Odchudzenie tuesa
Odchudzenie tuesa
Witam, czekam właśnie na tuesa ma do 25 marca do mnie dotrzeć. http://www.yt-industries.com/en/detail/ ... ategory/93
Z racji iż zamierzam go troszkę odchudzić na starcie (bo lepiej sprzedać nowe części niż używane). wymyśliłem zmianę 4 elementów.
1.korba RACE FACE Chester 83 - ok.950g --> ?
2.Kiera RACE FACE 780mm, 35mm 8° back, 5°up 400g --> ?
3.Sprężyna na Ti --> http://allegro.pl/nukeproof-ti-spring-3 ... 12085.html
4.pedały HT AE01
Korbę preferowałbym 170mm ramię myślałem o atlasie kiera o podobnych wymiarach chodź nie wiem jaka.
Co o tym myślicie, macie jakieś propozycje na korbę i kiere?
Z racji iż zamierzam go troszkę odchudzić na starcie (bo lepiej sprzedać nowe części niż używane). wymyśliłem zmianę 4 elementów.
1.korba RACE FACE Chester 83 - ok.950g --> ?
2.Kiera RACE FACE 780mm, 35mm 8° back, 5°up 400g --> ?
3.Sprężyna na Ti --> http://allegro.pl/nukeproof-ti-spring-3 ... 12085.html
4.pedały HT AE01
Korbę preferowałbym 170mm ramię myślałem o atlasie kiera o podobnych wymiarach chodź nie wiem jaka.
Co o tym myślicie, macie jakieś propozycje na korbę i kiere?
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
Korba X0 DH Carbon?
Kiera Easton Havoc DH Carbon 35mm?
Takie pierwsze skojarzenia :P
Kiera Easton Havoc DH Carbon 35mm?
Takie pierwsze skojarzenia :P
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
korba i pedały już postanowione.
Zostaje sprężyna i kiera.
Raczej odpada dla mnie opcja karbonitowa preferowałbym kiere alu.
co o tym myślicie ? http://allegro.pl/nowa-easton-havoc-35- ... 29381.html
A druga rzecz to ta sprężyna Ti. korzystał ktoś z tego źródła tytanu ? --> ti-springs.com
I jaka twardość pod 85 kg ? bo jak dla mnie te kalkulatory troche przekłamują.
Zostaje sprężyna i kiera.
Raczej odpada dla mnie opcja karbonitowa preferowałbym kiere alu.
co o tym myślicie ? http://allegro.pl/nowa-easton-havoc-35- ... 29381.html
A druga rzecz to ta sprężyna Ti. korzystał ktoś z tego źródła tytanu ? --> ti-springs.com
I jaka twardość pod 85 kg ? bo jak dla mnie te kalkulatory troche przekłamują.
Kierownicę Renthal ? Zwykła 350g/ Carbon 250g . Sam jestem na etapie odchudzania mojego Canyona i sam zmieniam korbę i polecam E13 TRSr mam w innym rowerze, jest lekka i bardzo wytrzymała. Co do sprężyny sam sie zastnawiam nad Ti Springs, ale nie mam niestety Paypal.
Co do Odchudzania pomyśl jeszcze o Solo air od Boxxera
Ja tak zrobiłem 
Co do Odchudzania pomyśl jeszcze o Solo air od Boxxera


-
- Posty: 74
- Rejestracja: 11.09.2014 20:41:48
- Kontakt:
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 11.09.2014 20:41:48
- Kontakt:
Na rowerowym.com są takie, co prawda kosztują około 700 pln. No aleczego się nie robi dla ukochanego roweru. W ekipie której teraz latam doszliśmy do wniosku, zamiast kupować tak droga sprerzyne, po to żeby zejść z wagi lepiej zainwestować w dam per powietrzny. A co do samej sprężyny to jakoś nie zauważyłem różnicy w pracy jak się na takiej przejechałem. Kumpel pozwolił mi nawet przestawić zawieszenie w swojej demowce, zresztą teraz wymienił damper na powietrzny, i ma swoje upragnione 15,6 kg które uwazam za granicę odchudzania. Popatrz na nowe demo sworks. Jak przeczytałem ze kosztuje 36tysiecy to pomyślałem no dobra nowy Wypust spoko, ale patrząc na wagę zdziwiłem się dość mocno 16.kg z pedałem. Myślałem że coś jest nie halo, z rowerem na karbonowa ramie. Po długiej dyskusji doszliśmy do wniosku ze właśnie te15 kg taka granica wagi roweru dh. Z własnego doświadczenia wiem ze na całkiem lekkich rowerach wcale nie jeździ się tak super większości urzytkownikow.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 11.09.2014 20:41:48
- Kontakt:
Re:
[quote="baranina88"]Na rowerowym.com są takie, co prawda kosztują około 700 pln. No aleczego się nie robi dla ukochanego roweru. W ekipie której teraz latam doszliśmy do wniosku, zamiast kupować tak droga sprerzyne, po to żeby zejść z wagi lepiej zainwestować w dam per powietrzny. A co do samej sprężyny to jakoś nie zauważyłem różnicy w pracy jak się na takiej przejechałem. Kumpel pozwolił mi nawet przestawić zawieszenie w swojej demowce, zresztą teraz wymienił damper na powietrzny, i ma swoje upragnione 15,6 kg które uwazam za granicę odchudzania. Popatrz na nowe demo sworks. Jak przeczytałem ze kosztuje 36tysiecy to pomyślałem no dobra nowy Wypust spoko, ale patrząc na wagę zdziwiłem się dość mocno 16.kg z pedałem. Myślałem że coś jest nie halo, z rowerem na karbonowa ramie. Po długiej dyskusji doszliśmy do wniosku ze właśnie te15 kg taka granica wagi roweru dh. Z własnego doświadczenia wiem ze na całkiem lekkich rowerach wcale nie jeździ się tak super większości urzytkownikow. Wiec z tym odchudzaniem nie ma co przesadzac.
Nie chcesz pod dupą i rękoma powietrza a to jedne z tych rzeczy, które dają najwięcej. Kupowanie sprężyny za 500-700 zł mija się z celem, lepiej sprzedać nowy damper, dołożyć i kupić CCDB Air, który pracuje jak sprężynowiec.
Koła masz ciężkie, prawie 2300 g. Można by zejść 350-400 g. Przednią opone wymienić na EXO zamiast 2Ply. Na głupich gripach, zmieniając na mega wygodne ESI z silikonowej pianki można zejść z 70 g. Kaseta Sram PC-1050 11-28 waży więcej jak Shimano XT 11-36 (około 300 g). Zmieniając na Shimano Ultegre zbijesz dobre 50 g. Jak masz ciężkie dętki (ponad 150g) to zamleczenie również zbija wagę, waga mleka + opaska + wentyl to około 100 g na koło. Korba RFa strasznie ciężka. Zmieniając na na XTRa / X0 rwiesz 150 g.
Z mostkiem i kierą nie pomogę. Jeszcze się nie zmusiłem do wydania 600 zł na kiere dla 50-70 g mniej :P
Koła masz ciężkie, prawie 2300 g. Można by zejść 350-400 g. Przednią opone wymienić na EXO zamiast 2Ply. Na głupich gripach, zmieniając na mega wygodne ESI z silikonowej pianki można zejść z 70 g. Kaseta Sram PC-1050 11-28 waży więcej jak Shimano XT 11-36 (około 300 g). Zmieniając na Shimano Ultegre zbijesz dobre 50 g. Jak masz ciężkie dętki (ponad 150g) to zamleczenie również zbija wagę, waga mleka + opaska + wentyl to około 100 g na koło. Korba RFa strasznie ciężka. Zmieniając na na XTRa / X0 rwiesz 150 g.
Z mostkiem i kierą nie pomogę. Jeszcze się nie zmusiłem do wydania 600 zł na kiere dla 50-70 g mniej :P
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27.11.2014 01:25:55
- Kontakt:
Muszel fajnie, że piszesz o takich rzeczach, ja właśnie czekam na gripy ESI, ciekaw jestem wygody (mam problemy z palcami), tylko na tym mi zależy.
Wystarczy że kupi slx'a kasetę 11-28 i jest nice.
Z przodu zrobiłem mleku i jest fajnie, trzyma na starym minionie, ale stoję przed wyborem nowej na przód, myślisz, że exo wyda, nie rozerwie ścianki?
Agressor, dopiero raz miałem okazję jeździć (pogoda), ale dorobiłem się Float'a X2
W Summumie, zdecydowanie bardziej przyczepny damper i z większą kontrolą niż RC4. Czułość identyczna, można idealnie ustawić pod siebie, regulacje dużo bardziej wyczuwalne (nawet jedno kliknięcie).
Ale jak się uparłeś to co my będziemy Ci mówić.
Wystarczy że kupi slx'a kasetę 11-28 i jest nice.
Z przodu zrobiłem mleku i jest fajnie, trzyma na starym minionie, ale stoję przed wyborem nowej na przód, myślisz, że exo wyda, nie rozerwie ścianki?
Agressor, dopiero raz miałem okazję jeździć (pogoda), ale dorobiłem się Float'a X2

Ale jak się uparłeś to co my będziemy Ci mówić.
Re:
Wymieniłem wiele innych rzeczy na których możesz bić wagę, warto się przyjrzećagressor pisze:niektóre rzeczy muszą swoje ważyć bo inaczej są gównianepowietrza nie chce i tyle
tylko sprężyny już szukam.

P. S. Lekkie części muszą być gowniane, tylko dobrze skonstruowane, ale to kwestia podejścia "słyszałem ze brat cioci wujka od babki strony po dziadku... Coś popsul" itp

Pisiont - spoko

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość