Duro D TUNING!!!!!!!!

dymek
Posty: 18
Rejestracja: 03.03.2006 13:41:07
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Duro D TUNING!!!!!!!!

Post autor: dymek »

Jest tu ktos taki co bo przerobil doro d tak zeby mial kąpiel?? Jak jest ktos taki to piszcie bo chce sobie zrobic cos takiego a jeszcze nie chce sie z nim zegnac ;p
lern to fly, fly to live, do or die
gzugzu
Posty: 145
Rejestracja: 17.12.2004 23:18:15
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: gzugzu »

ja nie ale w moim polepszyłem prace i skrócilem go do 110mm i jeszcze go utne
street ride...
nothing to say...
just ride...

http://tiny.pl/mvhs
RzemieN
Posty: 216
Rejestracja: 23.01.2006 21:16:12
Kontakt:

Post autor: RzemieN »

gzugzu mozesz opisac conieco? jakies efekty ? chcialbym tez polepszyc prace w swoim i jak go skroce to bedzie sztywniejszy?
[url=http://i18.tinypic.com/2cr7j3p.jpg[/url]
ble
Posty: 1824
Rejestracja: 02.03.2006 12:39:32
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: ble »

dymeknooo z tego co wiem to duro ma kąpiel... zamknieta kapiel olejowa... ale ty chcesz zeby mial pewnie otwarta?
dymek
Posty: 18
Rejestracja: 03.03.2006 13:41:07
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: dymek »

ble sam jestes zamknieta kąpiel olejowa <hahaha> to sie nazywa tłumik. Duro E owszem, ma kąpiel ale tylko w jednej goleni a ja chce sobie zrobic w dwoch i otwarte a nie "zamkniete" hahahah
lern to fly, fly to live, do or die
gzugzu
Posty: 145
Rejestracja: 17.12.2004 23:18:15
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: gzugzu »

RzemieN jeśli chcesz zeby byl sztywniejszy to dolej olej po prostu a po skroceniu w moim przypadku byl tak samo miekki (wczesniej tez go tunningowalem wyjalem opakse i przycialem elastomer) to po prostu dolej olej i rozkrec naprezenie wstepne
street ride...
nothing to say...
just ride...

http://tiny.pl/mvhs
RzemieN
Posty: 216
Rejestracja: 23.01.2006 21:16:12
Kontakt:

Post autor: RzemieN »

gzuzgu mi chodzi o sztywnosc boczna :)
[url=http://i18.tinypic.com/2cr7j3p.jpg[/url]
ak47

Post autor: ak47 »

zrobienie otwartej kąpieli w lewej ladze to żaden problem - wystarczy wykręcić dolną śrubę, posmarować podkładkę siliconem i zakręcić, a potem wlać od góry olej(trzeba potestować ile, ale u mnie weszło ponad 200ml,najlepiej wlewać po trochu i patrzeć czy przy dobiciu nie leci olej spod korka).
Kąpiel w prawej ladze to zupełnie inna bajka. Trzeba przewiercić dół tłumika, tzn zrobić ze 6 otworów wiertłem 1,5-2mm wokół tego, który już jest(tego przez który wchodzi "pałeczka"). Uprzedzam, że olej musi być rzadki, bo amor będzie zamulać. Bardziej sprawnym majsterkowiczom polecam zrobienie jak największej liczby otworów(np 8).
Kolejną sprawą jest czystość goleni górnych. Jeżeli jedziemy po błocie, to może się ono dostać na lagi, a przez to amor zdecydowanie wolniej chodzi. Dzisiaj zrobiłem u siebie super patent. Kupiłem 2 kondomy. Odciąłem końcówki. Amorka rozkręciłem i założylem na górne lagi te kondomy(tą obrączką wzmacniającą do dołu). następnie złożyłem amorka. Teraz należy tylko zdjąć sprężynki z uszczelniaczy, naciągnąć na dół kondomy i nasunąc z powrotem sprężynki. Na koniec wlewawy pod kondomki od góry po 2 ml oleju. Amor chodzi cudnie i jest "zabezpieczony" przed syfem
gzugzu
Posty: 145
Rejestracja: 17.12.2004 23:18:15
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: gzugzu »

RzemieN no to raczej ze boczna napewno bedzie lepsza bo jednank te golenie gorne sa glebiej wsadzone w dolne co go usztywni też bocznie
street ride...
nothing to say...
just ride...

http://tiny.pl/mvhs
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości