - lepiej wziąć SLX.
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 18.12.2013 02:07:40
- Kontakt:
Re:
podczepię się - ile milionów $$ taka śrubka kosztuje? orientujesz się jak to ogarnąć? po prostu wykręcam, podmieniam i wkręcam?groochas pisze:Roznica miedzy SLX a XT to brak regulacji free stroke w klamce (ktora mozna sobie zrobic wymieniajac srubke w klamce), klamka SLX jest gięta z blaszki alu a w xt to odlew, tloczki w zacisku XT są ceramiczne a w SLX aluminiowe. W działaniu różnice nie do zauważenia - lepiej wziąć SLX.

43RIDE magazyn rowerowy
-
- moderator
- Posty: 2411
- Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
- Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
- Kontakt:
Re: Re:
U mnie temat był prosty, bo przekręciłem ją ze starej klamki XT. Ale to najzwyklejsza śruba z łbem na krzyżak. Masz takich w domu pewnie ze 3 milionyTom@s pisze:podczepię się - ile milionów $$ taka śrubka kosztuje? orientujesz się jak to ogarnąć? po prostu wykręcam, podmieniam i wkręcam?groochas pisze:Roznica miedzy SLX a XT to brak regulacji free stroke w klamce (ktora mozna sobie zrobic wymieniajac srubke w klamce), klamka SLX jest gięta z blaszki alu a w xt to odlew, tloczki w zacisku XT są ceramiczne a w SLX aluminiowe. W działaniu różnice nie do zauważenia - lepiej wziąć SLX.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 3 gości