siemka
Pracuje na serwisie...nie rowerym może, ale wiem jak to się dzieje bo mam z tym doczynienia na codzień. Naprawa danej rzeczy na gwarancji trwa 14 dni roboczych,i niemożna tego tak poprostu przekraczać! Jeżeli mija 14 dni to możecie upominać się o zwrot kasy. 14 dni jest liczone od czsu dostarczenia towaru do sklepu w którym go zakupiłeś, nie dostarczenia go do autoryzowanego serwisu. U mnie często tak się zdarza że urządzenie przysyłane jest tydzień po oddaniu do sklepu. i wtedy no mam tylko pare dni na naprawe tego. Jeżeli np. serwis się niewyrabia lub poprostu naprawa się przedłuża, to jest zmuszony wystawić odpowiednie pisemko klientowi w którym podaje o ile dni się przedłuży naprawa i z jakiego powodu.
MK BIKE OSZUŚCI ??? CO Z TYM ZROBIĆ ????
Powiem tak gadalem z kolesiem od obrony praw konsumenta mowi zebym przyjechal do niego pisemko wystosujemy wszystko bedzie czarno na bialym wtedy juz nie beda mogli sie wymigac. Jak ten sklep byl by u mnie w miescie to poprostu bym poszedl i dobra wojne bym tam zrobil na ale niestety nie jest. Jak wszystko sie wyjasnij to napisze co i jak zeby inni wiedzieli co w takiej sytuacji zrobic a ide o zaklad ze zdazy sie w tym sklepie to jeszcze nie jednej osobie
Pozdro
Pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/848849/
Dzwnie gadacie,
ponizej cytacik ze stronki :
W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek załatwić reklamację?
Ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym ją złożyliśmy. Nieudzielenie odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji. Powinna być wtedy załatwiona tak, jak napisaliśmy w dokumencie reklamacyjnym. Nie jest jednak powiedziane, w jaki sposób mamy otrzymać odpowiedź, dlatego należy to ustalić i zapisać w dokumencie reklamacyjnym. Czas na udzielenie odpowiedzi przez sprzedawcę nie oznacza, że towar w tym właśnie czasie będzie naprawiony lub wymieniony. Powinno być to zrobione w odpowiednim czasie, a to zależy od rodzaju towaru i celu jego nabycia. Często jest to pole koniktów między sprzedawcami i konsumentami, bo przepisy nie są wystarczająco precyzyjne
i link http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=390
ponizej cytacik ze stronki :
W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek załatwić reklamację?
Ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym ją złożyliśmy. Nieudzielenie odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji. Powinna być wtedy załatwiona tak, jak napisaliśmy w dokumencie reklamacyjnym. Nie jest jednak powiedziane, w jaki sposób mamy otrzymać odpowiedź, dlatego należy to ustalić i zapisać w dokumencie reklamacyjnym. Czas na udzielenie odpowiedzi przez sprzedawcę nie oznacza, że towar w tym właśnie czasie będzie naprawiony lub wymieniony. Powinno być to zrobione w odpowiednim czasie, a to zależy od rodzaju towaru i celu jego nabycia. Często jest to pole koniktów między sprzedawcami i konsumentami, bo przepisy nie są wystarczająco precyzyjne
i link http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=390
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości