Suntour Duro i XCR 2007 już w sprzedaży

Tomasz D.
Posty: 193
Rejestracja: 21.10.2005 17:47:39
Kontakt:

Post autor: Tomasz D. »

Robak_14 to pytanie brzmi jak to: " Co sadzicie czy maluch z 86' to fajna zecz?" Rozmowa o duro czy xcr jest bez sensu przeciez kazdy wie ze ten amortyzator tak czy siak nie moze pracowac. To jest sztywny widelec tylko ze w formie amora. To tak jak by wsadzic do Maybacha silnik z kosiarki, ni cholery ruszy. Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow amorow nisko budzetowych tzw. "smiercionosnych nazedzi"
zuku
Posty: 672
Rejestracja: 04.11.2005 09:25:19
Kontakt:

Post autor: zuku »

Tomasz D. pisze:Robak_14 to pytanie brzmi jak to: " Co sadzicie czy maluch z 86' to fajna zecz?" Rozmowa o duro czy xcr jest bez sensu przeciez kazdy wie ze ten amortyzator tak czy siak nie moze pracowac. To jest sztywny widelec tylko ze w formie amora. To tak jak by wsadzic do Maybacha silnik z kosiarki, ni cholery ruszy. Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow amorow nisko budzetowych tzw. "smiercionosnych nazedzi"
brawo !! i za takie podejście uważam Cię teraz za idiotę :/

człowieku, nie każdego stac na bardzo dobre i drogie amortyzatory. powtarzane jest to nie pierwszy raz. miałes duro kiedyś ? czy Twój kolega ma ? jeżeli sie dba o rzeczy to odwdzięczają sie one ładną pracą i dobrą wytrzymałością.

pozdrawiam
Tomasz D.
Posty: 193
Rejestracja: 21.10.2005 17:47:39
Kontakt:

Post autor: Tomasz D. »

zuku w tym zecz ze te amory od poczatku nie pracuja i chocizbys niewiadomo jak o nie dbal to pracy nie poleprzysz. Pozdrawiam ale nie bede cie wyzywal bo swoja kulture mam.
zuku
Posty: 672
Rejestracja: 04.11.2005 09:25:19
Kontakt:

Post autor: zuku »

Tomasz D. one nie mogą nie pracować, seryjnie jakąś tam prace mają, nie jest ona świetna to wszyscy wiemy. po tuningu kultura pracy sie zmienia. a dbając o amortyzator czt. smarując go, serwisując co jakiś czas, amortyzator płynniej pracuje i lepiej wybiera nierówności. ja Cie nie wyzywam , bo nie podoba mi sie to ze piszesz nieprawdę, tylko po prostu wysnułem wnioski na podstawie tego co piszesz.

pozdrawiam i nie bierz sobie tego specjalnie do serca, bo nawet sie nie znamy wzajemnie, więc to co do siebie piszemy, należało by traktowac z dystansem :)
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

zuku pisze:one nie mogą nie pracować, seryjnie jakąś tam prace mają, nie jest ona świetna to wszyscy wiemy. po tuningu kultura pracy sie zmienia. a dbając o amortyzator czt. smarując go, serwisując co jakiś czas, amortyzator płynniej pracuje i lepiej wybiera nierówności.
podpisuje sie pod tym a pan Tomasz D. wyrazając takie a nie inne zdanie zasluguje na tytuł kretyna.
Widać, chłopie ze goowno wiesz o tanich amorkach i na prawde zdziwilbys sie jak potrafi pracowac serwisowane regularnie duro.
Pozdrawiam i życzę serdecznie przypływu rozumu.
soJa
Posty: 45
Rejestracja: 20.07.2005 01:50:11
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: soJa »

Kurcze jak bedzie...to nowe Duro z 80mm albo 100 na allegro...to jak złamie swojego DJ to GO POBIORE*


*tylko bedze musiał u kogoś stestować:PPPP


POZDROWER
domingo
Posty: 224
Rejestracja: 30.11.2005 16:41:58
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: domingo »

nowe duro ma korone jak w RS Judy, a XCR napisy na lagach jak w starszych modelach Blacka

co do Tomasza D:
czy Ty miałeś skiedyś styczność i jeździłeś na Duro?
HuGOn
Posty: 313
Rejestracja: 15.02.2006 13:20:09
Lokalizacja: TaRnÓw
Kontakt:

Post autor: HuGOn »

Tomasz D. nawet jak nasmaruje mojego rst w rowerze do xc to pracuje dobrze :/ ale do extremalnej jazdy sie nie nadaje bo lapie luzy :P
Chrabał
Posty: 2053
Rejestracja: 19.04.2004 15:33:24
Kontakt:

Post autor: Chrabał »

Tomaszu D. - maluch z '86 jest najzajebistrzym samochodem na swiecie, bo najwazniejszą cechą dla polskiego uzytkownika jest stosunek jakosci do ceny, mało tego - polscy użytkownicy są tak bogaci że stać ich na kupowanie tanich rzeczy, moga je potem wymieniać po sezonie albo trzech miesiącach.

A w ogóle to ja tak samo jak Ty zasługuję na tytuł kretyna, bo przecież nie każdego stać, no i nie można powiedzieć że duro źle działa bo w końcu "za tą cene..."
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
KFP_Wwa
Posty: 764
Rejestracja: 02.11.2005 19:25:06
Lokalizacja: W-wa, Mokotów
Kontakt:

Post autor: KFP_Wwa »

moze i te "amory" beda dzialac jak prawdziwe amory ale ja wiem jedno i tak jebnie to na koronie

a to dla tego ze material z ktorego wykonana jest korona sie nie zmienil i nadal jest ******* niezaleznie od tego jaki bedzie miec nowy ksztalt i tak jebnie
20 inches isn't a crime
Tomasz D.
Posty: 193
Rejestracja: 21.10.2005 17:47:39
Kontakt:

Post autor: Tomasz D. »

domingo Tak mialem stycznosc z tym "amorem". Czy nie uwazacie ze leprzym pomyslem bylo by dozbierac troche kasy i kupic jakiegos uzywanego pozadnego amorka niz wydawac jak zaznaczylChrabał co 3 miesiace kase na tego cholernego duro. No ale jak kto woli moze lubicie chwalic sie tym ze polamaliscie 36 duro. Pozdrawiam zagorzlych fanatykow syfu i innej masci gowien.
zuku
Posty: 672
Rejestracja: 04.11.2005 09:25:19
Kontakt:

Post autor: zuku »

hmmm ja moje duro zakupiłem dnia 18.07.2005r.
z początku nie było mocno katowane. wogóle nie było katowane. jeździłem rowerem użytkując moje nie przerabiane duro przez około 1 miech. potem zostało przeprowadzone kilka tuningów do testów mających na celu wytyczenie najlepszej opcji tuningu. wtedy nabierałem techniki i przełamywałem się na co raz większych chopach i dropach. przeżył około 400-500 oddanych skoków. jedna piąta z nich była z krzywym lądowaniem itp. a z 6-7 z glebą. w cięgu minionego czasu serwisowałem go 10 razy. był to pełny serwis, tj. wyczyszczenie starego smaru, umycie wszystkiego, ponowne nasmarowanie. (olej w tłumiku był zmieniany rzadziej, bo nie było wielkiej potrzeby na wymiane). smaruję go po każdej jeździe. miesiąc temu zaliczyłem dzwona w drzewo. miałem kask więc ze mną było ok. ale amor i koło dostały po dupie ostro ;/ koło rozszprychowałem i powyginałem obręcz tak żeby była w miarę prosta i zaplotłem koło. po wycentrowaniu było proste. amor był cofnięty na koronie do tyłu i w bok. ramienia kąta stanowiące rure sterową i górne golenie, pokazywały kąt ok 165 stopni (+ - 5). tata mi wyprostował go medodą chałupniczą. jedna goleń jest pod innym kątem niż druga (minimalna różnica) lekkie skrzywnie w bok dalej jest. po wyprostowaniu amrtyzator przeszedł szereg testów mających na celu przetestowanie wytrzymałości i sztywnosci. wytrzymał i sądze że wytrzyma jeszcze troche ;] przetrwał wiecej niż 3 miesiące. gdyby miał wiecej skoku ( ok 150-170mm) to bym go nie zmieniał.

ale sie rozpisałem, nie wiem po co bo coś czuje że Tomasz D. nie zmieni toku swojego myslenia.

pozdrawiam
Magic
Posty: 665
Rejestracja: 09.11.2005 21:28:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Magic »

Tomasz D. pisze: Czy nie uwazacie ze leprzym pomyslem bylo by dozbierac troche kasy i kupic jakiegos uzywanego pozadnego amorka...
Wqr...a mnie jak ktoś tak pisze! Nie każdy po 3 m-cach połamie duro (ja moge sie zalożyć że bym tego nie zrobił, chyba że jakimś niedolotem). I w takiej sytuacji wole kupic niezły amor za dobrą cene i jeździć, niż przez te 3 m-ce (albo i dłużej) zbierać żeby kupić lepszy ..
Ride to die... oby jak najdłużej...
www.ldsc.yoyo.pl
Mietek
Posty: 432
Rejestracja: 10.05.2005 18:45:21
Lokalizacja: chyba raczej wieś :P
Kontakt:

Post autor: Mietek »

Tomuś pieprzysz. Ja do swego duro wstawiłem booster do pivotow i wytrzymało już naprawde zajebiście dużo. Nauke 180, 360-tki i jednego naprawde porządnego dziobaka na Tajnym Dircie w białym. Jesli chodzi o prace to do skakania jest zadowalająca. Mój kolega ma DJa 3 2006. Sztywnośc to fucktycznie ma zajebistą, ale przy moim duro to nie ma pracy wogle. No i po 2 tygodniach jeżdżenia uszczelką mu zaczeła przeciekać... Jak mam kupić coś co wczesniej czy poxniej i tak jest skazane na zagłade to wole wydac na to 390 niż 1600.
Ja to bym jeszcze tavotu dodał...
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

domingo buahaha 'prawie jak'
co z tego ze ma napis jak black i korone jak rs? to bedzie zajebisty? a jak nakleje naklejki na rst to bedzie bobmer? bauahhaha

zuku nie kazdego stac, ale to nie czyni z nich zjabistych sztuccow. sa ******, no ale powtarzane w kolko 'za ta cene...' nie pozostawia miejsca na dyskusje.

padix wnioskujesz o pracy amora ze wzgledu na to jaki korek ma na zdjeciu? no ja nie moge :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

KFP_Wwa wszystko kiedys jebnie :)


Tomasz D. niemam Slow na ciebie, chlopie.


wypowiedz zuku obrazuje jasno co trzeba robic z amorkiem i ile jest on w stanie wytrzymac...


aktualna cena duro D: 320zł (sam za tyle kupilem)
KFP_Wwa
Posty: 764
Rejestracja: 02.11.2005 19:25:06
Lokalizacja: W-wa, Mokotów
Kontakt:

Post autor: KFP_Wwa »

mozliwe ale gdyby zastosowali lepszy material do wykonania korony to bylaby sporo wytrzymalsza a cena zapewne niewiele wieksza
20 inches isn't a crime
wujekeman
Posty: 703
Rejestracja: 03.08.2005 19:37:13
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: wujekeman »

nigdy nie miałem styczności z XCR , wiec mam pytanie .Skoki skokami , ale czy taki XCR sprawdzi sie w Enduro ? Dodam że chodzi raczej o takie lokalne ,bez wypraw w góry.
https://www.facebook.com/brodacimechanicy
Mietek
Posty: 432
Rejestracja: 10.05.2005 18:45:21
Lokalizacja: chyba raczej wieś :P
Kontakt:

Post autor: Mietek »

Memu koledze pękł przy nieudanym 180 ze schodów. W enduro powinien troche wytrzymać. Chociaż lepsze by było duro.
Ja to bym jeszcze tavotu dodał...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości