Junior t vs. 66vf

poldeck
Posty: 941
Rejestracja: 22.06.2005 04:20:12
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Junior t vs. 66vf

Post autor: poldeck »

Tak jak w temacie , moje pytanie brzmi: co jest rozsądniejszym wyborem do Fr i ostrego katowania w sztywnej ramce? Biorąc pod uwagę wszelkie mozliwe czynniki: jakość pracy, sztywność, wysokość, awaryjność, bezserwisowość i wszystko inne co tylko przylezie do głowy nawet ze szpanerskością:P Oczywiście pierwsze 5 parametrów to te najważniejsze:P

proszę o pomoc

pozdro 4 all

edit:
zapomniałem o linkach, oto i one:
junior
http://www.allegro.pl/item139463118_mar ... ancja.html

i 66
http://www.allegro.pl/item141711940_now ... 2006_.html

liczę na waszą pomoc
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
groochas
moderator
Posty: 2411
Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: groochas »

66
poldeck
Posty: 941
Rejestracja: 22.06.2005 04:20:12
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: poldeck »

Ale trochę konkretniej, towarzyszu? Jakieś uzasadnienie?
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
3,143k4r2
moderator
Posty: 1900
Rejestracja: 19.04.2004 07:13:39
Lokalizacja: DresoLandia
Kontakt:

Post autor: 3,143k4r2 »

Ja tez 66 dlaczego ?
1 polka = wieksza praktycznosc
ten sam skok
podobna waga
ten sam system tlumienia
wyglad 66 zabija juniora
n0 ridE n0 fUN
groochas
moderator
Posty: 2411
Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: groochas »

dziala lepiej od juniora, znacznie lepiej. Sztywnosc podobna. Do sztywniaka o wiele praktyczniejszy. A na wyglądzie sie nie jeździ :]
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

www.dh-zone.com/forum/search.php Było nie raz to porównanie, z tym że zeszłoroczne 66 vf 05 i jr. 05 Wszyscy chwalili 66vf, poszedłem za opiniami - niestety wielce się zawiodłem bo ten amor pracuje Jak dirt jumper z większym skokiem...;/ Bez kitu ciepłe Duro czasem nie odbiegało bardzo pracą... Z tym ze 66 ładnie wygląda, jest duże czarne.. Może o to chodzi ;>?? Bez kitu żałowałem że nie wziąłem Juniora. Nie wiem jak jest z 66vf z 2006, wiem że 888vf2 pracują przyzwoicie, przynajmniej mi się podobają.
3,143k4r2
moderator
Posty: 1900
Rejestracja: 19.04.2004 07:13:39
Lokalizacja: DresoLandia
Kontakt:

Post autor: 3,143k4r2 »

Modele vf z 2005 to byla w ogole porazka. Zarowno 66 jak i 888. Kazdy kto twierdzil inaczej to albo nie jezdzil na niczym lepszym albo wstydzil sie przynzac do bledu. Te na 06 sprawuja sie znacznie lepiej chociaz i tak praca nie dorownuja chociazby modela rc z 05. HSCV zawsze bedzie przewyzszal praca SSV i jemu pochodne. Pamietam jak sprzedawalem swoje 66rc 05 to mialem mase propozycji zamiany nawet na nowiutkie 66/888 vf z papierami w pudelkach itd ...

Tak czy siak do HT ladowalbym zdecydowanie 66stki bo sa bardziej uniwersalne.
n0 ridE n0 fUN
Owsik
Posty: 46
Rejestracja: 17.01.2006 21:54:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Owsik »

Mam 66 i nigdy bym sie nie zamienil na jakegos juniora :p Wiec moja odpowiedz to 66. Jest lzejszy ładniejszy i ma jedna pułke co sie nie raz przydaje. I wygladem i charakterystyka bije juniora na głowe !!!
http://www.pinkbike.com/photo/1539717/
6casey6
Posty: 365
Rejestracja: 13.09.2005 17:03:51
Lokalizacja: J-no
Kontakt:

Post autor: 6casey6 »

ja mam 66vf 05 i wg mnie pracuje bardzo ladnie, porównuje do pike, psylo, nixon, wg mnie jego praca wcale nie odbiega od reszty i pracuje 901% lepiej niż duro (co za porownanie?), a co do tematu to wybralbym 66 dlatego ze jest to amorek sc (ja takie preferuje, nawet w fullu) o dobrej pracy i ciekawym wygladzie :P i narazie nie ma konkurencji poza travisem sc
Owsik
Posty: 46
Rejestracja: 17.01.2006 21:54:09
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Owsik »

6casey6 pisze:ja mam 66vf 05 i wg mnie pracuje bardzo ladnie, porównuje do pike, psylo, nixon, wg mnie jego praca wcale nie odbiega od reszty i pracuje 901% lepiej niż duro (co za porownanie?), a co do tematu to wybralbym 66 dlatego ze jest to amorek sc (ja takie preferuje, nawet w fullu) o dobrej pracy i ciekawym wygladzie :P i narazie nie ma konkurencji poza travisem sc
Sory ale do czego ty 66 porównujesz??? (pike, psylo, nixon,)
http://www.pinkbike.com/photo/1539717/
poldeck
Posty: 941
Rejestracja: 22.06.2005 04:20:12
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: poldeck »

Piszecie, że 66vf 2005 jest dosyć syfne ale mi chodzi o konkretnie te 2 amorki do których rzuciłem linki... który z nich lepszy? ewentualnie jeszczejakies opinie o tym Juniorku...
Ja naprawdę w tej kwestii jestem totalnie zielony a nie chce wpaść w błoto.
Bo przecież chodzi o to , żeby nie wpaść w błoto:P

Czyli... up ludzie up!
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
6casey6
Posty: 365
Rejestracja: 13.09.2005 17:03:51
Lokalizacja: J-no
Kontakt:

Post autor: 6casey6 »

Owsik porownuje prace tych amorow, nastepnym razem bede pisal jasniej...
czarny_kot
Posty: 117
Rejestracja: 21.08.2006 21:05:56
Lokalizacja: Bytom --> Miechowice
Kontakt:

Post autor: czarny_kot »

Ja mam 66vf2 z tego roku, troche nad nim popracowalem (wewnetrznie ustawilem regulacje odbicia na maxa, wlalem olej 10W, wypuscilem powietrze z obu komor, przed kazda jazda rozprowadzam dwie krople na kazdy golen specyfiku finish line stanchion lube) i jest extra :) Wszyscy ktozy jezdzili powiedzieli ze jest gites ;D Wiec POLECAM!!!
Ahh... Ah... Jak fajnie się śmiga rowerkiem po deszczu ;]
poldeck
Posty: 941
Rejestracja: 22.06.2005 04:20:12
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: poldeck »

Czyli duzo kombinacji... a jak się sprawuje ten junirek 2005?
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
Leaber
Posty: 321
Rejestracja: 22.12.2004 19:27:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Leaber »

tak jak poprzednicy wybrałbym (ponownie)66. dodatkowe zalety to to ze przy glebie nierozpier... ramy
apropo model 2006 ma nizsze lagi dolne co obniza go w stosunku do 2005.
greenman
Posty: 1566
Rejestracja: 13.12.2005 11:31:46
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Kontakt:

Post autor: greenman »

a ja bym kupił junior'a T -dlaczego... poniewaz jest wg mnie wtrzymalszy tzn. jakbym miał skakac jakies wielkie dropy na jednopolce to bym sie troche bal ;/ a na dwupolce miałbym jakąś wieksza pewnosc siebie...;d,moze junior nie pracuje tak fajnie jak 66 ale jednak mój wybór padlby na juniora ;d

Pozdrawiam
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
maNS1
Posty: 556
Rejestracja: 06.10.2005 20:06:48
Lokalizacja: Lubelski Tomaszów
Kontakt:

Post autor: maNS1 »

powiem Cize na rzadnym z wyzej wymienionych nie jezdzilem ale powiem ci jakie mam odczucie co do 2połek i 1 połek. to tak jesli masz w swojej miejscowwosci na tozeby to wykorzystac lub jezdzisz np na wierchomle czy inne traski dh to fajna sparawa ale jak chcesz jezdzic uniwersalnie tzn wsyztskiego po trochu to za h nie polecam bo to nie praktyczna krowa:/ x-upa niezrobisz ciezkie i wysokie. to na tyle :]
poldeck
Posty: 941
Rejestracja: 22.06.2005 04:20:12
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: poldeck »

Leaber, a jak z pracą? bo miałem okazję potestować 66vf 05 i nie byłem z tego zadowolony... 06 działa lepiej?
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
yoonior
Posty: 162
Rejestracja: 21.08.2006 15:14:24
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: yoonior »

konex pisze:Nie wiem jak jest z 66vf z 2006, wiem że 888vf2 pracują przyzwoicie, przynajmniej mi się podobają.
czarny_kot pisze:Ja mam 66vf2 z tego roku, troche nad nim popracowalem i jest extra :) Wszyscy ktozy jezdzili powiedzieli ze jest gites
Chciałem tylko zauważyć, że tłumiki VF a VF2 to dwa różne tłumiki.
Porównywanie 66VF z 66 VF2 czy nawet z 2006 i 888VF2 jest błędem.

Sam chyba nie kupiłbym wersji VF, w wersji VF2 są regulacje zarówno tłumienia jak i kompresji. Akurat w moim przypadku porównanie 66 VF2 z 2006 do Juniora T z 2004 wypada dużo korzystniej dla 66 VF2.

Widelec z ogłoszenia to niestety chyba OEM 66 VF (trzeba by popatrzyć na lagi od dołu czy są dwie regulacje, jedna czarna druga czerwona, jeżeli nie ma to jest to VF a nie VF2). Wg. mnie VF będzie pracował tak samo jak Junior T z ogłoszenia.

Dodatkowo myślę, że do sztywniaczka raczej 66 niż dwupółka... Szczególnie w przypadku robienia trików :)
Junior/G3R
www.g3riders.com
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości