lekki rower do DH - propozycje, ankieta
-
- Posty: 543
- Rejestracja: 13.12.2005 22:40:45
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
MaxDamageDA pisze: Co do roweru konexa
Wszystko super poza rama, vpfree odpaada
Przerzutka xtr ale starsza, te nowsze to czyste xc
Czemu nie VP free?
Skoro te nowsze są jeszcze słabsze to wybiore chyba XT :P Tak jak pisałem XTR 2002 u mnie się szybko załatwił, ale może to była jakaś wada egzemplarzu... W sumie przerzutka ceniona, z odrobiną uwagi można zaryzykować bo jak to się mówi do 3 razy sztuka a w 2 rowerach je miałem ;)
szprychy DT supercomp po 5zl sztuka http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... etail&id=5
kaseta tytanowa jest wytrzymalsza od kazdej innej
i tak sie zbija mase tu 100g tam 50g i tam 20g ijest lekki rower
siodlo sElle italia c2, flite. slr polecam, mimio iz sidla do XC sa bardzo wygodne, jezli ktos jezdzil ten wieoczym mowie
kaseta tytanowa jest wytrzymalsza od kazdej innej
i tak sie zbija mase tu 100g tam 50g i tam 20g ijest lekki rower
siodlo sElle italia c2, flite. slr polecam, mimio iz sidla do XC sa bardzo wygodne, jezli ktos jezdzil ten wieoczym mowie
????
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Alpiny III sa strasznie ciezkie. Wg mnie to nieporozumienie dawac do roweru takie szprychy, skoro zwykle Competition wystarcza. No te DT za 1,30PLN.
Ja tam nie bede na sile nikomu Cane Corso wciskal, ale wlasnie go dostalem, zwazylem i wyszlo 5400g z Roco RC, wiec chyba przyzwoicie, chociaz na pewno znajda sie lzejsze konstrukcje.
Jesli opony chcesz tez lekkie, to sprobuj SYncrosa Factory. Ja mam wersje BHT i jedna wazy cos ok. 1100g, podczas gdy Factory sa lzeszje o 300g na sztuce i kosztuja ok. 130 zeta. Gazza niestety slabo trzyma w mokrych warunkach, ale poza tym to szybka opona i stabilna. Detki wez jakies zwykle, jesli bedziesz bral opony Michelin. Wysokie cisnienie Michelinom nie przeskadza, a jak masz duzo tlenu d detkach, to mozna dac je nawet cienkie, ale wtedy jakiegos dobrego producenta, np. Panaracer.
Harfa obecnie tanio sprzedaje kasety PG-990 na 2005. Jest o ponad 100zl w detalu tansza, niz ta na 2006, a wazy niemal identycznie.
Jesli chodzi o przerzutki, to lekie sa SRAMy. SPrzezone z manetkami Trigger to naprawde bardzo dobry zestaw. Wg mnie ergonomia Triggerow jest lepsza, niz Shimano.
Jesli lekka sztyca to Thomson albo Ritchey. Siodlo na lekkich pretach. Te na pustych magnezowych sa mocne. Mam Selle Italia Karve, ciezka dupe i jeszcze nic nie pogialem.
TO w sumie tyle, reszta sie wydaje okej. Tylko lekki rower zjazdowy jest zwykle jednosezonowy, no i kosztuje krocie.
Ja tam nie bede na sile nikomu Cane Corso wciskal, ale wlasnie go dostalem, zwazylem i wyszlo 5400g z Roco RC, wiec chyba przyzwoicie, chociaz na pewno znajda sie lzejsze konstrukcje.
Jesli opony chcesz tez lekkie, to sprobuj SYncrosa Factory. Ja mam wersje BHT i jedna wazy cos ok. 1100g, podczas gdy Factory sa lzeszje o 300g na sztuce i kosztuja ok. 130 zeta. Gazza niestety slabo trzyma w mokrych warunkach, ale poza tym to szybka opona i stabilna. Detki wez jakies zwykle, jesli bedziesz bral opony Michelin. Wysokie cisnienie Michelinom nie przeskadza, a jak masz duzo tlenu d detkach, to mozna dac je nawet cienkie, ale wtedy jakiegos dobrego producenta, np. Panaracer.
Harfa obecnie tanio sprzedaje kasety PG-990 na 2005. Jest o ponad 100zl w detalu tansza, niz ta na 2006, a wazy niemal identycznie.
Jesli chodzi o przerzutki, to lekie sa SRAMy. SPrzezone z manetkami Trigger to naprawde bardzo dobry zestaw. Wg mnie ergonomia Triggerow jest lepsza, niz Shimano.
Jesli lekka sztyca to Thomson albo Ritchey. Siodlo na lekkich pretach. Te na pustych magnezowych sa mocne. Mam Selle Italia Karve, ciezka dupe i jeszcze nic nie pogialem.
TO w sumie tyle, reszta sie wydaje okej. Tylko lekki rower zjazdowy jest zwykle jednosezonowy, no i kosztuje krocie.
http://tiny.pl/786k
Bike Action
Bike Action
milkman Jak do XTR , XT ma niby nie pasowac ?
FreeMan skad takie przekonanie ze kaset tytanowa jets wytrzymalsz ? bo tytan jest mocniejszy od stali ? miales taka kasete ze taki pewny jestes siebie ? :]
nie mowiac ze cena takie kasety to 600-800 zl najmniej... wymiana sruba na tytanowe da wiecej zysku a koszt polowe badz jeszcze mniej ;]
LoooooK O. Champopion bo Competition sa juz wlasnie cieniowane :]
FreeMan skad takie przekonanie ze kaset tytanowa jets wytrzymalsz ? bo tytan jest mocniejszy od stali ? miales taka kasete ze taki pewny jestes siebie ? :]
nie mowiac ze cena takie kasety to 600-800 zl najmniej... wymiana sruba na tytanowe da wiecej zysku a koszt polowe badz jeszcze mniej ;]
LoooooK O. Champopion bo Competition sa juz wlasnie cieniowane :]
www.mm-foto.pl
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
wookie85 nie mialem takiej kasety tj. tytanowej, ale duzo o nich czytalem na light bike i mtbr i je sobie ludzie chwala.
http://weightweenies.starbike.com/listings.php
http://weightweenies.starbike.com/listings.php
????
1. hopy mono 6ti nie maja wogule sily ale za to duza modulacje twierdze ze dobre hample se wybrales ale osobiscie chyba bym sie jeszcze zastanowil nad hopami mono m4 (troche piszcza jak sie dobrze dotra)
2.rama vp free to zajebisty wybor ta rama jest cudna pieknie pracuje jezdzilem na niej dosc duzo i napewno sobie ja jeszcze kupia
3.nie kupuj ani kaset ani lancucha srama (mialem i szybko sie zuzywa) kup se kasete siemano a lancuch rohloffa (czy jak sie to pisze)
4. przerzutki to bym nie kupil xtr
a tak pozatym to dobrze wybrales
p.s.
chyba zwariowales jesli chcesz kupic obrecze dt (mialem jedna i po 2 dniach kupilem vuelte bo dt padlo :))
2.rama vp free to zajebisty wybor ta rama jest cudna pieknie pracuje jezdzilem na niej dosc duzo i napewno sobie ja jeszcze kupia
3.nie kupuj ani kaset ani lancucha srama (mialem i szybko sie zuzywa) kup se kasete siemano a lancuch rohloffa (czy jak sie to pisze)
4. przerzutki to bym nie kupil xtr
a tak pozatym to dobrze wybrales
p.s.
chyba zwariowales jesli chcesz kupic obrecze dt (mialem jedna i po 2 dniach kupilem vuelte bo dt padlo :))
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12.09.2005 21:07:36
- Lokalizacja: Gidle
- Kontakt:
223 + 5th element
boxxer wc
Magura louise fr
tioga suzue dh
mavic ex823
DT alpine
dura ace
kaseta dura ace
korba saint
napinacz e-13
łańcuch lekki:)
pedała crank brothers 5050
kiera easton monkey lite
mostek easton vice dh
stery syncros
gripy odi
manetka xt
opony michelin c24
sztyca easton ea30
siedzenie tioga mc lite
boxxer wc
Magura louise fr
tioga suzue dh
mavic ex823
DT alpine
dura ace
kaseta dura ace
korba saint
napinacz e-13
łańcuch lekki:)
pedała crank brothers 5050
kiera easton monkey lite
mostek easton vice dh
stery syncros
gripy odi
manetka xt
opony michelin c24
sztyca easton ea30
siedzenie tioga mc lite
Rama - spirit bike dh( gość z gdyni, http://www.spiritbikes.com/oferta.htm ) niestety nie wiem jak z ceną,ale 3800 gram,i kółko 24" to obiecujące dane.
Amor - ja bym się skusił na tego boxxera world cup ti ni z 2003 roku,piękny jest " link: http://allegro.pl/item118274068_rock_sh ... ikat_.html" i lekki.
Obręcze - przód mavic ex 729, tył dartmoor blizard
piasty -przód woodman bill 212 gram, tył shimano deore xt 2006 369 gram.
szprychy - dt revolution
kiera easton
mostek teter toter ns
łańcuch - shimano xtr?
kaseta sram 9.0
przerzutka tył - sram x.7/ x.9?
stery - ritchey wcs?
opony według ciebie.
gripy - może bbb?
siodło - od szosy,,,
pedały - time aluminium
Amor - ja bym się skusił na tego boxxera world cup ti ni z 2003 roku,piękny jest " link: http://allegro.pl/item118274068_rock_sh ... ikat_.html" i lekki.
Obręcze - przód mavic ex 729, tył dartmoor blizard
piasty -przód woodman bill 212 gram, tył shimano deore xt 2006 369 gram.
szprychy - dt revolution
kiera easton
mostek teter toter ns
łańcuch - shimano xtr?
kaseta sram 9.0
przerzutka tył - sram x.7/ x.9?
stery - ritchey wcs?
opony według ciebie.
gripy - może bbb?
siodło - od szosy,,,
pedały - time aluminium
Ride 4 Fun ! Biatch !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości