Nowa rama, ale jaka ;)
JumpintheFiRei znowu sie nabijasz z draga/pointa...
niech kazdy jezdzi na czym chce, duzo ludzi nie ma kasy zeby kupic sobie jakis tam spoko rower, kupuja draga/pointa i wymiataja tak jak ty na tym swoim DMie. juz nie moge patrzec na posty, w ktorych wysmiewa sie dragi/pointy. niech kazdy jezdzi na tym, na co go stac.
niech kazdy jezdzi na czym chce, duzo ludzi nie ma kasy zeby kupic sobie jakis tam spoko rower, kupuja draga/pointa i wymiataja tak jak ty na tym swoim DMie. juz nie moge patrzec na posty, w ktorych wysmiewa sie dragi/pointy. niech kazdy jezdzi na tym, na co go stac.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12.08.2005 06:50:33
- Kontakt:
LUDZIE, wszyscy myślicie, że jak mam speca p2 to jakis milioner złodziej pozer, wy to umiecie wyszydzic ludzi, ale malo kto pomyslał " może mieszka w usa" !!! gdzie spec ma właśnie tam siedzibe i już mówiłem że go dostałem za niedrogo, a zanim wyjechałem z polski to śmigałem na hipermarketówce za 200 zł, że jak zrobiłem skok to się rozleciał i nie miałem kasy na nowy rower i go naprawiałem
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12.08.2005 06:50:33
- Kontakt:
ja jezdze na poincie i ****. bede jezdzil dalej, peknie to pospawam a jak sie calkiem rozwali to pomysle nad czyms innym. dobrze mi sie na niej jezdzi, krotka fajna zwrotna. na manuale, baniaki 50 cm narazie wystarcza zwlaszcza ze dobrze mi sie na niej uczy. a co do zalozyciela tematu, masz zajebista rame czlowieq i wielu gosci z tego forum moze sobie o niej pomarzyc. TRENUJ TRENUJ. ja sie ucze manuala z palcem na heblu i nie jest tak tragicznie =]. mniej bierdronek przynajmniej ;]
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=115199259
TANIO!
gg:2599132
TANIO!
gg:2599132
-
- Posty: 1074
- Rejestracja: 14.10.2004 22:29:25
- Lokalizacja: miasto: profil
- Kontakt:
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12.08.2005 06:50:33
- Kontakt:
Pawlas Cały spec p3 kosztuje ok. 1300 $ bez podatku (podatek ok 8%)
FRAME A1 Premium Aluminum, Freeride HT/Dirt Jumping/Street MTB design, Centerfold TT, butted and manipulated DT, forged and relieved HT, forged BB shell with integrated ISCG tabs, forged horizontal dropouts, integrated derailleur hanger, disc only, asymmetrical 6mm offset rear triangle.
FORK Manitou Sherman 110mm with TPC damping, external rebound adjust, air assist, 20mm hex axle dropouts, alloy steerer
HEADSET Cr-Mo, 1 1/8” threadless, all alloy and steel construction, loose ball bearing with seals
STEM Syncros BearHug HD, 4-bolt 31.8mm clamp
HANDLEBARS Specialized Demo rise bar, 6061 butted alloy, 31.8mm clamp, 6 degree upsweep, 9 degree backsweep, 670mm
TAPE / GRIPS Specialized MTB grip, black, double density Kraton
FRONT BRAKE Hayes HFX-9 full hydraulic disc, 8” rotor
REAR BRAKE Hayes HFX-9 full hydraulic disc, 6” rotor
BRAKE LEVERS Hayes HFX-9 full hydraulic disc
FRONT DERAILLEUR None
REAR DERAILLEUR Shimano M-750 XT, short cage
SHIFT LEVERS Shimano M-510 Deore
CASSETTE Shimano HG-50 LX, 9-speed, 11x34t
CHAIN Shimano HG-73
CRANKSET Truvativ Holzfeller 7050 ISIS spline, 7050 alloy, 170mm
CHAINRINGS 36t ring, BlackSpire NS-1 guide with C4 Lexan bash guard
BOTTOM BRACKET Truvativ ISIS GigaPipe DHLT, 73mm shell width, 118mm spindle length
PEDALS Lo-Pro Magnesium platform, Removable pins, oversize Cr-Mo axle
RIMS Sun MTX, 26”, black, eyelets
FRONT HUB Specialized Stout disc, 36 hole, cartridge bearings, 20mm alloy thru-axle
REAR HUB Specialized Stout disc, 36 hole bolt on axle
SPOKES 2.0mm (14g) stainless, black, brass nipples
FRONT TIRE Specialized Enduro RS 26 x 2.3”, dual compound, aramid bead, Cap Ply
REAR TIRE Specialized Enduro RS 26 x 2.3”, dual compound, aramid bead, Cap Ply
TUBES Specialized 26 x 2.4/2.75”, schraeder valve
SADDLE Specialized freeride, SL foam 8mm Cr-Mo rails, X-Brace
SEAT POST Syncros Derived 2-bolt, 30.9 x 330mm for 8mm rails
SEAT BINDER Alloy collar with Q/R, 36.0mm clamp I.D., black
NOTES Chain stay/seat stay protector, derailleur protector, reflectors, owners manual
FRAME A1 Premium Aluminum, Freeride HT/Dirt Jumping/Street MTB design, Centerfold TT, butted and manipulated DT, forged and relieved HT, forged BB shell with integrated ISCG tabs, forged horizontal dropouts, integrated derailleur hanger, disc only, asymmetrical 6mm offset rear triangle.
FORK Manitou Sherman 110mm with TPC damping, external rebound adjust, air assist, 20mm hex axle dropouts, alloy steerer
HEADSET Cr-Mo, 1 1/8” threadless, all alloy and steel construction, loose ball bearing with seals
STEM Syncros BearHug HD, 4-bolt 31.8mm clamp
HANDLEBARS Specialized Demo rise bar, 6061 butted alloy, 31.8mm clamp, 6 degree upsweep, 9 degree backsweep, 670mm
TAPE / GRIPS Specialized MTB grip, black, double density Kraton
FRONT BRAKE Hayes HFX-9 full hydraulic disc, 8” rotor
REAR BRAKE Hayes HFX-9 full hydraulic disc, 6” rotor
BRAKE LEVERS Hayes HFX-9 full hydraulic disc
FRONT DERAILLEUR None
REAR DERAILLEUR Shimano M-750 XT, short cage
SHIFT LEVERS Shimano M-510 Deore
CASSETTE Shimano HG-50 LX, 9-speed, 11x34t
CHAIN Shimano HG-73
CRANKSET Truvativ Holzfeller 7050 ISIS spline, 7050 alloy, 170mm
CHAINRINGS 36t ring, BlackSpire NS-1 guide with C4 Lexan bash guard
BOTTOM BRACKET Truvativ ISIS GigaPipe DHLT, 73mm shell width, 118mm spindle length
PEDALS Lo-Pro Magnesium platform, Removable pins, oversize Cr-Mo axle
RIMS Sun MTX, 26”, black, eyelets
FRONT HUB Specialized Stout disc, 36 hole, cartridge bearings, 20mm alloy thru-axle
REAR HUB Specialized Stout disc, 36 hole bolt on axle
SPOKES 2.0mm (14g) stainless, black, brass nipples
FRONT TIRE Specialized Enduro RS 26 x 2.3”, dual compound, aramid bead, Cap Ply
REAR TIRE Specialized Enduro RS 26 x 2.3”, dual compound, aramid bead, Cap Ply
TUBES Specialized 26 x 2.4/2.75”, schraeder valve
SADDLE Specialized freeride, SL foam 8mm Cr-Mo rails, X-Brace
SEAT POST Syncros Derived 2-bolt, 30.9 x 330mm for 8mm rails
SEAT BINDER Alloy collar with Q/R, 36.0mm clamp I.D., black
NOTES Chain stay/seat stay protector, derailleur protector, reflectors, owners manual
-
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
- Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
- Kontakt:
-
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
- Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
- Kontakt:
poza tym znajdz moje posty gdzie nabijam sie z dragow/pointow??? a jak w tych postach wyzej nie czujesz zajebistej ironii to jestes zwyczajnie glupi, co do tego ze kazdy jezdzi na tym na co go stac to normalne co ty myslisz ze mam bogatych rodzicow co mi kupuja rowery??? na kazddy moj dotychczasowy rower zarobilem sam w pocie czola naprawde ciezka praca i masa wyrzeczen i nikt mi nic nie dal a tak poza tym mnie nie znasz i nie wiesz jak jezdze wiec nie pierdiol bo nie wiesz i nie oceniaj mnie po niewiadopmo czym bo ja ciebie nie oceniam
g3riders.com
http://matash.pinkbike.com/album/Freeride/
http://matash.pinkbike.com/album/Freeride/
-
- Posty: 458
- Rejestracja: 12.10.2004 18:05:36
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 23.06.2005 04:15:44
- Lokalizacja: Z Katowni
- Kontakt:
A ja dodam swoje 3 grosze. Do tych ktorzy mowia kup le toya kup banshee. Ktos z was mial ta rame i na niej jezdzil dluzej ? Moim zdaniem nie oplaca sie kupowac tych rama za taka cene no chyba ze ktos nie ma co robic z kasa. Sam mialem le toya 3 i uwazam ze nie dalbym za ta rame kasy w jakiej jest sprzedawana. Kupno ramy pow 1,5 dla mnie jest juz glupota, ale oczywiscie to tylko moje spostrzezenie. Mozna kupic cos innego rownie dobrego w znacznie lepszej cenie.
n0 ridE n0 fUN
Nie sprzedawaj speca. Ja mam exe (górna rura 61cm bodajże) i jakoś jak ktoś siadał na ten tower to nie mógł zrobić manuala. Ja jeździłem 4 dni (zaczynałem) i umiem wyrwać tyle że długiego to jeszce nie zrobie bo równowage mam słabo opanowaną .....
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=96484
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości