Reklamacje Dm fr 3.0 Pigieło ich !!!!!!!
Zadzwon do odzdzialu w swoim miescie czy cus , ja tak robilem i co podpowiedza nieco
Zapytaj sie czy w gwarancji bylo napisane ze masz przeslac caly rower ?
Zapytal bym sie rownierz skad masz wiedziec czy wszystkie czesci wroca do ciebie , w koncu brak zaufania to norma chyba , czy dadza sie pokwitowanie na to wszystko.
Tak czy siak ja bym nie wysylal wszystkiego bo to paranoja i poszedl bymz tym najpierw do rzecznika praw konsumenta dowiedziec sie jak oni to widza.
Zabierz papierk itp.
Zapytaj sie czy w gwarancji bylo napisane ze masz przeslac caly rower ?
Zapytal bym sie rownierz skad masz wiedziec czy wszystkie czesci wroca do ciebie , w koncu brak zaufania to norma chyba , czy dadza sie pokwitowanie na to wszystko.
Tak czy siak ja bym nie wysylal wszystkiego bo to paranoja i poszedl bymz tym najpierw do rzecznika praw konsumenta dowiedziec sie jak oni to widza.
Zabierz papierk itp.
www.mm-foto.pl
Pisnełęm im tak:
"Witam
Mówię panu też po raz kolejny, że nie przyśle wam części, bo to nie sprzęt za parę setek tylko tysięcy, nie mam też pewności ze do mnie wszystko wróci lub nie zostanie zniszczone lub podmienione.
Poza tym dalej powtarzam ze w gwarancji nie było nic na ten temat ze w razie ekspertyzy potrzebny będzie cały rower, a poza tym będzie z tym problem, bo przed wczoraj sprzedałem amortyzator i koła, i widzę ze bez rzecznika się nie obejdzie
Pozdrawiam
Maciej
"
"Witam
Mówię panu też po raz kolejny, że nie przyśle wam części, bo to nie sprzęt za parę setek tylko tysięcy, nie mam też pewności ze do mnie wszystko wróci lub nie zostanie zniszczone lub podmienione.
Poza tym dalej powtarzam ze w gwarancji nie było nic na ten temat ze w razie ekspertyzy potrzebny będzie cały rower, a poza tym będzie z tym problem, bo przed wczoraj sprzedałem amortyzator i koła, i widzę ze bez rzecznika się nie obejdzie
Pozdrawiam
Maciej
"
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
www.underfr.com
nokii szkoda Twojego czasu na dyskusje z producentami(?) DM, proponuję, chociaż nic nowego za bardzo nie dodam:
1. Konsultacje z rzecznikiem praw konsumenta.
2. Na adres producenta(?) ramy, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, wyślij żądanie uznania reklamacji z wymianą towaru na nowy. Ramę im wysłałeś to do pisma załącz kopię kwitu z kasy fiskalnej- lub inny dowód zakupu ramy oraz swój numer fona do kontaktu.
3. W piśmie tym powołałaj się na Ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. „O szczególnych warunkach sprzedaży oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego”, a w szczególności na treść art. 4, 8 oraz 10. Polecam lekturę tej ustawy: http://www.sejm.gov.pl/
W piśmie również dodaj , że w przypadku ich olewania sprawy (lekceważenia) to sprawę oddasz do sądu konsumenckiego.
Z doświadczenia wiem, że sprzedawca, producent wymięka.
.................
W przypadku sądu, mój miejscowy rzecznik powiedział że sąd przeważnie orzeka na korzyść konsumenta.
Pozdrawiam/Powodzenia
1. Konsultacje z rzecznikiem praw konsumenta.
2. Na adres producenta(?) ramy, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, wyślij żądanie uznania reklamacji z wymianą towaru na nowy. Ramę im wysłałeś to do pisma załącz kopię kwitu z kasy fiskalnej- lub inny dowód zakupu ramy oraz swój numer fona do kontaktu.
3. W piśmie tym powołałaj się na Ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. „O szczególnych warunkach sprzedaży oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego”, a w szczególności na treść art. 4, 8 oraz 10. Polecam lekturę tej ustawy: http://www.sejm.gov.pl/
W piśmie również dodaj , że w przypadku ich olewania sprawy (lekceważenia) to sprawę oddasz do sądu konsumenckiego.
Z doświadczenia wiem, że sprzedawca, producent wymięka.
.................
W przypadku sądu, mój miejscowy rzecznik powiedział że sąd przeważnie orzeka na korzyść konsumenta.
Pozdrawiam/Powodzenia
pisząc:
"kopię kwitu z kasy fiskalnej- lub inny dowód zakupu ramy"
.....................................
miałem na myśli żebyś zrobił po prostu xerokopię dowodu zapłaty za ramę, nie wiem jak kupowałeś ramę, w sklepie? jeżeli tak to dostałeś jakieś potwierdzenie że za nią zapłaciłeś, wydruk z kasy fiskalnej? faktura VAT?
Zrób xero, załącz do pisma i wyślij.
Pozdro
"kopię kwitu z kasy fiskalnej- lub inny dowód zakupu ramy"
.....................................
miałem na myśli żebyś zrobił po prostu xerokopię dowodu zapłaty za ramę, nie wiem jak kupowałeś ramę, w sklepie? jeżeli tak to dostałeś jakieś potwierdzenie że za nią zapłaciłeś, wydruk z kasy fiskalnej? faktura VAT?
Zrób xero, załącz do pisma i wyślij.
Pozdro
nokii
sklep powinien mieć kopię paragonu z każdego dokonanego u nich zakupu...czyli bij do nich, a tak sobie myślę że mogłeś oddać ramę do sklepu w którym ją kupiłeś, tam żądać uznania gwaracji, wiadomo że sklep oczywiście wysłałby ramę do DM......ale w razie problemów przynajmniej byś się szarpał ze sklepem- mając go pod ręką, a nie bezpośrednio z DM- na odległość................
sklep powinien mieć kopię paragonu z każdego dokonanego u nich zakupu...czyli bij do nich, a tak sobie myślę że mogłeś oddać ramę do sklepu w którym ją kupiłeś, tam żądać uznania gwaracji, wiadomo że sklep oczywiście wysłałby ramę do DM......ale w razie problemów przynajmniej byś się szarpał ze sklepem- mając go pod ręką, a nie bezpośrednio z DM- na odległość................
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości