Kilka pytań o składaniu roweru

teac2
Posty: 5
Rejestracja: 10.07.2004 21:34:46
Lokalizacja: Kowary
Kontakt:

Kilka pytań o składaniu roweru

Post autor: teac2 »

Cześć.
Jestem nowy na forum, więc mam kilka pytań.
Mianowicie w zime będe chciał złożyć nowy rower z części i mam już na oku dwie ramy Duncon Tosa Inu (cena ok. 2600 zł) albo Author A-Zone Pro (w cenie ok. 2250 zł) i do tego przedni amortyzator RST Omega SL (w cenie ok. 550 zł). Na razie nie myślałem o reszcie osprzetu, ale część przełoże ze starego rowca.

Która rama jest lepsza do downhillu?
Czy ten amortyzator będzie pasował do tych ram?
Może zaproponujecie coś lepszego w tej samej cenie?

Z góry dzięki za odpowiedzi.
Wojtek.
Lucid
Posty: 886
Rejestracja: 30.04.2004 08:27:56
Kontakt:

Post autor: Lucid »

nie mam fulla ale powiem ci ze do takich ram amor z takim skokiem to raczej za mało, juz lepiej zamiast tej omegi kup suntorura Duro ze skokiem 130 mm za 490 zł w mkbiku, pozdro
kalasznikow
Posty: 18
Rejestracja: 11.07.2004 09:16:41
Kontakt:

Post autor: kalasznikow »

nie polecam duncona nie dosc ze bedziesz czekał pół roku na rame to pewnie dostaniesz z nie tym damperem co chciales.

kup a-zona a ten rst ma za mało skoku definitywnie do takiej ramy musisz wstawić cos powyżej 130 skoku bo inaczej bedziesz miał szosową geometrie

poszukaj czegos taniego w epicentrum www.sklep.dirt.pl popytaj kolesi tam w sklepie cos ci doradzą
bender666
Posty: 61
Rejestracja: 15.06.2004 02:32:15
Lokalizacja: z domu....
Kontakt:

Post autor: bender666 »

tylko jest jedno podstawowe ALE w ramce DC Tosa Inu nie moze być zamontowany amortyzator z mniejszym skokiem niz 130 mm, a RST OMEGA Sl ma skoku 101 mm wiec na starcie odpada.

Ale z 2 strony nawet jakby pasował to chyba nie włożysz do DC albo do Author A-Zone Pro amorka z RST !!

Pisze dlatego ze moj kolega był wczoraj w sklepie Duncona zamowic rame Amstaff i jak zapytam co mysla w tym skalepie aby wpakować do niego RST to widać było uśmiech na twarzach sorzedajacych,a sklep niczego sobie i fachowcy tez wporzo, wiec wiedza o co biega!!

No ale jak ty jeszcze piszesz ze to ma być do downhillu do RSt nie powinno przejśc ci przez głowe !! Na twoim miejscu za to kase jesli nie masz wiecej to juz bym wolał kupić np jakiegos pseudo Marzocchi-go za 550 zeta z serii MZ-COM lub MZ-RACE

POzdro 4 you and all !! takie jest moje zdanie na temat tego topicu, ale zrobisz jak chcesz .....
Wplyw gumki recepturki na zycie seksualne ciastka z kremem !
redrock
Posty: 466
Rejestracja: 25.04.2004 11:38:37
Lokalizacja: Łomianki (obok wawa)
Kontakt:

Post autor: redrock »

Ja bym brał tosie, już troche było o niej na forum i mi sie ona zajefajnie podoba, chociaż za dużo sie na fulach nie znam bo na koshmarku jeżdże :]
A co do amora to weź suntoura duro! Ma 130 skoku i lagi 32 mm a rst 101 skoku i lagi 28,6 bodajże. Pamiętam że widziałem fote czyjejś tos'y inu z wedgem który też ma 130 skoku. Poszukaj tego kogoś i sie popytaj jak tam z geometrią.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=12452
kalasznikow
Posty: 18
Rejestracja: 11.07.2004 09:16:41
Kontakt:

Post autor: kalasznikow »

[quote="bender666"]Pisze dlatego ze moj kolega był wczoraj w sklepie Duncona zamowic rame Amstaff i jak zapytam co mysla w tym skalepie aby wpakować do niego RST to widać było uśmiech na twarzach sorzedajacych,a sklep niczego sobie i fachowcy tez wporzo, wiec wiedza o co biega!!

No ale jak ty jeszcze piszesz ze to ma być do downhillu do RSt nie powinno przejśc ci przez głowe !! Na twoim miejscu za to kase jesli nie masz wiecej to juz bym wolał kupić np jakiegos pseudo Marzocchi-go za 550 zeta z serii MZ-COM lub MZ-RACE[/quote]

Dziwne bo ja po pierwsze nie nazwałbym ludzi z DC fachowcami uśmiech na ich twarzy to pogarda a nie fachowe doradztwo. RST w amstaffie jak ktos nie ma siana to dlaczego nie? w amstafie to akurat geometrii nie zniszczy. Zato w tosie i authorze zmienią się kąty i cała geometria legnie w gruzie
bender666
Posty: 61
Rejestracja: 15.06.2004 02:32:15
Lokalizacja: z domu....
Kontakt:

Post autor: bender666 »

kalasznikow >>tzn jesli chodzi o ten sklep to oni powiedzieli wprtost ze RST wogole nie polecaja a jesli chodzi o ten usmiech to moze przesadzilem !!
a dlatego pisze o RST zeby rower ktory ma miec przeznaczenie w DH sie nie rozpadło na pierwszym zjezdzie tzn amor !!
Wplyw gumki recepturki na zycie seksualne ciastka z kremem !
teac2
Posty: 5
Rejestracja: 10.07.2004 21:34:46
Lokalizacja: Kowary
Kontakt:

Post autor: teac2 »

A myślicie że z tym amorkiem by przeszło?
http://www.cyklotur.pl/?id=36311
Adams
Posty: 576
Rejestracja: 19.04.2004 09:24:36
Lokalizacja: Pasikurowice
Kontakt:

Post autor: Adams »

bender... nie zawsze sluchaj co gadaja kolesie w sklepach... a szczegolnie w DC. Goscie usmiechaja sie na RST bo udaja znawcow. Jakos pol polski smiga na rst i jakos daja rade. Nie jest to moze sprzet marzen ale nie zawsze stac ludzi na inne.. Do amstafa to chyba nie ma roznicy czy wstawimy tam rst czy magure :-) oczywiscie ze rozsadnym skokiem :-) A moze oni mysla ze ich firma (DC) jest za dobra na amorki rst? :-) LOL nie wypada wkladac to zajebistych ram DC amorkow rst ... tai z tego wniosek :-) LOL !!!!
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

ehh no ale rower do dh z rst ;) nawet z suntourem... balbym sie na traske smignac ;) jueden duuzy kamien i duuupa

hmm moze mozo? on ma 140 mm i jest wysoki.

hm a jak nie stac cie na fulla za 2500 i amroa za 1000 to kup sztywna rame ultra zajebista i do tego juz sensownego amora ;)

rama 1500 albo i mniej i amor 1500 :]
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
buba
Posty: 230
Rejestracja: 28.04.2004 22:30:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: buba »

No to ja tylko dodam, ze jak tosa, to nie 130 tylko minimum 150, zeby bardzo nie haczyla. Zreszta poszukaj sobie watku o tosach, a przekonasz sie, ze amor do tosy to jednak blizej 1500 a nie 500. Czyli zostaje Azon. Ostatnio ktos z Tychow chcial sprzedac taka rame, chyba prawie nowke, te swinsko rozowa.
A amor to inna sprawa. Najtaniej by Ci wyszedl rst ale nie sigma tylko delta hl - co prawda niedawno sie pokonczyly, ale chyba jest jeszcze pare sztuk malo lub wogole nie jezdzonych. Nawet jak z ciebie strasznie zedra, to zaplacisz 650 zeta i masz prawie 130 skoku. To optymalne cenowo rozwiazanie dla bujaka. A takie z przyszloscia to chyba faktycznie naprawde dobry amor + tani sztywniak. Jak uzbierasz wiecej to zepchniesz sztywniaczka i kupisz fajnego bujaczka.
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

hmm azone. co jeszcze? jezdzilem na azonie z blackiem, jak i na azonie z boxxerem :] jedzilem - znaczy sie przysiadlem. i powiem ci nie kupuj do azona rst z blackiem juz bylo kiepsko (tym 120) a co by bylo przy 70?!;]

hm co do tosa inu z wedgem to pytaj sie ziqa. on bodajrze takowa konfiguracje posiadal

hmm a co wy na o zeby wziac azona i widelec od destroyera?? HEHEHE.

hm w sumie nigdy nie jezdzilem na sztywnaiku z przodu i fullu z tylu. tak ot mowiac - jezdzil ktos ;)?
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
brzydal
Posty: 69
Rejestracja: 10.05.2004 18:28:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: brzydal »

nie jezdziłem co prawda na fullu z twardym przodem ale myśle ze pokombinuje ktoby tu sie zgodził monstera (uśmiecham sie do hcfr'u) albo inną dwópułkę do mojego bmx'a użyczył. Jak uda mi sie to złożyć to dam fote na pinka :)

zajebiscie sie na tym bedzie musiało robić manuala :)
------------------
www.sklep.dirt.pl
------------------
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

sadze brzydal ze z monsterem to bys chyba caly czas w pozycji jak na manualu jechal :] tzn tak wysoko przod hehe.

aprpo bmx i dlugich widelcow : wejdz na moja strone w galeriee i special. i fota "wujka na harleyu" :]
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
brzydal
Posty: 69
Rejestracja: 10.05.2004 18:28:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: brzydal »

o jezu wuja jest pener :)

jestem pewien ze gdyny dh rowery miały takie geometrie to jezdziło by sie (rower względem poziomu bezwzglednego) poziomo co umożliwiałoby nowy nurt w świecie rowerowym tzn downhill turystyczny

i każdy downhilowiec wreszcie bedzie mógł iść na trase z mamą :)
------------------
www.sklep.dirt.pl
------------------
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości