Junior t vs. 66vf
Junior t vs. 66vf
Tak jak w temacie , moje pytanie brzmi: co jest rozsądniejszym wyborem do Fr i ostrego katowania w sztywnej ramce? Biorąc pod uwagę wszelkie mozliwe czynniki: jakość pracy, sztywność, wysokość, awaryjność, bezserwisowość i wszystko inne co tylko przylezie do głowy nawet ze szpanerskością:P Oczywiście pierwsze 5 parametrów to te najważniejsze:P
proszę o pomoc
pozdro 4 all
edit:
zapomniałem o linkach, oto i one:
junior
http://www.allegro.pl/item139463118_mar ... ancja.html
i 66
http://www.allegro.pl/item141711940_now ... 2006_.html
liczę na waszą pomoc
proszę o pomoc
pozdro 4 all
edit:
zapomniałem o linkach, oto i one:
junior
http://www.allegro.pl/item139463118_mar ... ancja.html
i 66
http://www.allegro.pl/item141711940_now ... 2006_.html
liczę na waszą pomoc
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
www.dh-zone.com/forum/search.php Było nie raz to porównanie, z tym że zeszłoroczne 66 vf 05 i jr. 05 Wszyscy chwalili 66vf, poszedłem za opiniami - niestety wielce się zawiodłem bo ten amor pracuje Jak dirt jumper z większym skokiem...;/ Bez kitu ciepłe Duro czasem nie odbiegało bardzo pracą... Z tym ze 66 ładnie wygląda, jest duże czarne.. Może o to chodzi ;>?? Bez kitu żałowałem że nie wziąłem Juniora. Nie wiem jak jest z 66vf z 2006, wiem że 888vf2 pracują przyzwoicie, przynajmniej mi się podobają.
Modele vf z 2005 to byla w ogole porazka. Zarowno 66 jak i 888. Kazdy kto twierdzil inaczej to albo nie jezdzil na niczym lepszym albo wstydzil sie przynzac do bledu. Te na 06 sprawuja sie znacznie lepiej chociaz i tak praca nie dorownuja chociazby modela rc z 05. HSCV zawsze bedzie przewyzszal praca SSV i jemu pochodne. Pamietam jak sprzedawalem swoje 66rc 05 to mialem mase propozycji zamiany nawet na nowiutkie 66/888 vf z papierami w pudelkach itd ...
Tak czy siak do HT ladowalbym zdecydowanie 66stki bo sa bardziej uniwersalne.
Tak czy siak do HT ladowalbym zdecydowanie 66stki bo sa bardziej uniwersalne.
n0 ridE n0 fUN
ja mam 66vf 05 i wg mnie pracuje bardzo ladnie, porównuje do pike, psylo, nixon, wg mnie jego praca wcale nie odbiega od reszty i pracuje 901% lepiej niż duro (co za porownanie?), a co do tematu to wybralbym 66 dlatego ze jest to amorek sc (ja takie preferuje, nawet w fullu) o dobrej pracy i ciekawym wygladzie :P i narazie nie ma konkurencji poza travisem sc
Sory ale do czego ty 66 porównujesz??? (pike, psylo, nixon,)6casey6 pisze:ja mam 66vf 05 i wg mnie pracuje bardzo ladnie, porównuje do pike, psylo, nixon, wg mnie jego praca wcale nie odbiega od reszty i pracuje 901% lepiej niż duro (co za porownanie?), a co do tematu to wybralbym 66 dlatego ze jest to amorek sc (ja takie preferuje, nawet w fullu) o dobrej pracy i ciekawym wygladzie :P i narazie nie ma konkurencji poza travisem sc
http://www.pinkbike.com/photo/1539717/
Piszecie, że 66vf 2005 jest dosyć syfne ale mi chodzi o konkretnie te 2 amorki do których rzuciłem linki... który z nich lepszy? ewentualnie jeszczejakies opinie o tym Juniorku...
Ja naprawdę w tej kwestii jestem totalnie zielony a nie chce wpaść w błoto.
Bo przecież chodzi o to , żeby nie wpaść w błoto:P
Czyli... up ludzie up!
Ja naprawdę w tej kwestii jestem totalnie zielony a nie chce wpaść w błoto.
Bo przecież chodzi o to , żeby nie wpaść w błoto:P
Czyli... up ludzie up!
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 21.08.2006 21:05:56
- Lokalizacja: Bytom --> Miechowice
- Kontakt:
Ja mam 66vf2 z tego roku, troche nad nim popracowalem (wewnetrznie ustawilem regulacje odbicia na maxa, wlalem olej 10W, wypuscilem powietrze z obu komor, przed kazda jazda rozprowadzam dwie krople na kazdy golen specyfiku finish line stanchion lube) i jest extra :) Wszyscy ktozy jezdzili powiedzieli ze jest gites ;D Wiec POLECAM!!!
Ahh... Ah... Jak fajnie się śmiga rowerkiem po deszczu ;]
a ja bym kupił junior'a T -dlaczego... poniewaz jest wg mnie wtrzymalszy tzn. jakbym miał skakac jakies wielkie dropy na jednopolce to bym sie troche bal ;/ a na dwupolce miałbym jakąś wieksza pewnosc siebie...;d,moze junior nie pracuje tak fajnie jak 66 ale jednak mój wybór padlby na juniora ;d
Pozdrawiam
Pozdrawiam
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
powiem Cize na rzadnym z wyzej wymienionych nie jezdzilem ale powiem ci jakie mam odczucie co do 2połek i 1 połek. to tak jesli masz w swojej miejscowwosci na tozeby to wykorzystac lub jezdzisz np na wierchomle czy inne traski dh to fajna sparawa ale jak chcesz jezdzic uniwersalnie tzn wsyztskiego po trochu to za h nie polecam bo to nie praktyczna krowa:/ x-upa niezrobisz ciezkie i wysokie. to na tyle :]
konex pisze:Nie wiem jak jest z 66vf z 2006, wiem że 888vf2 pracują przyzwoicie, przynajmniej mi się podobają.
Chciałem tylko zauważyć, że tłumiki VF a VF2 to dwa różne tłumiki.czarny_kot pisze:Ja mam 66vf2 z tego roku, troche nad nim popracowalem i jest extra :) Wszyscy ktozy jezdzili powiedzieli ze jest gites
Porównywanie 66VF z 66 VF2 czy nawet z 2006 i 888VF2 jest błędem.
Sam chyba nie kupiłbym wersji VF, w wersji VF2 są regulacje zarówno tłumienia jak i kompresji. Akurat w moim przypadku porównanie 66 VF2 z 2006 do Juniora T z 2004 wypada dużo korzystniej dla 66 VF2.
Widelec z ogłoszenia to niestety chyba OEM 66 VF (trzeba by popatrzyć na lagi od dołu czy są dwie regulacje, jedna czarna druga czerwona, jeżeli nie ma to jest to VF a nie VF2). Wg. mnie VF będzie pracował tak samo jak Junior T z ogłoszenia.
Dodatkowo myślę, że do sztywniaczka raczej 66 niż dwupółka... Szczególnie w przypadku robienia trików :)
Junior/G3R
www.g3riders.com
www.g3riders.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości