Double Wide vs Double Track

000Marcin000
Posty: 172
Rejestracja: 10.09.2005 21:48:41
Kontakt:

Double Wide vs Double Track

Post autor: 000Marcin000 »

Witam. Mam dylemat między Double Wide a Double Track. Warto dołożyć około 75zł do Double Wida czy lepiej kupić Double Tracka za 115zł? Jeździł ktoś na obu? Duża jest różnica w wytrzymałości? Z góry dzięki za odpowiedzi i nie piszcie mi o żadnych innych obręczach ani coś w stylu "bierz double wide" prosze o uzasadnienie.

PS: Jeżdże amatorskie dh i fr na sztywniaku i zdażają się loty na płasko.
Andrew
Posty: 419
Rejestracja: 21.02.2006 13:58:43
Kontakt:

Post autor: Andrew »

Moim zdaniem double track w zupelnosci wystarczy, d wide to juz obrecz raczej do bardzo konkretnego katowania. Mysle ze nie warto dokladac tych 75 zl bo nie zauwazysz jakiejs kolosalnej roznicy.
Ewentualnie mozesz kupic double wida na tyl i double tracka na przod to by bylo tak optymalnie mysle.
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

Mam obydwa te modele. Double track na przodzie a Wide na tyle. NO i narazie jest spoko DW się trzyma. Wcześniej miałem 2 razy Double Track to tylną obręcz pokrzywiłem i założyłem DW zobaczymy jak teraz będzie. Każdy mówi że DW jest miękki itp według mnei to nieprawda... u mnie sprawuje się ok!
Lisek-Tm
Posty: 1175
Rejestracja: 06.05.2006 18:08:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Lisek-Tm »

ja mam dwa double tracki, i wydaje mi sie ze tak jest najlepiej. obrecze te sa lzejsze od doublewidow, wytrzymalosciowo tez nic sie im nie dzieje. mysle ze te 75zl lepiej w cos innego zainwestowac. pzdr.
mczuszu
Posty: 784
Rejestracja: 22.09.2006 08:50:43
Lokalizacja: żagań
Kontakt:

Post autor: mczuszu »

froger34 pisze:jest miękki
ehh właśnie nie wiem dlaczego tak ludzie piszą miałem ją na tyle i nie udało mi sie jej zajechać no i dt też miałem na tyle i także jej nie zajechałem ale jak chcesz to bierz coś co na łączeniu jest spawane czyli masz do wyboru albo dt droższe spawane albo dw które jest już spawane

pozdro
juraski
Posty: 1639
Rejestracja: 05.07.2006 21:44:23
Kontakt:

Post autor: juraski »

ee tam czemu pisać że się nie opłaca dołożyć? I po co pisać że są tak samo mocne jeśli ktoś pisze np.froger34 że zajeździł 2 DT na tyle a DW się trzyma więc jakaś różnica jest.... i radziłbym posłuchać konkretnych osób które miały obydwa zestawy a nie tylko kogoś kto jeździ na dt.
Kup d wide nie będziesz żałował, chyba że zależy ci na masie
Andrew
Posty: 419
Rejestracja: 21.02.2006 13:58:43
Kontakt:

Post autor: Andrew »

froger34powiem ci ze strasznie ale to strasznie ciekawi mnie jak rozwaliles te 2 DT... jakos po twojej galeri wydaje mi sie ze mogles to zrobic tylko nie umiejac jezdzic...
Naczo
Posty: 417
Rejestracja: 04.05.2004 12:30:22
Lokalizacja: HCFR Gdynia
Kontakt:

Post autor: Naczo »

Dziwne rzeczy piszecie... Double track jest mocniejszy od Double wida i to jest fakt. Jezdzilem dwa sezony na double tracku i nic. W zyciu widzialem moze jednego pogietego. Za to jajowatych doublke widow sporo sie nawinelo.

Double track nie dosc, ze lzejszy to ma poprostu sztywniejszy trojkatny profil i do tego jest tanszy ;)

Druga sprawa to pakowanie DW do sztywniaka. Ta obrecz znacznie rozszerza opony i mozesz miec problemy z wsadzeniem grubszej opony na dw. W kazdym razie na dt predzej zmiesci sie w ramie niz na dw.
3,143k4r2
moderator
Posty: 1900
Rejestracja: 19.04.2004 07:13:39
Lokalizacja: DresoLandia
Kontakt:

Post autor: 3,143k4r2 »

TAk jak wyzej, DT jest wytrzymalsza i lzejsza. Dzieki swojemu profilowi jest mniej podatna na wygiecia w plaszczyznie poziomej. Wg mnie DW to maxymalna porazka. Obrecz rodem z MX
n0 ridE n0 fUN
Andrew
Posty: 419
Rejestracja: 21.02.2006 13:58:43
Kontakt:

Post autor: Andrew »

3,143k4r2 pisze:Wg mnie DW to maxymalna porazka. Obrecz rodem z MX
Niestety nie ma wytrzymalosci obreczy MX :]
specjalized
Posty: 524
Rejestracja: 23.01.2006 00:52:56
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: specjalized »

przedewszystkim bierz obręcz spawaną na łączeniu ponieważ jest mocniejsza, jak walniesz o jakiś krawężnik czy cuś na nie spawanej obręczy to bardzo prawdopodobne że ją zniszczysz na amen
www.sap.end.pl - "JEAN FRANCOIS GOTUJE BURRITO"
http://tiny.pl/dgjw - anlbum na PB
Gość

Post autor: Gość »

mmmm niby DW jest lepszy ale ja osobiscie teraz jezdze na double track i jest bardzo spoko. Mysle ze lepszego nie trzeba .... z tego co wiem to double wide jest troche przereklamowany
kanarek_4x
Posty: 210
Rejestracja: 06.08.2006 17:05:16
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: kanarek_4x »

specjalized pierniczenie że rozwalisz na amen. Zazwyczaj jest tak, że spawana peknie, a łączona się pognie. W podpisie mam rower z DT, żebym nie puszczał słów na wiatr. Jak dla mnie to obręcz nie do zajebania. Jeżdże na trasie "słoneczna polana 4x" i jest tam tzw. Emka. Od roku kminie wskoczenie w środek, a tym samym na 100 skoków, 10 wleciałem. Z analogii wynika że było 90 dojebek o kant step-upa, zdażało się ze opona doszła do obręczy. Luzy w sterach robiły się, a obręcz ani drgie. Z tego powodu polecam z pewnością Dt. Szkoda ładować się w tak ciężką obręcz DW.
http://www.pinkbike.com/photo/1533355/
suchyFR
Posty: 493
Rejestracja: 19.06.2006 18:52:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: suchyFR »

a może s type - podobno wytrzymałosc bardzo zblizona do DT i niższa masa.
pytam bo również mam teraz dylemat pomiedzy Double trackiem a s type'm....
więc jak myslicie ?
NoFuckinName
Posty: 834
Rejestracja: 19.08.2006 20:25:31
Lokalizacja: Zgierz/koło Łodzi
Kontakt:

Post autor: NoFuckinName »

zdecydowanie double track. mam i polecam. znajomy ma double wide i jakoś tak kiepsko sztywny na boki, szybko lapie 8ki. mMogę gorąco polecić
Andrew
Posty: 419
Rejestracja: 21.02.2006 13:58:43
Kontakt:

Post autor: Andrew »

suchyFR Ja bym bral przod s type, tyl DT... moj wymarzony setup :] kompromis miedzy masa a wytrzymaloscia, przod lzejszy tyl troche ciezszy
Naczo
Posty: 417
Rejestracja: 04.05.2004 12:30:22
Lokalizacja: HCFR Gdynia
Kontakt:

Post autor: Naczo »

No 000Marcin000 pomysl jeszcze na s typem. Jak nie wazyssz powyzej 75kg to mozy byc dobra opcja. Waze kolo 86 i mam u siebie dwa stypy (przod 32, tyl 36) i na luzaku daja rade (co prawda mam fulla) ale to i tak mocna obrecz i na dwoch kolach mozesz rzucic lacznie 300g w porowaniu z Doubletrackami a to juz dosc duzo.
suchyFR
Posty: 493
Rejestracja: 19.06.2006 18:52:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: suchyFR »

a mi chodzi o s type na tył w rozmiarze 24" też do fulla :) waże 70kg
będzie dla mnie ok?
Andrew
Posty: 419
Rejestracja: 21.02.2006 13:58:43
Kontakt:

Post autor: Andrew »

Naczo pisze ze u niego przy 86kg daja rade wiec tobie na 70kg powinno spokojnie starczyc jeszcze 24" to zawsze mocniejsza troche.

Ale 000Marcin000 jednak do sztywniaka proponowalbym DT przynajmniej na tyl...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości