Double Wide vs Double Track
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 10.09.2005 21:48:41
- Kontakt:
Double Wide vs Double Track
Witam. Mam dylemat między Double Wide a Double Track. Warto dołożyć około 75zł do Double Wida czy lepiej kupić Double Tracka za 115zł? Jeździł ktoś na obu? Duża jest różnica w wytrzymałości? Z góry dzięki za odpowiedzi i nie piszcie mi o żadnych innych obręczach ani coś w stylu "bierz double wide" prosze o uzasadnienie.
PS: Jeżdże amatorskie dh i fr na sztywniaku i zdażają się loty na płasko.
PS: Jeżdże amatorskie dh i fr na sztywniaku i zdażają się loty na płasko.
ehh właśnie nie wiem dlaczego tak ludzie piszą miałem ją na tyle i nie udało mi sie jej zajechać no i dt też miałem na tyle i także jej nie zajechałem ale jak chcesz to bierz coś co na łączeniu jest spawane czyli masz do wyboru albo dt droższe spawane albo dw które jest już spawanefroger34 pisze:jest miękki
pozdro
ee tam czemu pisać że się nie opłaca dołożyć? I po co pisać że są tak samo mocne jeśli ktoś pisze np.froger34 że zajeździł 2 DT na tyle a DW się trzyma więc jakaś różnica jest.... i radziłbym posłuchać konkretnych osób które miały obydwa zestawy a nie tylko kogoś kto jeździ na dt.
Kup d wide nie będziesz żałował, chyba że zależy ci na masie
Kup d wide nie będziesz żałował, chyba że zależy ci na masie
Dziwne rzeczy piszecie... Double track jest mocniejszy od Double wida i to jest fakt. Jezdzilem dwa sezony na double tracku i nic. W zyciu widzialem moze jednego pogietego. Za to jajowatych doublke widow sporo sie nawinelo.
Double track nie dosc, ze lzejszy to ma poprostu sztywniejszy trojkatny profil i do tego jest tanszy ;)
Druga sprawa to pakowanie DW do sztywniaka. Ta obrecz znacznie rozszerza opony i mozesz miec problemy z wsadzeniem grubszej opony na dw. W kazdym razie na dt predzej zmiesci sie w ramie niz na dw.
Double track nie dosc, ze lzejszy to ma poprostu sztywniejszy trojkatny profil i do tego jest tanszy ;)
Druga sprawa to pakowanie DW do sztywniaka. Ta obrecz znacznie rozszerza opony i mozesz miec problemy z wsadzeniem grubszej opony na dw. W kazdym razie na dt predzej zmiesci sie w ramie niz na dw.
-
- Posty: 524
- Rejestracja: 23.01.2006 00:52:56
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 06.08.2006 17:05:16
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
specjalized pierniczenie że rozwalisz na amen. Zazwyczaj jest tak, że spawana peknie, a łączona się pognie. W podpisie mam rower z DT, żebym nie puszczał słów na wiatr. Jak dla mnie to obręcz nie do zajebania. Jeżdże na trasie "słoneczna polana 4x" i jest tam tzw. Emka. Od roku kminie wskoczenie w środek, a tym samym na 100 skoków, 10 wleciałem. Z analogii wynika że było 90 dojebek o kant step-upa, zdażało się ze opona doszła do obręczy. Luzy w sterach robiły się, a obręcz ani drgie. Z tego powodu polecam z pewnością Dt. Szkoda ładować się w tak ciężką obręcz DW.
http://www.pinkbike.com/photo/1533355/
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 19.08.2006 20:25:31
- Lokalizacja: Zgierz/koło Łodzi
- Kontakt:
No 000Marcin000 pomysl jeszcze na s typem. Jak nie wazyssz powyzej 75kg to mozy byc dobra opcja. Waze kolo 86 i mam u siebie dwa stypy (przod 32, tyl 36) i na luzaku daja rade (co prawda mam fulla) ale to i tak mocna obrecz i na dwoch kolach mozesz rzucic lacznie 300g w porowaniu z Doubletrackami a to juz dosc duzo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość