pęknięta rura sterowa

filipmel
Posty: 46
Rejestracja: 26.04.2004 22:55:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

pęknięta rura sterowa

Post autor: filipmel »

Kumplowi pekła rura sterowa w rst omni, czy mozna wykręcić z korony samą rurę? I ile taka rura kosztuje?
filipmel
-Przemooo-
Posty: 3577
Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: -Przemooo- »

omni to te najnizsze modele wiec raczej nie da rady :/ niech kupi gile jak nie ma kasy albo sztywniaka
http://przemooo.pinkbike.com/album/photos/
QPA
Posty: 848
Rejestracja: 12.05.2004 20:42:08
Lokalizacja: Oława- bo tak!!:]
Kontakt:

Post autor: QPA »

Ej no można przeciez wybić rure!! ja mam Bombera Z3 i włansie mi coś strzelało to dałem mechanikowi to mi rure wybił przesmarował i wbił spowrotem i już nie strzela;]
www.ROMED.pl lamusy!
bart
Posty: 1740
Rejestracja: 19.04.2004 06:26:02
Lokalizacja: Tychy/Krakow
Kontakt:

Post autor: bart »

[quote="QPA"]Ej no można przeciez wybić rure!! ja mam Bombera Z3 i włansie mi coś strzelało to dałem mechanikowi to mi rure wybił przesmarował i wbił spowrotem i już nie strzela;][/quote]
No to fantastyczny pomysl wrecz zeby wybic rure, ktora byla wciaskana na prasie, po czym ja przesmarowac (???) i wbic spowrotem. Genialny pomysl...
[url=http://tiny.pl/m1xh]pimpmobile ^^[/url]

[url=http://tiny.pl/m4f2]twotires[/url]
hot.hot
Posty: 48
Rejestracja: 21.04.2004 14:49:08
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: hot.hot »

zaraz,właśnie,jak to przesmarował? może stery a nie rurę? przeciez rura powinna byc osadzona jak najmocniej
Ingwar
Posty: 61
Rejestracja: 19.04.2004 13:14:02
Lokalizacja: Południowo-Wschodnie Rubieże - Sanok
Kontakt:

Post autor: Ingwar »

Hehehe... ja wymiękam jaki lol...
Trzeba mieć duuuży młotek, prase i szczęście by wybić rure sterową po czym ją wbić...
A ty lolu na 100% wybijałeśi wbijałeś stery. tylko po **** je wybijaćby przesmarować?
DWA SŁOWA:
LOL... ROTFL...
Speeding faster,
Towards disaster.
QPA
Posty: 848
Rejestracja: 12.05.2004 20:42:08
Lokalizacja: Oława- bo tak!!:]
Kontakt:

Post autor: QPA »

Qrwa jacy wy jestescie zabawni ej noi niemoge dobra tłumacze bybijali mi to tez nie młotkiem tylko na jakiejś prasie niewiem niepatrzyęłm jak to robi a przesmarował DELKATNIE!! nie tak jak wy to rozumiecie na hama smaru!! a po o zeby nie strzelało!! tak samo jak korbe zakładasz to koniec suportu też smarujesz i dopiero wtedy wciskasz bo aluminium ma to dosiebie!! maatko ej no nierozumiem was jakbym napisał ze sam sobie wybiłem młotkiemi kowadłem to rozumiem:p
www.ROMED.pl lamusy!
tomshu
Posty: 12
Rejestracja: 19.04.2004 14:34:12
Kontakt:

rura

Post autor: tomshu »

jak ma sie patent to wszystko sie da, nawet taką rure której nie powinno sie ruszać
Dostosuj prędkośc...
do swoich umiejętności {:]
MaX
Posty: 8
Rejestracja: 23.04.2004 22:25:14
Lokalizacja: K-K
Kontakt:

Post autor: MaX »

ja kiedys tez musialem wymienic rure sterowa i zostalo zrobione to w ten sposob, ze rura sterowa zostala ucieta przy samej koronie, w brzeszczocie zostala wlozona ciensza pilka nie taka dwustronna tylko jednostronna wezsza ale zanim sie ja zalozy nalezy przeprowadic ta pilke przez dziure w koronie, czyli do srodka rury sterowej i naciac w 2 miejscach rure tak zeby mozna bylo wybic ten wyciety kawalek a pozniej to juz gladko reszta rury wychodzi, a wlozenie nowej rury polegalo na tym , ze nalezalo wlozyc nowa rure do korony a na ta rure trzeba bylo nalozyc dluzsza rure o wiekszej srednicy obrucic amorka zeby sie opieral na tej rurze i pobijac czyms po rurze sterowej od dolu
MaX
MaX
Posty: 8
Rejestracja: 23.04.2004 22:25:14
Lokalizacja: K-K
Kontakt:

Post autor: MaX »

a i najlepiej po wbiciu nowej rury jest przewiercic korone i rure i wprowadzic srube aby rura sie sie obracala w koronie
MaX
mr.cock
Posty: 13
Rejestracja: 21.04.2004 15:52:54
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

Post autor: mr.cock »

ja mam Z1 i tez mi w zmienili rure sterowa, chlopaki troche z tym walczyly ale daly rade. Podobno w zaden sposob niedalo sie tego wybic i musieli nagzac maxymalnie rure przy koronie i wtedy jebnac mlotem.
Born 2 ride, ride 2 die...
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

a ja mam pytanko odnośnie rury sterowej :
Czy w amorryzatorze RST 281r da rade wyminić rure sterową z 1 1/8" na 1" ?? bo jak by dało rade to bym już nie miał problemu z sprzedaniem tego "cacka" :) bo mam klienta który ma główke na 1"
Banananan
Posty: 255
Rejestracja: 16.05.2004 17:10:06
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Banananan »

Dołączam się do pytania Dexa, tylko mi chodzi o RST Cape T4, można zmienić rurę sterową? Widziałem na stronie Velo są do kupienia rury sterowe do amortyzatorów RST tylko nie wiem jak się wyjmuje starą i wkłada, jak to się robi wie ktoś? :)
pasqd
Posty: 753
Rejestracja: 18.04.2004 23:19:18
Lokalizacja: nie miasto tylko WOLNA GMINA ursynów
Kontakt:

Post autor: pasqd »

dziesz do serwisu z prasa do wbijania rur sterowych i oni Ci wyjma stara rure i nabija nowa.
www.mushroomhead.prv.pl
.::GG[4839750]::.
Banananan
Posty: 255
Rejestracja: 16.05.2004 17:10:06
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Banananan »

Heh, a znacie jakiś taki serwis w Łodzi? :)
Banananan
Posty: 255
Rejestracja: 16.05.2004 17:10:06
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Banananan »

Acha mam jeszcze pytanie, jakbym dawał tą rurę sterową do zmiany to daje im cały amortyzator czy co? :)
I ponawiam pytanie, znacie jakiś serwis z prasą do wbijania rur sterowych w Łodzi? :)

PS: Przy okazji up wątku... :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości