przeglad psylo
przeglad psylo
ciekawi mnie czy ktorys z forumowiczow rozkrecal rs psylo z 2001? ma ktos moze opis poszczegolnych czynnosci typu wymiana oleju itd? albo jakies schematy?
ja ci pomoge mam takie cos i robilem juz z 7 razy
wiec rower stoi sobie spokojnie podlazisz do niego odkrecasz gorne pokretla lewe to sprezyna odkrecasz je duzym kluczem samochodowym wyciagasz sprezyne kladziesz na gazete bedzie ufajdana w smaze :D
prawe pokretlo to czerwone odkrecasz imbusem ta srobka wlazi w taka rurke ale pozniej o tym
zrecznym szubkim, ruchem przewracasz rower do gory kolami masz pod lagami srobke i pokretelko od tlumienia wujmujesz to pokretlo od tlumienia i masz tam miejsce na imbus odkrecasz ta srobe i ta druga na drugiej ladze do polowy gwintu pukasz w nie mlotkiem najlepiej jakims tapicerskim zebys nie pokalaeczyl sroby wpadna troche do srodka i odblokuja zdjecie galow :)
w tej pozycji sposzczas olej wiec zeby to zrobic nalezy lapka odkrecic ten precik do ktorego byla przykrecona galeczka czerwona :d ten precik mozesz caly wyjac i wkladac jest dlugi ruszasz nim w gore i w dol i wycieka olej jak juz sie caly zleje mozesz odkrecic tez sobie tlumik tez sie odkreca od gory kluczem samochodowym
na dole zebys ie dobrac do tych tlumikow i rorek wyjmujesz te pierscienie kaisera chyba tak sie one nazywaja i wyciagasz bebechy uwaga zebys czegos nie uszkodzil jak sie juz zabawisz w czysczenie tego wszystkiego do sucha mozesz zaczac czyscic usczelki ktore sa na lagach uwaga na te gabki sa delikatne jak juz to zrobisz zloz to do kupy tylko sie nie pomyl i nic nia sile
skrecajac kolejnosc jest taka smarujesz lagi i tuleje slizgowe smarem do amora zakladasz lagi uwaga na gabki w uszczelkach i wyciagnij te prety w lagach bedzie latwiej zakrecic te sroby z dolu jak zalozysz lagi wlej troche oleju do amora tam gdzie jest to pokreto tluminia nie wiem po co ale tak radza ;/ zakrec juz srobki z dolu tak nie na sile przekrec amora.
wleawsz olej w ta dziure gdze wchodzi ten dlugi precik przez ktory sposzczales olej lej tyle ze jak precik jest wkrecnony do oporu dziala blokada lej strzykawka zebys nie napackal :D
zakrecasz teraz na to ten czerwony przelacznik zakrec w pozycji zablokowania amora zeby byla mozliwosc ruchu tam jest taka kuleczka i sprezynka jeszcze mozesz ja dac lub nie
sprezyne tez przeczysc przesmaruj jest na niej taka guma jest ona po to zeby ci sprezybna sie nie obijala w goleni najlepiej jak jest po srodku sprezyny zakrec sprezyne uwaga nie przekrec gwintu z umiarem
usiadz na bika ugnij amora i podokrecaj dolne srobki tez z umiarem wtedy amor sie zakreci
to wszystko
wiec rower stoi sobie spokojnie podlazisz do niego odkrecasz gorne pokretla lewe to sprezyna odkrecasz je duzym kluczem samochodowym wyciagasz sprezyne kladziesz na gazete bedzie ufajdana w smaze :D
prawe pokretlo to czerwone odkrecasz imbusem ta srobka wlazi w taka rurke ale pozniej o tym
zrecznym szubkim, ruchem przewracasz rower do gory kolami masz pod lagami srobke i pokretelko od tlumienia wujmujesz to pokretlo od tlumienia i masz tam miejsce na imbus odkrecasz ta srobe i ta druga na drugiej ladze do polowy gwintu pukasz w nie mlotkiem najlepiej jakims tapicerskim zebys nie pokalaeczyl sroby wpadna troche do srodka i odblokuja zdjecie galow :)
w tej pozycji sposzczas olej wiec zeby to zrobic nalezy lapka odkrecic ten precik do ktorego byla przykrecona galeczka czerwona :d ten precik mozesz caly wyjac i wkladac jest dlugi ruszasz nim w gore i w dol i wycieka olej jak juz sie caly zleje mozesz odkrecic tez sobie tlumik tez sie odkreca od gory kluczem samochodowym
na dole zebys ie dobrac do tych tlumikow i rorek wyjmujesz te pierscienie kaisera chyba tak sie one nazywaja i wyciagasz bebechy uwaga zebys czegos nie uszkodzil jak sie juz zabawisz w czysczenie tego wszystkiego do sucha mozesz zaczac czyscic usczelki ktore sa na lagach uwaga na te gabki sa delikatne jak juz to zrobisz zloz to do kupy tylko sie nie pomyl i nic nia sile
skrecajac kolejnosc jest taka smarujesz lagi i tuleje slizgowe smarem do amora zakladasz lagi uwaga na gabki w uszczelkach i wyciagnij te prety w lagach bedzie latwiej zakrecic te sroby z dolu jak zalozysz lagi wlej troche oleju do amora tam gdzie jest to pokreto tluminia nie wiem po co ale tak radza ;/ zakrec juz srobki z dolu tak nie na sile przekrec amora.
wleawsz olej w ta dziure gdze wchodzi ten dlugi precik przez ktory sposzczales olej lej tyle ze jak precik jest wkrecnony do oporu dziala blokada lej strzykawka zebys nie napackal :D
zakrecasz teraz na to ten czerwony przelacznik zakrec w pozycji zablokowania amora zeby byla mozliwosc ruchu tam jest taka kuleczka i sprezynka jeszcze mozesz ja dac lub nie
sprezyne tez przeczysc przesmaruj jest na niej taka guma jest ona po to zeby ci sprezybna sie nie obijala w goleni najlepiej jak jest po srodku sprezyny zakrec sprezyne uwaga nie przekrec gwintu z umiarem
usiadz na bika ugnij amora i podokrecaj dolne srobki tez z umiarem wtedy amor sie zakreci
to wszystko
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
a mnie mówili że to jest model 2001 , ja go nie używam już ale spytam z którego to jest roku model bo ten model ma tylko jedno pokrętło od góry i jedno od spodu goleni www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=254967 (nie umie wstawiać linka ) a ty masz jeszcze takie czerwone
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości