tuningowanie Z1 dual.... na 130mm

q[]-[]ta
Posty: 785
Rejestracja: 21.04.2004 11:29:18
Kontakt:

tuningowanie Z1 dual.... na 130mm

Post autor: q[]-[]ta »

Witam, mam pytanko, czy jest sposob zeby przerobic mojego marcooka z1 dual na110mm na 130 mm???

Wiem ze trzeba kupic dluzsze sprezyny, i zobaczyc czy dolne golenie jest wystarczajaco dluzsze....??
Ale co dalej?
Deathwitch
Posty: 1001
Rejestracja: 06.05.2004 16:06:18
Lokalizacja: KrK
Kontakt:

Post autor: Deathwitch »

Nic? Poza tym, czemu wszyscy maja pasje ciaglego powiekszania skoku kosztem wytrzymalosci? Ja np. wole miec twardego, krotkiego i wytrzymalego amora niz jakiegos potwora ktory ugina sie na kazdym kamyczku...
EmBond
Posty: 1015
Rejestracja: 19.04.2004 15:32:20
Lokalizacja: Warszawa > Bielany
Kontakt:

Post autor: EmBond »

wszyscy chca mieć więcej skoku :P a nie maja kasy na nowe amory, ja tak za swojm nie robie nawet nie moge :D
The Power Is On Your Side !!!
Dejv_d3
Posty: 1512
Rejestracja: 19.04.2004 21:50:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Dejv_d3 »

piszcie jak cos wiecie a nie FILOZUJCIE :P

z tego co mi wiadomo to SZ.P. Qhcik:D chce miec fulla i 130 to malo

ja.......niemoge , mam zly humor i sie wyzywam :D
Dejv_d3
Posty: 1512
Rejestracja: 19.04.2004 21:50:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Dejv_d3 »

ta cyfra miala zwac sie 110
agressor
Posty: 1182
Rejestracja: 19.04.2004 07:44:33
Lokalizacja: Rzeszów city
Kontakt:

Post autor: agressor »

każdy chce mieć dużego taka jush natura mężczyzny
Jaca
Posty: 2526
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:22
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Jaca »

po pierwsze z tego co wiem Z1 dual ma 100mm, a nie 110 skoku.

w pierwszym przypadku max skok wynosi 115(po przeróbce).

w drugim, tzn. 110 skoku po przeróbce będzie 130mm.

przeróbka polega na wymianie sprężyn negatywnych, w przypadku skoku 100mm, aby otrzymać 130mm musisz kupić dłuższe golenie górne.


z tego wynika, że najprawdopodobniej przeróbka twojego amora jest zbyt kosztowna i bezsensowna (w przypadku bomberów 15mm nie poczujesz).
Dejv_d3
Posty: 1512
Rejestracja: 19.04.2004 21:50:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Dejv_d3 »

a moze podkladki te co pod mostek walnac nad korone pod glowke ?
quake
moderator
Posty: 2111
Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
Kontakt:

Post autor: quake »

pewnie sie da przerobic...moj kumpel przerobil rst omego na 150mm ale po co??
nie lepiej sprzedac ta z1 i kupic cos wiekszego, uzywanego...??
winyl
Posty: 108
Rejestracja: 19.04.2004 06:56:42
Lokalizacja: Wyspy Marshalla
Kontakt:

Post autor: winyl »

no nie lepiej sprzedac ta z1 i kupic cos innego, bo raczej malo jest amorow lepszych od tego, a napewno nie nowe marcoki albo inny szmelc

po za tym po co wiecej niz 100 przy dualu?

pizzzz
rz | sutken-squad_represent
www.sutkensquad.xt.pl
strongbikker
Posty: 346
Rejestracja: 04.05.2004 18:27:50
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Ja z RST 461DH zrobiłem 135 skoku

Post autor: strongbikker »

Fabrycznie ma 102mm. W górne golenie chodzą te wąskie czarne rurki które naciskają na to co jest w środku i kupiłem sobie te rurki dłuższe, dałem też najmiększe elastomery.
Co moge powiedzec?
Amor wygląda lepiej, super chodzi. Ale jeden wielki minus to to że drastycznie spadła sztywność boczna amortyzatora.
strongbikker
Posty: 346
Rejestracja: 04.05.2004 18:27:50
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: strongbikker »

ten opis do góry to RST 461 DH, bo nie napisałem
Jaca
Posty: 2526
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:22
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Jaca »

bombery niestety mają większe wymagania co do tuningu.
przeróbkę bym poparł, lub przynajmniej bym nie karcił - dla niektórych, przejedźcie się na bomberze ze 100 i 130 mm. różnica jest kolosalna, poza tym może kolo chce też trochę w fr pośmigać.
frezz
Posty: 181
Rejestracja: 19.04.2004 21:03:46
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: frezz »

Ej sorry dejv ale jak se quhta zrobi 130 skoku to juz bedzie fajnie ale ty widze myslisz ze w fullu musi byc 200 skoku z przodu zeby to wogule ruszylo
q[]-[]ta
Posty: 785
Rejestracja: 21.04.2004 11:29:18
Kontakt:

Post autor: q[]-[]ta »

Ponczek siadafakap...

tak wez kup kone stinky i wloz tam swojego nie dzialajacego z1 dirj jumper 3 rok 2004....

co do mojego amorka, nie zamienie go za nic, bo nie warto...

A co do skoku, moze jeszcze ani razu nie dobilem, ale chce miec wiecej tego skoku, bo mam zamiar kupic jakiegos fulla4 zawiasowego do tylu [ taki Freeride bardziej...]

najepszym wysjciem jest kona stinky zdamperem 150 mm , wiec nie wyobraszam sobie jazdy na takim rowerze z siodelkiem przy samej ramie...

I mam jeszcze jeden problem co do amorka...:

Jak jade, i przyspieszam, i ruszam mocniej kiera na boki [ lewo paweo ] to takie ciche strzelanie:/, a zaczelo sie to jak tylko mocniej kolo napompowalem:/ a druga sprawa, jak jade i robie manuala, albo jak kolwiek kolo podniose, to jak potem laduje, amor jak by stukal w srodku:/, znaczy tak jak by mial loozy ale loozow nie ma niestety?, moze dzieje sie to za sprawa, tego ze amor cieknie [ stare uszczelki , i stary olej ] ale jak tylko bedzie kaska kupuje nowe] , i nie wiem co to moze byc i kumple mowia ze jak sie patrzy z boku i sie go wgniata, to amor jak by u dolu sie gial:/:/

i mam takie ****** monty przez to ze nic nie moge robic bojac sie o niego:/ [ amor jest na sztywna os przypominam:/]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości