aluminium a mróz
aluminium a mróz
slsyzalem ze w niskich temperaturach(-10C w dół) aluiminium jets o wiele bardziej podatne na zlamania, czy to jest prawda?nie piszcie zeby poszukał:P
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 07.05.2004 22:01:39
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 01.06.2005 18:01:48
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Posty: 333
- Rejestracja: 11.11.2005 11:03:52
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
Swoja droga wiadomo własnie o podatności metalu na temperatury. Np. druty na slupach wysoiego napiecia w lecie zwisaja a w zimie sa napiete bardziej, rowniez dlatego metalowe mosty maja tzw. dylatacje aby uwzglednic to zjawisko. Ale watpie aby jakos znaczaco to wplywalo,aczkolwiek z pewnoscia nie pozostaje to bez znaczenia:) jednym slowem wszystko zalezy od konkretnego metalu i sprzetu:D
mroz wplywa na sprzet... i to mocno...przykladowo nie kazdy ma amortyzator z gornej polki... wiec przy mroziku chocby -5 niemal calkowicie przestaje on dzialac:P.Nic "korzystniej" nie wplywa na oslabienie ramy od braku amortyzacji... wszystko przymuje rama na "klate" ... a na sam amterial mrozik tez napewno cos wplywa... takze bez boxxera i 200mm skoku z tylu nie polecam zbytniej extremy ponizej zerka::P
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=87057874
dawno dawno temu niejaki Zbysiu z Mk Bike;) mial starą Z5 bombera:) korona pękła:D jeździł w zime:D a wiadomo że kiedyś poziom był taki że jak sie usłyszała o złamanej ramie albo amorze to był 8 cud świata:D więc od czego niby ta korona pękła:> to był rocznik bodajże 98 ale nie jestem pewnien
LoL
http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd
http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd
http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
Moim skromnym zdaniem nie ma wiekszego znaczenia -20 czy +20 dla tego metalu. Druty rzeczywiście są aluminowe i sie naciagają w zimie, tylko że one sa duuuużo dłuższe od roweru. Wg rozumowania niektórych skoro przy - 20 glin kruszeje, to pewnie przy +40 robi sie plastyczny i też nie można skakac bo się powygina ;). Co do amora to jasne, że w zimie można coś w nim połamać ale dla tego że tłumienie nie działa jak należy ew zanika, z wiadomych względów.
Stefan_K długość kabli nie jest istotna.Chodzi o sam fakt takiego zjawiska, tylko nie wiem jaki stop jest jak bardzo podatny;/ ale jak teraz sie zastanawiam ze nawet minimalne moga byc roznicy w objetosci sprzetu to zdeczka przerabane;/ np. marcochy (nie wiem jak inne amorki) mocowane sa wlasnie za pomoca tej wlasciwosci metalu. Korona bodajze ogrzana sie rozszerza, golenie schlodzone kurcza, mocuje sie jedno do drugiego a pozniej wszystko ładnie sie schodzi. tyle ze wiadomo roznice temp sa w tym procesie pewnie sporawe.
-
- Posty: 942
- Rejestracja: 08.06.2005 16:51:35
- Lokalizacja: POZNAŃ STREET RIDER
- Kontakt:
zalezy jakie kable... bo sa aluminiowe, ale stalowe, chyba nie, ale nie wiem, nawewno sa miedziane !!!
ale tu jest rozmowa, jak wplywa mroz na aluminium !!!
Edycja: jesli chodzi o kable do przewodzenia pradu, to stalowych sie do tego nie uzywa, bo slabo przewdza, jedynie stalowe kable sa wewnatrz kabla np. miedzianego i ten kabel stalowy sluzy do wzmocnienia kabla, ale nie do przewodzenia.
Wiec jak juz, to sa aluminiowe. Ale najlepsze sa miedziane.
ale tu jest rozmowa, jak wplywa mroz na aluminium !!!
Edycja: jesli chodzi o kable do przewodzenia pradu, to stalowych sie do tego nie uzywa, bo slabo przewdza, jedynie stalowe kable sa wewnatrz kabla np. miedzianego i ten kabel stalowy sluzy do wzmocnienia kabla, ale nie do przewodzenia.
Wiec jak juz, to sa aluminiowe. Ale najlepsze sa miedziane.
Lubie przeszkody,ktore nie byly budowane z mysla o jezdzie na rowerze
STREET to tylko BMX
STREET to tylko BMX
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość