>>> Suntour Duro - tuning <<<

ak47

Post autor: ak47 »

michal15 wlej tyle oleju, żeby zakryło czubek tłoczka przy max wbiciu(musisz wyjąć obie sprężyny).
Ilość oleju nie ma nic do mulenia, tylko jego LEPKOŚĆ!!! Myśl facet!
Jak amorek dobija, to dolej strzykawką np 2ml oleju, zakręć korek i testuj. Jak będzie dalej dobijać, to znowu mu 2ml dolejesz.
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

ak47 ja robilem tak samo. przetestowana opcja. ile dokladnie oleju wlac nie wiem, zawsze metoda prob i bledow dochodzilem do celu.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
Maciek 89
Posty: 163
Rejestracja: 08.06.2006 12:22:41
Lokalizacja: Brzesko / Kraków
Kontakt:

Post autor: Maciek 89 »

kolega powiedział że smarując ślizgi zwykłym tawotem amor może się zj*bać, więc nie będę ryzykował i posmaruje ślizgi zwykłą wazeliną techniczną (tak jak mi poradził)
To wie może ktoś w końcu jaką gęstoć ma oryginalny olej wlewany to duro (od nowości) ?
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

ak47 dobra spoczko zrobie tak jak powiedziałes tylko u mnie bedzie ciezko ze strzykawką bo mam Duro Triple :P ii raczej niedostane ale sobie jakos poradze pozdrawiam i dzieki
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
ak47

Post autor: ak47 »

Maciek 89 amor się nie *******, kolega przesadza. Co najwyżej szybciej uszczelki padną - mogą się rozpuszczać. Ja tego nie zaobserwowałem przez rok. Natomiast obecne uszczelki od shermana są bardzo wrażliwe na towot.Oryginalny olej ponoć ma gęstość 11W, ale nie bardzo mi to pasuje. Może się mylę.
michal15 niestety będziesz musiał kombinować. Na czas kombinacji nie wkładać elastomeru! Łatwiej wyczuć odpowiednią ilosć oleju,.
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Ja moja przygode z duro juz skonczylem. Przez caly czas smarowalem tez lagi finisch linem czerwonym z teflonem, co jakis tydzien, po tym zabiagu nawet zaczynal pracowac. Wymienilem tez olej na 5W i chodzil fajnie, szkoda tylko ze tydzien :/
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

ak47 yyy no ok a tak potem to wsadze zeby mi niedobijał - hahaha niedawno wlalem 5 W Lotosa - silnikowego prawie do pełna to chodzi jak sztywny
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
Maciek 89
Posty: 163
Rejestracja: 08.06.2006 12:22:41
Lokalizacja: Brzesko / Kraków
Kontakt:

Post autor: Maciek 89 »

dziś po raz pierwszy w życiu sam rozkręciłem całkowicie duracza i wyczyściłem na błysk wszystko (fabryka) jutro będę składał i porobiłem zdjęcia rozkręconego amorka, tych całych bebechów i jak ktoś by chciał (potrzebawał) to mogę wysłać na maila (PW) i mogę już coś doradzić jeżeli chodzi o rozkręcanie jak ktoś pierwszy raz będzie rozkręcał (tak jak ja) i się boi lub ma wątpliwości
ak47

Post autor: ak47 »

Maciek 89 wypasik, teraz bedzie mozna powoli sie wziąć za robienie poradnika.....
Bieliq
Posty: 124
Rejestracja: 20.08.2006 20:32:20
Lokalizacja: Bolesław k. Olkusza
Kontakt:

Post autor: Bieliq »

A co mam zrobic jesli dostała mi sie do duracza woda? wymienić olej? tylko nie wiem jak to będzie w środku wyglądać bo kupiłem go od kolesia co zrobił w nim kompiel olejową

Podpowiedzcie
Sprzedam Kask 661 Dirt Lid (orzech), mało używany - 65 zł
ak47

Post autor: ak47 »

Bieliq a jak mogła się do niego dostać woda? Jak gość miał kąpiel ,to amor jest szczelny. Od kogo kupiłeś? może to ja robilem ten tuning(jak tak, to amor szczelny)
No ale jeżeli ta woda już się dostała, to zdejmij dolne lagi, wylej cały olej i przepłucz je benzynką. Potem nalej świeżego oleju(ewentualnie jak chcesz wykorzystać stary, to wlej go do garnuszka i podgrzewaj na małym gazie ciągle mieszając - woda odparuje, ale to jest partyzancki sposób).
Oleju w kartridżu nie ruszaj, bo do niego nic się nie dostanie.
baloon21
Posty: 337
Rejestracja: 14.01.2006 17:07:56
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: baloon21 »

ak47 A powiedz mi czy da radę zrobić coś z seryjnymi uszczelkami(poprawić ich funkcję którą mają spełnić) i jeżeli skrócę te sprężynki to da to coś i czy w duro można je w ogóle skrócić ??
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

własnie czy mozna przycinać spręzynki negatywne ? dołączam sie do pyt baloona21
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
ak47

Post autor: ak47 »

michal15 baloon21 pytał o możliwość skrócenia sprężynek na uszczelkach.Można je trochę skrócić, ale nie więcej niż 5mm. Amor bedzie trochę szczelniejszy, ale też i praca będzie słabsza, bo uszczelki stawiają większy opór. Taką sprężynkę musisz zdjąć, rozkręcić ją w miejscu łączenia i obciąć szerszy koniec(np cążkami do paznokci). Jak rozkręcisz to zrozumiesz.
Co do sprężyn negatywnych - co to ma wspólnego z uszczelkami?? No ale jeżeli juz pytasz, to odpowiadam : da się je skrócić i jest to podstawowy krok do zwiększenia skoku. Aby skrócić taką sprężynkę potrzebujesz kątówki.
Bieliq
Posty: 124
Rejestracja: 20.08.2006 20:32:20
Lokalizacja: Bolesław k. Olkusza
Kontakt:

Post autor: Bieliq »

ak47 No tak mi sie wydaje że jest w nim woda bo przy odbijaniu da sie odczuć taj jakby lagowanie na amorze :P, poprostu małymi etapami odbija
Sprzedam Kask 661 Dirt Lid (orzech), mało używany - 65 zł
ak47

Post autor: ak47 »

pewnie amor jest zasyfiony na maxa. Ma dodatkowe uszczelki na goleniach? Jak nie ma, to się ni dziw. Wyczysc go to będzie dobrze.
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

ak47 sorki zle zrozumiałem pytanie ... ale oki mi chodziło tez o skracanie wlasnie tych spręzyn negatywnych ... dzieki ...
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
DiJo
Posty: 16
Rejestracja: 01.05.2006 15:25:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: DiJo »

ja mam pytanko :) czy w duro da sie wyjąć orginalne uszczelki tak, żeby ich nie uszkodzić? Jeśli tak to jak? ;)
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

wydaje mi sie ze całkiem na koncu gdzie wchodzą to podważyc lekko srubokrętem ... bedzie stawiało opór .. mysmy to z kumplem jakos sciągli i wychodziło cięzko ale wyszło ;p
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości