Dylemat
Dylemat
Witam wszystkich mam pytanie do znawców sprzety a raczej jego mozliwosci (czyli chyba do wszystkich an tym 4 um) :) chce zmienic rowerek jezdze raczej XC wiec taki rowerek bym mile widział z racji ze mam znajomego dealera Treka wiec wybieram rower tej firmy tylko teraz problem wacham sie miedzy modelem 4400 i 6500 każdy moge miec o około 500 - 600 zł taniej niz cena katalogowa poradzcie prosze czy warto zbierac dalej na 6500 bo on około 1000 zł wiecej by mnie kosztował czy zostac na etapie 4400. Do tej pory miałem starego Olpraca na alivio ma około 6 lat wiec juz ruina i kazda zmiana jest mile widziana prosze o rade z góry dzieki acha dodam ze sporo bym zbierał na tego 6500 wiec pytam czy warto czekac.
Ułatwienie :)
http://www.trekbikes.com/bikes/2004/mountain/6500e.jsp
http://www.trekbikes.com/bikes/2004/mountain/4400e.jsp
prosze poradzcie cos bo mam naprawde dylemat a ze 4um o XC lichawe to pisze na dhzone heh chetnie bym kupił jakaś zjadówke ale to inny przedział cenowy :( wiec narazie zostaje XC i rowerowa pasja .... ehh te polskie realia :(
http://www.trekbikes.com/bikes/2004/mountain/4400e.jsp
prosze poradzcie cos bo mam naprawde dylemat a ze 4um o XC lichawe to pisze na dhzone heh chetnie bym kupił jakaś zjadówke ale to inny przedział cenowy :( wiec narazie zostaje XC i rowerowa pasja .... ehh te polskie realia :(
nie no jasna sprawa, dozbieraj do tego 6500 bo masz lepszy osprzęt a w XC to sie liczy, jużpo kilku tysiącach kilmetrów zobaczyłbyśróżnice w jakości osprzętu, lx'a mozna bardzo dobrze wyrególować i długo tak z nim jeździć a zwykły deore jest hujnia do XC (wiem z autopsji) aa pozatym w 6500 masz mocniejsze koła i lepszego amora . nie no generalnie ten 6500 jest na moje oko lepszy
P.s. śmigma cały czas w XC więc myśle że moje rady ci pomogą
trzymadło
P.s. śmigma cały czas w XC więc myśle że moje rady ci pomogą
trzymadło
Stary, niebardzo wiem nad czym tu sie zastanawiac. Dozbieraj na 6500, a juz mowie dlaczego:
1. Rama, w 6500 ma lepszy material i jest za razem lzzejsza a w xc niska waga to klucz do sukcesu.
2. Amortyzator - przeciez RST to producent, ktory nie nalezy do swiatowej czolowki w produkcji trzepatorow a Rock Shox owszem. W dodatku ten model Pilota juz do najgorszych nie nalezy.
3. w kolach masz piaste deore a wiec juz z tej wyzszej polki.
4. hamulce mogy by byc lepsze niz te promaxy ale w przyszlosci zawsze mozna wymienic. :)
5. Caly naped masz lxa i deorke czyli juz baaaardzo dobry.
Reasumujac.
Bierz 6500 bo to solidny i dobry rower i bedzie ci sluzyl przez najblizsze lata!
1. Rama, w 6500 ma lepszy material i jest za razem lzzejsza a w xc niska waga to klucz do sukcesu.
2. Amortyzator - przeciez RST to producent, ktory nie nalezy do swiatowej czolowki w produkcji trzepatorow a Rock Shox owszem. W dodatku ten model Pilota juz do najgorszych nie nalezy.
3. w kolach masz piaste deore a wiec juz z tej wyzszej polki.
4. hamulce mogy by byc lepsze niz te promaxy ale w przyszlosci zawsze mozna wymienic. :)
5. Caly naped masz lxa i deorke czyli juz baaaardzo dobry.
Reasumujac.
Bierz 6500 bo to solidny i dobry rower i bedzie ci sluzyl przez najblizsze lata!
o(^_^)o
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość