Przekladanie ramy
To jak by troche nie aktualne kupilem trefbna rame gosciu normalnie nie chcial tego zalatwic wiec skladam sprawe do prokuratury ale po czesci moja wina bo nie sprawdzilem dokladnie ramy.
I nie piszcie ze eee glupi jestes wiem ze powinienem sprawdzic i teraz poniose kare za glupote :/
I nie piszcie ze eee glupi jestes wiem ze powinienem sprawdzic i teraz poniose kare za glupote :/
Banda:
http://www.pinkbike.com/photo/3491292/
http://www.pinkbike.com/photo/3491292/
a wiesz wogóle ile kosztuja takie klucze??? napewno żeby w pełni profesjonalnie złożyć rower to wolałbym dać do serwisu bo jak coś spier.... to ty bedziesz bulił a jak coś serwis ******* to muszą ci to wymienić na nowe idź lepiej do serwisu:DDurf pisze: ja za kase ktora musialbys wydac w serwisie wolalbym kupic klucze ktore sa potrzebne do przelozenia,
Kilka rad sam niedawno robiłem przekładke:
1 musisz mieć (kupić pożyczyć) klucze podstawowe , imbusy, suportu no i sciagacz do korb bo bez tego to niewiele zdziałasz
2 niewiem jaką masz rame ale mozliwe ze bedziesz potrzebował czegoś do rozebrania i ponownego zakucia łańcucha (ja uzywam zestawu młotek + punktak) ale na allegro mozna kupić specjalny sprzecik
3 sprawdz jaką długość mają linki i pancerze czy ci styknie w nowej ramce
4 niewiem jakie masz stery ale jezeli nie na maszynówkach tylko jakies zwykle to na 85% wianki bedą rozwalone wiec kup nowe
5 banalna rada ale przydatna bedziesz potrzebował miejsca bo mozliwe ze nieuda ci sie tego zrobic w ciagu jednego dnia bo np czegos ci zabraknie i bedziesz musial ten bajzel gdzies zostawić
6 sprawdz średnice sztycy
7 niewiem wogóle o jakiej ramie mowimy ale tak nawszelki wypadek jezeli masz przednia przerzutke to sprawdz czy ma dolny czy górny naciąg bo nowa rama moze miec inny niz stara a wtedy bedziesz musial zmienic przrzutke
No to chyba tyle POWODZENIA:)
1 musisz mieć (kupić pożyczyć) klucze podstawowe , imbusy, suportu no i sciagacz do korb bo bez tego to niewiele zdziałasz
2 niewiem jaką masz rame ale mozliwe ze bedziesz potrzebował czegoś do rozebrania i ponownego zakucia łańcucha (ja uzywam zestawu młotek + punktak) ale na allegro mozna kupić specjalny sprzecik
3 sprawdz jaką długość mają linki i pancerze czy ci styknie w nowej ramce
4 niewiem jakie masz stery ale jezeli nie na maszynówkach tylko jakies zwykle to na 85% wianki bedą rozwalone wiec kup nowe
5 banalna rada ale przydatna bedziesz potrzebował miejsca bo mozliwe ze nieuda ci sie tego zrobic w ciagu jednego dnia bo np czegos ci zabraknie i bedziesz musial ten bajzel gdzies zostawić
6 sprawdz średnice sztycy
7 niewiem wogóle o jakiej ramie mowimy ale tak nawszelki wypadek jezeli masz przednia przerzutke to sprawdz czy ma dolny czy górny naciąg bo nowa rama moze miec inny niz stara a wtedy bedziesz musial zmienic przrzutke
No to chyba tyle POWODZENIA:)
mczuszu nie zawsze, serwis moze zgonić na "wade materiału" itp.
fakt jeżeli masz w **** kasy to daj do serwisu i po sprawie, ale to przecież sama przyjemność złożyć sobie rowerek, Kart_kRk nauczysz się metodą prób i błędów, tylko żebyś dobrze suport wkręcił żeby gwintu nie zwalić, był ostatnio temat jak domowym sposobem wbijać miski sterów, znajdz go i poczytaj. reszte roweru to nie problem złożyć
fakt jeżeli masz w **** kasy to daj do serwisu i po sprawie, ale to przecież sama przyjemność złożyć sobie rowerek, Kart_kRk nauczysz się metodą prób i błędów, tylko żebyś dobrze suport wkręcił żeby gwintu nie zwalić, był ostatnio temat jak domowym sposobem wbijać miski sterów, znajdz go i poczytaj. reszte roweru to nie problem złożyć
średnica rury podiosłowej sprawdź czy sie zgadza - czy nie będziesz potrzebował nowej do nowej ramy - linki masz szanse przełozyć ale pancerze na 90% będą potrzebne Ci nowe - przynajmniej ich fragmenty <pomierz jakie potrzebujesz co Ci potna na odpowiedznie długości w sklepie i popros o jakieś dobre zakończenia- taki drobiazg ale ma to ogromny wpływ na to by sie hamulce/ przerzutki nie rozregulowały>
No i przede wszystkim spróbuj zrobic to sam a nie do serwisu na wstępie, gdy bedziesz miał jakiś problem to napisz na tym forum <ktos na bank Ci doradzi>
a klucze być może teraz wydadzą Ci sie duzym wydatkiem, ale po 2 latach, gdy nie będziesz musiał z każdą pierdoła do serwisu latać- pokapiujesz się że było warto
Regulacje przerzutek/ hamulców dla których trzeba poświęcić troszke cierpliwości zwłasza gdy reguljesz sprzęt który ma juz spory przebieg, jak Ci się samemu nie uda to owszem lepiej oddać to do serwisu...
Pozdro no i powodzenia
No i przede wszystkim spróbuj zrobic to sam a nie do serwisu na wstępie, gdy bedziesz miał jakiś problem to napisz na tym forum <ktos na bank Ci doradzi>
a klucze być może teraz wydadzą Ci sie duzym wydatkiem, ale po 2 latach, gdy nie będziesz musiał z każdą pierdoła do serwisu latać- pokapiujesz się że było warto
Regulacje przerzutek/ hamulców dla których trzeba poświęcić troszke cierpliwości zwłasza gdy reguljesz sprzęt który ma juz spory przebieg, jak Ci się samemu nie uda to owszem lepiej oddać to do serwisu...
Pozdro no i powodzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości