Wolna Dyskusja Użytkowników
Ja niedawno zaplatałem swoje drugie koło w życiu :P I powiem tak. Nie było źle :P Trochę był problem na początku aby dokręcić szprychy z "wyczuciem" a potem dopiero je naciągać ale temat do ogarnięcia i szybko załapałem o co kaman.
Jeśli zaplatasz na 3 krzyże to polecam ci filmik z YT kanał "ostre koło". Fajnie tam pokazują dokładnie co i jak i na początku trochę humorku trochę się znajdzie
Jeśli zaplatasz na 3 krzyże to polecam ci filmik z YT kanał "ostre koło". Fajnie tam pokazują dokładnie co i jak i na początku trochę humorku trochę się znajdzie

Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
Puncu ciężko żeby otwór był w złym miejscu skoro od niego się zaczyna.
Poldeck bo otwór powinien wypaść w takiej szerokiej szparze a nie gdzieś między krzyżami.
Ja mam tak w ostrym holenderze tylne (moje) koło jest oki a przednie (którego nie tykłem nawet) ma otwór na wentyl tak, że czasem ciężko się z pompką dostać.
Bicia góra dół jaki i na boki prawie nie da się uniknąć. Ale przecież to się normalnie centruje bez większego przypału
Poldeck bo otwór powinien wypaść w takiej szerokiej szparze a nie gdzieś między krzyżami.
Ja mam tak w ostrym holenderze tylne (moje) koło jest oki a przednie (którego nie tykłem nawet) ma otwór na wentyl tak, że czasem ciężko się z pompką dostać.
Bicia góra dół jaki i na boki prawie nie da się uniknąć. Ale przecież to się normalnie centruje bez większego przypału

Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
A nie. Zobacz sobie to zdjęcie. Wentyl powinien znajdować się pomiędzy szprychami, które idą najbardziej "równolegle" do siebie 
Taka drobnostka a ułatwia pompowanie koła.
Trzeba też pamiętać że otwory w obręczy są kierunkowe (najczęściej) i nie można zapleść koła ot tak.


Taka drobnostka a ułatwia pompowanie koła.
Trzeba też pamiętać że otwory w obręczy są kierunkowe (najczęściej) i nie można zapleść koła ot tak.

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Na 3 krzyże zaplotłem, wyszedł wentyl okej, kierunkowe otwory się zgadzają. Nie wygląda to źle poza potwornym "wężykiem". Ale to już dam koledze co pracuje w serwisie.
A jak jesteśmy przy zaplataniu to pokażę Wam COŚ.
Co widzicie?


Dzisiaj to kolega w serwisie zaplatał.
Dla lokalnego Pana Żula.
Który ma pięć kompletów takich kół.
Widzicie co to za obręcz?
A jak jesteśmy przy zaplataniu to pokażę Wam COŚ.
Co widzicie?


Dzisiaj to kolega w serwisie zaplatał.
Dla lokalnego Pana Żula.
Który ma pięć kompletów takich kół.
Widzicie co to za obręcz?
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Re: Wolna Dyskusja Użytkowników
Wygląda jak Double Track.
Tapnięte z mojej Nokii 3310
Tapnięte z mojej Nokii 3310
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Pan Jasiu Szałagan jeździ na Double Trackach splecionych na cztery krzyże z piastami typu torpedo. Używa najtańszych szprych Sapim, bo są najwytrzymalsze. Wszystkie już przetestował. Dosłownie wszystkie.
Ma już pięć kompletów takich kół. I średnio raz w miesiącu przynosi parkę do zaplecenia.
Zawsze z piastami torpedo. I kiedyś przyniósł kilkukilogramowy wór podkładek. Na tyle małych, że włażą przez otwory na nyple od strony dętki. I przez te podkładki przechodzą nyple. Bo kiedyś zdarzało mu się często wyrywać szprychy z rawek razem z nyplami.
Piasty torpedo ma i z przodu i z tyłu. Dzięki temu, jeśli zatrzyma się jadąc pod górkę, to rower mu nie ucieka do tyłu.
Łańcuch ma z motoru. Nie pamiętam jakiego. Za to pamiętam jak kiedyś koledzy szosowcy postanowili się z nim ścigać. Posadzili go na kolarkę, ustawili się do startu. Pan Jasiu nadepnął i od razu zerwał łańcuch.
Jego rower waży jakieś 95-100 kilogramów. Rama jest zespawana z centymetrowej grubości płaskowników. Naokoło kół są przyspawane specjalne ramy do przywiązywania "towaru". Bo Pan Janek zbiera kartony i inne takie.
Jest przyjaźnie nastawiony do ludzi, zawsze przynosząc koła na zaplatanie przynosi po czekoladzie dla każdego pracownika.
Jak go spotkam na mieście to strzelę fotę roweru.
Ma już pięć kompletów takich kół. I średnio raz w miesiącu przynosi parkę do zaplecenia.
Zawsze z piastami torpedo. I kiedyś przyniósł kilkukilogramowy wór podkładek. Na tyle małych, że włażą przez otwory na nyple od strony dętki. I przez te podkładki przechodzą nyple. Bo kiedyś zdarzało mu się często wyrywać szprychy z rawek razem z nyplami.
Piasty torpedo ma i z przodu i z tyłu. Dzięki temu, jeśli zatrzyma się jadąc pod górkę, to rower mu nie ucieka do tyłu.
Łańcuch ma z motoru. Nie pamiętam jakiego. Za to pamiętam jak kiedyś koledzy szosowcy postanowili się z nim ścigać. Posadzili go na kolarkę, ustawili się do startu. Pan Jasiu nadepnął i od razu zerwał łańcuch.
Jego rower waży jakieś 95-100 kilogramów. Rama jest zespawana z centymetrowej grubości płaskowników. Naokoło kół są przyspawane specjalne ramy do przywiązywania "towaru". Bo Pan Janek zbiera kartony i inne takie.
Jest przyjaźnie nastawiony do ludzi, zawsze przynosząc koła na zaplatanie przynosi po czekoladzie dla każdego pracownika.
Jak go spotkam na mieście to strzelę fotę roweru.
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Re: Wolna Dyskusja Użytkowników
Zrób zdjęcie też tych wszystkich jego patentów 
Tapnięte z mojej Nokii 3310

Tapnięte z mojej Nokii 3310
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 02.02.2015 18:47:12
- Kontakt:
Co tam dzisiaj? Ja dalej bez roweru...
Pociąć się można.
Dosłownie czuje, jak z każdym dniem robię się jakiś taki coraz bardziej sflaczały i osowiały. Masakra.
Przyszedł 66 wczoraj.
Górne lagi jak nowe, dolne prawie też, korona jedynie mocno "obtegowana" od pancerzy.
Od razu papier ścierny w dłoń, zagładziłem i pomalowałem. Trzy warstwy czarnego do wydechu samochodowego i 3 warstwy klaru. Oczywiście wylazły rysy od papieru ściernego, bo niedokładnie miejscami zatarłem... Ale z więcej niż dwudziestu centymetrów korona wygląda jak nowa. Więc cieszę się jak dziecko z widelca.
Tylko nikt mnie nie ostrzegł, że Szóstki mają post mounty pod jakąś śmiesznie małą tarczę. I dupa. Nie pojeżdżę bo na miejscu w sklepie chłopaki mają adapter tylko pod 180mm.
Po weekendzie...
Ech... na szczęście jest Wiedźmin
. A co u Was? Komuś się coś rozpadło? Puncu, jak ostre kółko?
Pociąć się można.
Dosłownie czuje, jak z każdym dniem robię się jakiś taki coraz bardziej sflaczały i osowiały. Masakra.
Przyszedł 66 wczoraj.
Górne lagi jak nowe, dolne prawie też, korona jedynie mocno "obtegowana" od pancerzy.
Od razu papier ścierny w dłoń, zagładziłem i pomalowałem. Trzy warstwy czarnego do wydechu samochodowego i 3 warstwy klaru. Oczywiście wylazły rysy od papieru ściernego, bo niedokładnie miejscami zatarłem... Ale z więcej niż dwudziestu centymetrów korona wygląda jak nowa. Więc cieszę się jak dziecko z widelca.
Tylko nikt mnie nie ostrzegł, że Szóstki mają post mounty pod jakąś śmiesznie małą tarczę. I dupa. Nie pojeżdżę bo na miejscu w sklepie chłopaki mają adapter tylko pod 180mm.
Po weekendzie...
Ech... na szczęście jest Wiedźmin

Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Re: Wolna Dyskusja Użytkowników
E tam po weekendzie. Jak mają za grosze to kup i daj kilka podkładek 
Na pare dni może być.
U mnie z ostrym jest fość tępo. Dalej jest szosą bo nie mam obecnie kasy.
A to co zarobie pakuje w napęd Big Hita.
Jak z tym skończe to kupje piaste novateca pod zębatke torową i mamy rower "z mocowaniem brakeless"
Tapnięte z mojej Nokii 3310

Na pare dni może być.
U mnie z ostrym jest fość tępo. Dalej jest szosą bo nie mam obecnie kasy.
A to co zarobie pakuje w napęd Big Hita.
Jak z tym skończe to kupje piaste novateca pod zębatke torową i mamy rower "z mocowaniem brakeless"

Tapnięte z mojej Nokii 3310
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Po weekendzie bo i oś tylnej piasty nie przyszła na czas.
A co do podkładek...
25 zeta nie chodzi jak dla mnie piechotą. To znaczy stać mnie z palcem w nosie ale nie lubię wydawać kasy na próżno, kiedy nie muszę
. Podjadę jutro do sąsiedniego miasta, może będą mieli taki adapter jakiego faktycznie mi potrzeba
.
A co do podkładek...
25 zeta nie chodzi jak dla mnie piechotą. To znaczy stać mnie z palcem w nosie ale nie lubię wydawać kasy na próżno, kiedy nie muszę


Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 02.02.2015 18:47:12
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość