Sztywna oś!
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 20.09.2006 17:10:34
- Lokalizacja: Zagórz
- Kontakt:
Sztywna oś!
http://www.allegro.pl/item137049024_4bi ... a_0zl.html
Pytanko co do tego amorka! Piszą żę ma sztywną oś? co to znaczy? czy dostaję piastę! proszęo ekhm... zreferowanie mi tego bo w temacie sztywnych osi to ja jestem zielony! :-(
Pytanko co do tego amorka! Piszą żę ma sztywną oś? co to znaczy? czy dostaję piastę! proszęo ekhm... zreferowanie mi tego bo w temacie sztywnych osi to ja jestem zielony! :-(
Nie je się żółtego śniegu!
QR 20mm to się już zaczyna robić standard który naprawdę dużo daje ludziom jezdzącym "inaczej",amortyzator ładniej pracuje,jest sztywniejszy bocznie i przy hamowaniu,wytrzymalszy i równierz co bardzo ważne daje możliwość lepszego i precyzyjniejszego kierowania,czuć to np.jak wjezdzasz z ukosa na krawężnik:P albo na kamienistym odcinku,różnica jest wtedy dobrze widoczna między amorem na zwykłą oś a oś 20mm
piotrex z jakimś czasem napewno ma wpływ:P,w amorku na zwykłą oś szybciej pojawią się luzy i z tym związene przypadłości
PS.najważniejsze przy QR20mm to przestrzeganie zalecanej przez producenta siły dokręcania osi,już naprawde wiele osób zyebało sobie dolne lagi w ten sposób,najsłabiej przykręcało się śruby w amorach Manitou z tego co pamiętam,pisało w jednym z ostatnich bikeBoardów,był cały artykuł o tym
PS.najważniejsze przy QR20mm to przestrzeganie zalecanej przez producenta siły dokręcania osi,już naprawde wiele osób zyebało sobie dolne lagi w ten sposób,najsłabiej przykręcało się śruby w amorach Manitou z tego co pamiętam,pisało w jednym z ostatnich bikeBoardów,był cały artykuł o tym
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 05.12.2005 19:25:08
- Lokalizacja: Skawina
- Kontakt:
piotrex wiem że hexlock a oś ma zakończenia w kształcie hexagramu:P napisałem QR w przenośni, niema sie zresztą o co kłucić
maxxis24 zdobądz ten numer bikeBoarda i sibie poczytaj,ja niestety pożyczyłem go kumplowi bo bym ci mógł zeskanować ten artykuł(nazwa"flip i flap":))są tam podane wartości dokręcania kluczem dynamometrycznym w amorach różnych firm itp..
http://www.bikeboard.pl/index.php?d=arc ... 006&nr=105
maxxis24 zdobądz ten numer bikeBoarda i sibie poczytaj,ja niestety pożyczyłem go kumplowi bo bym ci mógł zeskanować ten artykuł(nazwa"flip i flap":))są tam podane wartości dokręcania kluczem dynamometrycznym w amorach różnych firm itp..
http://www.bikeboard.pl/index.php?d=arc ... 006&nr=105
piotrex sztywna os zdecydowanie ma wpływ na prace amorka, tak jak każde inne usztywnienie. Ideałem jest dwupółka na sztywną oś-wtedy nic sie nie gnie ani na boki ani przód tył przez co lagi górne wchodzą gładko w dolne bez "przycinania". Zdarzaja sie akcje typu że we wiotkim amorze po konkret skoku amor sie zatrzyma w polowie skoku bo sie właśnie "przytnie" na skutek wygięcia. Tak samo sztywna oś wpływa na prowadzenie np. na mocno kamienistym zjezdzie-rower jedzie tam gdzie go skierujesz a nie tam gdzie koło napotka mniejszy opór
http://boreksc.pinkbike.com/album/old-photos/
gg:1310266
gg:1310266
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 20.09.2006 17:10:34
- Lokalizacja: Zagórz
- Kontakt:
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 20.09.2006 17:10:34
- Lokalizacja: Zagórz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości