Bullit opinnie posiadaczy

rm7
Posty: 47
Rejestracja: 08.05.2005 17:41:33
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
Kontakt:

Bullit opinnie posiadaczy

Post autor: rm7 »

Siema grzebałem w archiwum postów i tak naprawde nic konkretnego niema tylko wow super i szpanerka jest.... No mniejsza.Chciałbym usłyszeć opinnie na temat Bullita czym w ogole sie ta rama je itp.Dzieki pozdro
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Wow, super, szpanerka jest.

:P

Nie mam Bullita, ale znajomy smiga i nie narzeka ;) Ta rama to przede wszystkim UNIWERSALNOSC - zastosowanie od 4X (!), przez enduro (ta rama podjezdza!), FR (to oczywiscie jej zywiol), az po DH (spory, plynny skok, niska masa i prostota). Do tego znakomicie wykonana, prosta konstrukcja - wlasciwie nie do zajechania...

Minusy:
- 1 zawias (mimo opatentowanego punktu obrotu nie udalo sie uniknac pewnych typowych cech jednozawiasowek - wplywu zawieszenia na prace napedu i usztywniania sie zawieszenia w czasie hamowania)
- brak wymiennego haka przerzutki (ale zlamanego nie widzialem... Jednak mimo to troche to stresujace, zlwaszcza, ze w innych SC jest wymienny hak...)

A tak w ogole, to obecnie wycofali go z oferty i podobno maja go przerabiac... Ciekawe, co wymysla (mam nadzieje, ze cos lepszego niz ogloszenie, ze "Bullita zastapil VF-Free").
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

A tak w ogole, to odwiedz jeszcze www.mtbr.com
Zvisu
Posty: 1406
Rejestracja: 12.07.2005 16:27:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zvisu »

rm7 słyszałem że juz kupiłes a pozatym spytaj sie Iwana :]
http://www.wufr.go.pl/
http://www.pinkbike.com/photo/865995/
rm7
Posty: 47
Rejestracja: 08.05.2005 17:41:33
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rm7 »

Hmm... Ja niewiem przeciez tak naprawde to ta rama no chyba dobra jest ? Kazda ma jakis minus mialem rm7 to jej minus że lubi przy mocowaniu dampera pękać.
rm7
Posty: 47
Rejestracja: 08.05.2005 17:41:33
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rm7 »

no kupiłem kupiłem... No ale chciałem spytać innych posiadaczy bo Iwan to już mi mówił co uważa ---> Oli rama *-* ;D cos takiego.Dlatego odnosze się do innych .pozdro
Dragon-kr
Posty: 970
Rejestracja: 02.04.2005 01:39:44
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Dragon-kr »

mnie wytarczyła jedna recenzja....jak oglądałem któregoś red bull'a i zobaczyłem tam własnie bullit'a
rm7
Posty: 47
Rejestracja: 08.05.2005 17:41:33
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rm7 »

No niema posiadaczy bullitów w polsce?
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

A spodziewales sie kilkudzesieciu odpowiedzi? :/ Jak chcesz miec duzo odpowiedzi, to zapytaj o cos uzytkownikow Dragstara, nie Bullita...
kubabike
Posty: 627
Rejestracja: 11.12.2004 16:54:51
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kubabike »

Wbrew pozorom to jedan z popularniejszych ram w Polsce jeśli chodzi markowe fulle.
posiadam w/w ramę od marca 2005 i dosyc intensywnie eksploatuję od enduro, FR do DH.
Co do ramy to juz opowiadam. Zacznę od minusów, które sa SUBIEKTYWNE i wielu sie nie zgodzi ze mną:
-wysoko suport zwlaszcza przy wyzszym amorze
-dosc harleyowy kat ramy co ogranicza wybor amorow zwlaszcza stare 888 i 66
-czasme potrafi dobić przy najezdzie na hopę i skompresowaniu bika ale nigdy przy ladowanie(nie wiem dlaczego tak sie dzieje, jesli ktos mi to wytlumaczy byłbym dźwieczny)
-brak wymiennego haka przezutki

Jeżeli chodz i plusy to jest ich o niebo wiecej (mozliwosc zastosownia dlugiej sztycy, geometria przy amortyzatorze 150-170 mm skuku jest idealna, prsotota konstrukcji...) Zywiołem ramy jest ogólnie pojety FR, esencja wszechstronnosci, wytrzymałosci. Rowerek mam zlozony z Boxxerem Ride '05 + hayesy 9, shiftguide 2 tarcze i naprawde stroi idealnie.
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

kubabike-czasme potrafi dobić przy najezdzie na hopę i skompresowaniu bika ale nigdy przy ladowanie(nie wiem dlaczego tak sie dzieje, jesli ktos mi to wytlumaczy byłbym dźwieczny)







Jest tak ze względu na chopperowatość bike'a przy takim amorze.
Zvisu
Posty: 1406
Rejestracja: 12.07.2005 16:27:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zvisu »

rm7 ja na twoim miejscu zostałbym przy RM7 bardzo lubie tą rame gbybym miał kaske kupiłbym używke jakąs...
http://www.wufr.go.pl/
http://www.pinkbike.com/photo/865995/
serhij
Posty: 65
Rejestracja: 19.12.2005 12:51:48
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: serhij »

kubabike pisze: -wysoko suport zwlaszcza przy wyzszym amorze
To wada tylko jesli wyciagasz w gore siodlo na podjazdach - wtedy faktycznie siedzi sie jak na wozie drabiniastym. Na zjazdach i przy zabawach FR wysoki suport to ogromna zaleta. Poza tym jest on na wysokosci zblizonej do innych kontrukcji z podobnym skokiem zawieszenia.
kubabike pisze: -dosc harleyowy kat ramy co ogranicza wybor amorow zwlaszcza stare 888 i 66
To faktycznie subiektywna opinia. Wiele osob uzywa w Bullitach Monstery i nie maja problemow z katem glowki .
kubabike pisze: -czasme potrafi dobić przy najezdzie na hopę i skompresowaniu bika ale nigdy przy ladowanie(nie wiem dlaczego tak sie dzieje, jesli ktos mi to wytlumaczy byłbym dźwieczny)
Masz nieprawidlowo ustawione tlumienie kompresji (jesli jest ustawialne). High speed compression jest jak trzeba, a low speed daje za niskie tlumienie. Moze byc to kwestia zlego ustawienia dampera, a moze byc to po prostu jego awaria. Jaki to tlumik ?
kubabike pisze: -brak wymiennego haka przezutki
To akurat swiadome dzialanie. Nie chciano naruszac sztywnosci konstrukcji tylnego kola a nie chciano wprowadzac koniecznosci uzycia piast 150mm (sporo ludzi korzysta z bylita jako duzego enduro i nie chca tak ciezkich rzeczy w swoich rowerach). Hak w Bullicie jest tak pancerny, ze zazwyczaj trzaskaja przerzutki a nie hak. Jedyne co moze sie z nim stac to zerwanie gwintu, a to akurat jest latwo naprawialne (sa kity serwisowe).

serhij
quake
moderator
Posty: 2111
Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
Kontakt:

Post autor: quake »

serhij pisze:
kubabike pisze: -dosc harleyowy kat ramy co ogranicza wybor amorow zwlaszcza stare 888 i 66
To faktycznie subiektywna opinia. Wiele osob uzywa w Bullitach Monstery i nie maja problemow z katem glowki .
Faktem jest ze wiele osob ma w Bullitach Monstery i nie narzeka...z tym ze zapomniales o tym ze Monster jest amorem nizszym od 888 ;)

Ale opinia ta i tak jest subiektywna poniewaz niektorzy lubia takie katy.
serhij
Posty: 65
Rejestracja: 19.12.2005 12:51:48
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: serhij »

quake pisze:Faktem jest ze wiele osob ma w Bullitach Monstery i nie narzeka...z tym ze zapomniales o tym ze Monster jest amorem nizszym od 888 ;)
Hmm, w sumie tak, choc duzo zalezy od rocznika Monsterka. Przyklady:

Monster 200mm 2004 - 592mm
Monster 200mm 2005 - 583mm
888 170mm - 575mm
888 200mm - 605mm

Ale generalnie masz racje - 66 i 888 '04 i '05 sa patologicznie wysokie. :-)

serhij
MaxDamageDA
Posty: 6082
Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaxDamageDA »

Jak wy mierzycie wysokosc amora, w ktorym polki sie przesuwa?
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
serhij
Posty: 65
Rejestracja: 19.12.2005 12:51:48
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: serhij »

MaxDamageDA pisze:Jak wy mierzycie wysokosc amora, w ktorym polki sie przesuwa?
To sa akurat wartosci producenta. Inna sprawa, ze moze samemu faktycznie trudno dojsc do tego jaka jest ta wysokosc w przypadku przesuwanych polek, nie mniej amor ma okreslony skok i nie mozna polek ani podnosic (wiadomo :-) ani opuszczac w nieskonczonosc (tez wiadomo). Czyli jakis zakres, pewnie z dokladnoscia 1-2cm mozna smialo ustalic.

Pozdrowienia,
serhij
bajkot
Posty: 5
Rejestracja: 05.11.2004 21:27:41
Kontakt:

Post autor: bajkot »

mam bullita rozmiar S , mimo ze jestem dosc duzy...
suport fakt - dosc wysoko, ma to czasem plusy czasem minusy (wysoko srodek ciezkosci)
mysle ze idealny skok to 150-170 jak juz ktos wczesniej napisal, chlopaki z SC pisza ze max do ramy to 200 ale to chyba nie specjalne polaczenie z niecalymi 180 z tylu. co do 6ek i 8ek 05 to faktycznie za wysokie... mam slidera 170 i jest optymalnie - geometria przy tym amortyzatorze jest wg mnie rewelacyjna (moze dlatego do kompletnego roweru SC pakowalo slidery) stosunkowo plaski kat glowki, skreca sie w duzym stopniu pochylaniem roweru. w wersji S rama jest krótka (nawet bardzo) jak na fulla o sporym skoku. przy wspomnianym sliderze 170 i wsporniku 50mm wyrywa sie bezczelnie latwo. rower jest bardzo zwinny i uniwersalny. moj rower wazy 17,5 kg co takze jest niezlym wynikiem i podnosci uniwersalnosc. minusem faktycznie jest niewymienny hak, aczkolwiek jest calkiem solidny, co nie znaczy nizniszczalny. przy mojej ramie musialem delikatnie stiuningowac boxguide'a bo wahacz jest szeroki i nie ma zbyt wiele miejsce na zajmujacy sporo miejsca (od góry) napinacz. przy dwupolkowym sliderze promien skretu jest bardzo maly (ok 45st) co wynika z faktu ze slider jest stosunkowo wąski, mialem poczatkowo obawy co do tego ale jak wspomnialem w duzym stopniu skreca sie w pochyle i nie mam z tym problemu. w zestawie jaki mam slider spv/ fox dhx rower nawet przy jednej koronce z przodu (u mnie 40z) jest naprawde bardzo wszechstronny. spv jak najbardziej dziala i w polaczeniu ze zjadliwą masą mozna czasem podjechac dalej niz koledzy :)
to chyba na tyle. moze jeszcze o monsterach - stare modele sa niskie (nawet bardzo) i mysle ze jak komus nie przeszkadza ciezki przod to monster z bullitem to niezle polaczenie. moj slider to niecale 3kg wiec rower jest wywazony wprost idealnie:) najciezszy jest na srodku :)

amen
kot
mikael
Posty: 1143
Rejestracja: 22.06.2004 18:18:56
Lokalizacja: Kraków!
Kontakt:

Post autor: mikael »

no z monsterem to bedzie prawdziwy synonim freeridu:) takim do 02 np mniam:) ale to zależy od gustu, z juniorami tez dużo lduzi jeździ i sa zadowoleni
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości