>>> Suntour Duro - tuning <<<
tinkki nie wyciagaj amorka, niema sensu bo spada sztywnosc bardzo szybko. po drugie jaki jest sens wyciagania go jesli od nowosci oferuje nam 130skoku a goleni mamy do dyspozycji 15.5cm. Lepiej skrocic elastomer i tez bedzie 14.5-15 cm skoku chyba ze jestes ciezki to nieda rady bo bedzie dobijac, ale wtedy wyciaganie jets jescze glupsze.
Piasta na oś 10mm zwiększa żywotnosc amorka kilkukrotnie. pozdro
Piasta na oś 10mm zwiększa żywotnosc amorka kilkukrotnie. pozdro
tinkki max możesz wyciągnąć 155mm skoku, no może 160. Ale sztywność możesz zwiększyć tylko w jeden sposób - zmniejszając skok. Czyli albo duży skok i wiotki amor, albo skok stricte streetowy i amor mniej wiotki(bo sztywny to on nigdy nie będzie) Chyba że(czytaj niżej o piaście)
Ajz od nowości amorek oferuje 120mm skoku. Mierzone...
Ja mam shimanowską piastę, ale oś zmieniłem na gwintowaną i dałem szerokie nakrętki kontrujące, a na zewnątrz podkładki i jest o wiele lepiej ze sztywnością.
Ajz od nowości amorek oferuje 120mm skoku. Mierzone...
Ja mam shimanowską piastę, ale oś zmieniłem na gwintowaną i dałem szerokie nakrętki kontrujące, a na zewnątrz podkładki i jest o wiele lepiej ze sztywnością.
MaJjCin uszczelki znajdziesz tutaj
http://www.manitou.com.pl/
możesz także zobaczyc w sklepach podanych na liście:
http://www.manitou.com.pl/index.php?id=gdziekupic
A najlepiej zamówić sobie od Manitou. Wysyłają za pobraniem. serwis@manitou.com.pl
http://www.manitou.com.pl/
możesz także zobaczyc w sklepach podanych na liście:
http://www.manitou.com.pl/index.php?id=gdziekupic
A najlepiej zamówić sobie od Manitou. Wysyłają za pobraniem. serwis@manitou.com.pl
Mam pytanie czy ma ktoś do sprzedania korek do duro prawy (ten od tłumika) żeby był niezjechany w jaknajlepszym stanie ? i czy dostanie wogóle gdzieś nowy ewentualnie ? może ktoś z was ma coś takiego to chętnie odkupię po przystępnej cenie, proszę o pomoc zależy mi bo poprzednik robił tunung odkręcając kluczem nastawnym i zjechał częściowo a ja już dokończyłem dzieła mimo że używałem klucza nasadowego. :-(
juraski hmm niby luzik bo tu duro i tu duro... ale TRIPLE ma dlugie lagi bo to 2-polka a jak wiadomo w zwyklym duro tlumik jest zatkany korkiem zeby olej sie nie wylewal... Chyba ze zrobisz sobie zamkniety tlumik...CALKIEM zamkniety.... Dla mnie to suntour zrobil porazke z duro triple... nie wiem po co to wyprodukowali skoro to jest slabsze od zwyklego duro... Ehh porazka...A te materialy... STKM GORA;// Pozdro
Wywalasz całą zawartość prawej lagi amorka. Bierzesz do ręki kompletny tłumik:D Nalewasz do niego oleju(oleju lejesz tyle, żeby przy max schowanym tłoczku olej zakrywał czubek tłoczka) i wkładasz sprężynkę. Teraz bierzesz do łapki korek i za pomocą płaskiego śrubokręta podważasz końcową część korka(tą z oringiem). Zdjętą częścią zatykasz tłumik(jakbyś wkładał korek do butelki). Następnie wkładasz w ten sposób przygotowany tłumik do lag i przyblokowujesz go oryginalnym "wspornikiem sprężyny". Zakręcasz oryginalnym korkiem lagę. ZROBIONE!
Oczywiście chyba nie muszę pisać o konieczność montażu na końcówce tłumika białego plastikowego odbijania i przykręceniu śrubą imbusową:P
Oczywiście chyba nie muszę pisać o konieczność montażu na końcówce tłumika białego plastikowego odbijania i przykręceniu śrubą imbusową:P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości