Pancerz i linki

mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Pancerz i linki

Post autor: mAcieKz »

No właśnie, mam pewnien problem. Otóż mam zamiar zmienic w swoim rowerze manetke co wiąże sie z wymianą linek i pancerzy (dla większej efektywności pracy tylnej przerzutki). No i mam do Was takie pytanie czy pancerz puszczać na całej długości od manetki do pieska cały jednolity, czy z przerwami tak, że pancerz będzie występował tylko od manetki do tego haczyka na pancerz, potem przerwa i koło rury podsiodłowej i jeszcze koło pieska? Troche nagmatwałem no ale jak ktoś mądry to załapie o co chodzi. Z góry dzięki za pomoc. Pozdro 500
www.roztocze.yoyo.pl
matejGK
Posty: 418
Rejestracja: 03.12.2005 10:00:00
Lokalizacja: Głogówek
Kontakt:

Post autor: matejGK »

mAcieKz Ja mam podzielony w przeżutce i w hamulcu i nie narzekam na pracę jednego i drugiego. Pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/8281895/
mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

Spoko, czekam na dalsze wypowiedzi. No ja już jeżdze na podzielonym 2 rok i na prace zbytnio nie narzekam no ale chciałbym sie dowiedzieć czy jednak lepiej będzie jak będzie cały na całej długości czy jednak podzielony :].
www.roztocze.yoyo.pl
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

mAcieKz W przypadku przerzutek zostaw podzielone, nie spotkałem się z puszczaniem po całości. Jedynie w hampelkach tarczowych mechanicznych.
mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

A co zrobić w przypadku v-ek? Mam zamiar kupić klamke Avida, a na tyle mam jakąś v-ke Shimano. Puścić cały pancerz do tej v-ki czy raczej podzielić?
www.roztocze.yoyo.pl
mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

up
www.roztocze.yoyo.pl
szela
Posty: 128
Rejestracja: 14.10.2005 07:13:23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: szela »

w sumie jest tak: jak poleci pancerz w całości np od przerszutki to jest ok ale przez pierwsze 2-3 miechy potem należy ( jak w moim przypadku ale ja mam pancerz dzielony) zakrapiać go oliwką dla leprzego poślizgu linki o teflon. albo zwykłą oliwką albo FinishLine Cry Tech jest dobry do pancerzy. Można pancerz w całości dać byle to był ten sztywny do przerzutek.

tak samo z pancerzem do hampli - tu miałem w całości pociągnięty do hampla tarczowego i też pierwsze 2-3 miechy było ok ale potem troszke oliwki i znowu spokój na 2 miechy

KONEX w specialized-ie big hit sport - jest fabrycznie dany pancerz w całości do tyniego automatu , kumpel tak ma i też nie nażeka wszystko pracuje jak należy

pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/op=view&image=716501
mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

szela dzięki za odpowiedź. a macie może jakieś linki do sklepów internetowych lub allegro gdzie można kupić dobry sztywny pancerz do przerzutki i do hampla na tył.

a teraz słuchajcie tego:

no więc zdecydowałem że podziele jednak pancerz i kupie właśnie jakiś z tych sztywnych (o ile znajde). no ale w odcinku maentka-haczyk kolo głowki chciałbym dać bardziej mięki pancerz (sami wiecie x-upy, barspiny) no i czy to sie opłaca czy lepiej na całej długości wstawić taki sam i czy jak wstawie dwa rózne, to czy to bedzie miało wpływ na jakość pracy hampla??
www.roztocze.yoyo.pl
mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

prosze niech sie ktoś wypowie.. no nie dajcie się prosić. ale niech sie wypowiada ktoś, kto sie zna a nie ktoś typu evera (oczywiscie evera nie obrażajac!) ;] pozdro 500 i ever
www.roztocze.yoyo.pl
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

ja tam bym puscil caly... przelotki tylko do przerzutki :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

Cszyvy no a co sądzisz o moim pomysle ze kawałek od manetki do haczyka przy glowce miękki a dalej twardy? oczywiscie wtedy dzielony bylby i w hamplu i w przerzutce
www.roztocze.yoyo.pl
mAcieKz
Posty: 1557
Rejestracja: 23.12.2005 22:28:47
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: mAcieKz »

up up
www.roztocze.yoyo.pl
dj2
Posty: 555
Rejestracja: 24.12.2005 09:07:54
Kontakt:

Post autor: dj2 »

a co to za roznica i tak masz **** rower ,tak czy,siak bedzie tak samo.kwestia jet nowych pan i linek
http://img403.imageshack.us/my.php?image=img2147ue3.jpg
RyyS
Posty: 1470
Rejestracja: 24.09.2004 09:48:01
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: RyyS »

mAcieKz - ja mam hampel w jednym i jest wszystko piknie. przerzutke tez tak mialem. czasem mozna wyjac linke, psiknac wd40 i jest spoko. sporo krece kiera i jakos nie czuje potrzeby zakladania dwoch roznych pancerzy...
Sulring
Posty: 3681
Rejestracja: 12.07.2005 03:36:52
Kontakt:

Post autor: Sulring »

Kup sobie pancerz clarska albo zestaw pancerzy przerzutkowych clark's za 70 zl 10 koncowek uszczelnionych 2 m pancerza i 2 linki. super zestawik naprawde sie oplaca. A co do przerzutki to jak wladujesz taki secik clark'sa przez przelotki (podzielony) to jeden sezon spokojnie objezdzic
Ssij pento
arnoldspec
Posty: 216
Rejestracja: 04.07.2005 14:50:52
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: arnoldspec »

Jak masz pancerz podzielony to "zawsze" ci sie będzie zbierał do środka syff. Ja nie mam problemu bo mam singla;p Polecam pancerz "cały"
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=144418
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość