
Rama: Commencal Supreme DH V3 2015 r.
Widelec: Marzocchi 380 C2R2 TI, 2015 r.
Damper: Manitou Revox Pro 2015 r.
Sprężyna: Manitou 400 lbs
Kierownica: Renthal Fatbar szerokość: 780mm, wznios: 30mm
Mostek: Octane One Chemical Pro Integrated
Gripy: Renthal Lock On Ultra Tacky 130mm
Barendy: Renthal
Stery: Cane Creek 40 Series ZS44|ZS56 Conversion
Siodło: Reverse Fort Will Black Style
Sztyca: Easton EA50
Zacisk: Reverse Long Life
Korby: Shimano Zee FC-M640/M645, 170mm
Support: Shimano Presfit Zee/Saint
Zębatka: Shimano Zee 36t

Łańcuch: Shimano XT CN-HG95 Super Narrow
Pedały: NS Bikes Aerial 2015 r.
Napinacz: Octane One Evo Single Bashguard
Przerzutka: Shimano Zee DH
Manetka: Shimano Zee SL-M640
Kaseta: Shimano 105 CS-5700 (10 rzędowa)
Koło przód:
Obręcz: Spank Spike Race 28 EVO, 32 otwory, 26 cali
Szprychy: DT Champion
Piasta: Dartmoor Revolt Disc 20
Opona: Schwalbe Magic Mary, 26", zwijana , szerokość: 2.35/Super Gravity/SnakeSkin/TL Easy/VertStar
Dętka: Continental MTB
Hamulce: Shimano Zee
Tarcza: A2Z ATD Ø203mm

Koło tył:
Obręcz: Spank Spike Race 28 EVO, 32 otwory, 26 cali
Szprychy: DT Champion
Piasta: NS Bikes Rotary Cassette 150/157x12 2015 r.
Opona: Schwalbe Magic Mary, 26", zwijana , szerokość: 2.35/TL-R/TrailStar/Super Gravity
Dętka: Continental MTB
Hamulce: Shimano Zee
Tarcza: A2Z ATD Ø203mm

Modyfikacje:
- Race Fender
- Taśma ochronna Effetto Mariposa Shelter Roll (polecam)
Plany:
- wymiana sprężyny manitou na ti
- po kilku sezonach (w ramach odświeżenia) przemalowanie ramy na czarno abo pozostawienie raw
Waga: około 20 kg, niemniej jednak wymagane jest dokładniejsze zważanie

Zdjęcie:
- w załączniku