Pytanie o systemy zawieszen w rowerze

strah
Posty: 197
Rejestracja: 06.11.2004 09:09:42
Lokalizacja: Krosno <-x-> Rzeszów
Kontakt:

Post autor: strah »

mikael to nie jest punk obrotu przed hakiem kola, ten zawias nie ma wplywu na tor po jaki mporusza sie kolo, jest tam tylko po to zeby widelki nie pekly przy ugieciu wahacza
marian2005
Posty: 53
Rejestracja: 11.04.2006 17:06:06
Kontakt:

Post autor: marian2005 »

dodam tylko, że w europie patent specialized nie obowiązuje i powstaje cała masa rowerów z ogniwem horsta leitnera. Na szczęście:-)
mikael
Posty: 1143
Rejestracja: 22.06.2004 18:18:56
Lokalizacja: Kraków!
Kontakt:

Post autor: mikael »

matko boska ale tutaj wszyscy sa madrzy:D dobry boze ja juz sie nie wypowiadam, ale dla mnie zostanie tak jak było- jednozawias-akita, bullit; wielozawias-stinky, chapparral, scream; 4 zawias- fsr speca, i tyle, mozecie mowic co chcecie..ale swoja droga skad sie nagle ujawnilo tylko specjalistow?:D ja juz udzialu w tej dyskusji nie biore, nei kryje swojego neidoboru wiedzy. Dziękuję
mikael
Posty: 1143
Rejestracja: 22.06.2004 18:18:56
Lokalizacja: Kraków!
Kontakt:

Post autor: mikael »

poison ZNAM rożnice miedzy cztero a wielozawiasem, ale jak to ktos powiedzial NIE O TO:D. Rozprawiamy o analogiach i rozbieznosciach systemow jedno a wielozawiasowych na przykaldzie stinkacza
Krakus_dh
Posty: 1972
Rejestracja: 28.06.2005 22:16:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Krakus_dh »

Polecam program LINKAGE tam jes wszystko ładnie pokazane, co i jak, a tak btw. ma ktoś jakieś nowe pliczki do linkage, tylko ni takie włsnej roboty tylko takie hmm. profesjonalne:)
http://www.pinkbike.com/photo/924780/



naaakurwiaj!
MaxDamageDA
Posty: 6082
Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaxDamageDA »

Te robione samemu sa na ogol najlepsze :)
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
Qba_Kona
Posty: 48
Rejestracja: 21.07.2005 04:48:40
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Qba_Kona »

LoooooK O. pisze:Akurat zawiecha Kony nie jest tym, co dziala najlepiej. Wrecz powiem, ze dziala srednio, zarowno jesli chodzi o Stinky czy Stinky Supreme. Ten drugi dziala w sumie nawet OK, ale szarpie za korby i usztywnia sie nieznacznie przy hamowaniu, nawet pomimo zastosowania plywajacego zacisku.
Maestro tez miało sie nie usztywniac a jednak tak nie jest!!
LoooooK O.
Posty: 394
Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: LoooooK O. »

No to widzisz, cos sie nie udalo inzynierom z Gianta ;)

Musialbym na Glorii pojezdzic dluzej, niz pare rundek na karpf'owym biku.
http://tiny.pl/786k
Bike Action
gdulec
Posty: 469
Rejestracja: 30.03.2005 05:16:25
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: gdulec »

Qba_Kona jezeli chodzi ci o fejta to chyba naturalne ze sie usztywnia... bo to rower do fr a niedo dh ;)
Qba_Kona
Posty: 48
Rejestracja: 21.07.2005 04:48:40
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Qba_Kona »

gdulec pisze:Qba_Kona jezeli chodzi ci o fejta to chyba naturalne ze sie usztywnia... bo to rower do fr a niedo dh ;)
ale on sie usztywnia przy hamowaniu wiec chyba to bez roznicy czy w Faithcie czy Glorce (oparte o maestro)!!
dieee
Posty: 601
Rejestracja: 25.06.2004 04:43:29
Lokalizacja: Czewa- Swiete miasto
Kontakt:

Post autor: dieee »

qba nie porownuj swojego Faithcika do szymusia ac. Nie ta klasa :)
www.pinkbike.com/photo/1007092/
Amator DH
Posty: 468
Rejestracja: 14.11.2005 12:34:55
Kontakt:

Post autor: Amator DH »

Co do tematu: Mam podobny problem i nie wydaje mi się on wcale błachy ale wręcz niebezpieczny. Przy duzych predkościach i łagodnych lądowaniach tylne koło ma tendencję do odbijania się od podłoża. Mam dobry damper,ale zastanawiam się czy SPV nie ma na to wpływu? Dałem małe ciśnienie,ale pomimo wszystko jak nie zamortyzuje sie samemu ladowania, to koło odbija się nawet dwukrotnie. No i przy tych lądowaniach to damper pracuje na ok.3/4 skoku, sprężyna jest pod moją wagę.Nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Poprawiam technikę przy lądowaniach ale zawsze czuje,że mam koło w powietrzu....brrrrrr. Na korzeniach jest trochę lepiej bo to nie ta prędkość. Skacze na AC i 4 way.
www.forumrowerowe.com
LoooooK O.
Posty: 394
Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: LoooooK O. »

Probowales inaczej ustawic 4Waya? Sprobuj zmniejszyc mu nieco tlumienie dobica, a zwiekszyc tlumienie odbicia. Dampery z SPV smigaja na raczej miekkich sprezynach, bo komora tez robi swoje. Poza tym systemy z damperami o malym skoku dzialaja nieco gorzej niz te, w ktorych damper jest dlugi i stosunkowo malo obciazony (tzn. przelozenie na damper jest mniejsze).
http://tiny.pl/786k
Bike Action
Amator DH
Posty: 468
Rejestracja: 14.11.2005 12:34:55
Kontakt:

Post autor: Amator DH »

LoooooK O. pisze:Probowales inaczej ustawic 4Waya?
Wiele razy zmieniałem tłumienie ,ale SPV bardzo przymula odbicie. Jak będę na trasie to zmienie jeszcze naprężenie wstępne i zmniejsze szułość platformy. Zapomniałem dodać,że koło odrywa się przeważnie przy sporych prędkościach i przy ladowaniach na równe podłoże. Pokombinuje jeszcze, bo ten damper mam pierwszy sezon. Pozdro
gdulec
Posty: 469
Rejestracja: 30.03.2005 05:16:25
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: gdulec »

Amator DH spusc mu troszki powietrza z komory spv jak przymula..
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości