brak pokretla ale srubka jest? czy nie da sie w ogole regulowac? nie spowalnia jak sie nie hamuje?
nie wiedzialem ze to monolit, po prostu wypas. a ta klamka jest zaprojektowana specjanie pod tego hampla. w razie jakby mi padl moj deore (hydro) to nie bede sie nawet zastanawial co kupic :)
grimeca system 1 (magura gustav) na przod za 100!!! entheogen@o2.pl
jesli chodzi o wyjazdy w góry to oczywiste ze im wieksza tarcza tym większa siła a pozatym wolniej sie nagrzewa wiec trudniej ją spalić czy przypalic!! to dotyczy wszystkich tarcz hayesów i innych firm!! a klamka dx to jest to samo ruzni sie tylko kolorem przedewszystkim!!
Ja od lipca 2003 roku mam MX-1 najpierw byl z przodu a teraz z tylu i jest git... Jak do MX-1 wstawisz klocki stalowe to jest naprawde duzo mocniejszy :)
po 1 jak jeżdzisz po górach!! bo do DH to oczywiste stosuje sie duze tarcze z mocnymi zaciskami bo amory te wytrzymujom duze obciazenia!!poniewaz osiągane są duze prętkości,jak wszyscy wiedzom. a jeśli to ma byc cross cantry to uzywa sie małe tarcze ze wzgłedu na wage,niekturzy jeszcze jeżdżom na v-kach! a w nornalnych góralach to normalka ze są 160 bo producent nie planuje ze na tym bedzziessz jechal jak w DH. chociasz z przodu mała tarcza to niestety słaby efekt hamowania w górach nawet jak masz hydrauliki
tak naprawde najwazniejsze jest to,(według mnie) nie forma ale treść!! nie zawsze liczy sie ładne opakowanie tylko to co jest wewnątrz!!! a na marginesie to kompa mam dopiero miesąc więc czego mozna się spodziewać. komp to niemoja branza!! ale zeszliśmy z tematu,ale to tez jest dobre :))
tak naprawde najwazniejsze jest to,(według mnie) nie forma ale treść!! nie zawsze liczy sie ładne opakowanie tylko to co jest wewnątrz!!! a na marginesie to kompa mam dopiero miesąc więc czego mozna się spodziewać. komp to niemoja branza!! ale zeszliśmy z tematu,ale to tez jest dobre :))
tzn skladam teraz rower i mam juz wszystko tylko nie mam hamulcow Amstaff 16 Suntour XCR 120 wiec jakie hamulce proponujecie jak by sie dalo to pelna nazwe zebym mogl patrzec po sklepach
do takiego amorka to napewno nic poteznego jesłi chodzi o tarczówy!! 200mm to za duzo a 160mm to chyba zart:)) czyli zostajom fajnie chamujące tarczówki tektro do przodu jest tarcza 180mm fabrycznie!!! tak ze polecam, moze do 130zł niewięcej, ale na allegro tez są nówki!! mozesz je tam obejrzec jeśłi teraz są jakies..
chodzi o te http://allegro.pl/item101157130_hamulce ... _nowe.html ?? a dlaczego do tego amorka nie moze byc nic wiecej ? ?a te tektro to hamuja jakos?? a ten amorek jest przejsciowy w sumie :] a do tylu moge miec np 200?
do tego amorka to nic potęznego niemozna zamontowac,złapie luz i juz!! jeśli chodzi o tarczówki to proponuje hamulce tektro do przodu są na tarczy 180mm więc wsam raz!! bo 200mm to zaduzo a 160 to niewarto, kosztujom niewiecej niz 130zł,na allegro chyba są nówki, polecam!!!
chodzi o te http://allegro.pl/item101157130_hamulce ... _nowe.html ?? a dlaczego do tego amorka nie moze byc nic wiecej ? ?a te tektro to hamuja jakos?? a ten amorek jest przejsciowy w sumie :] a do tylu moge miec np 200?
tak to ten hamulec!! ja ci moge doradzic tak na dzis,a co ty chcesz w pszyszłości zmienic to niewiem. kazdą tarczowe trzeba dotrzec nawet hydraulika najlepszego jak sie dotrze to wtedy tak naprawde czujesz jakie ma możliwości.zobacz jakie jest zastosowanie tego amorka to wszystko wyjasni,dlaczego takie hamulce a nie inne. a styłu oczywiście ze mozesz miec 200mm bez problemu!! tylko pamietaj im wieksza tym łatwiej uszkodszic!! głeba,kamienie,murki itd. jak ty chesz jezdzić na tym biku?? bo podtym kontem sklada sie rower!!!
no wlasnie pod murki hopy las itp a ten amor jest przejsciowy tzn na ten sezon mysle lubb do jego polegniecia ale mysle ze ten sezon wytrwa . wiec do przodu kupie te hamulce tektro 180 a nad tylem pomyslimy:]