Zawodnicze dh, koła.
Zawodnicze dh, koła.
Wiele osób kłóciło się ze mną o to,że nie da się złożyć lżejszych i tak samo wytrzymałych albo i bardziej kół od deemaxów. I mam pytanie, ile waży pojedynczo przedni deemax oraz tylni, chodzi mi o wage rocznika bodajże 2005, albo 2006 z piastami 20mm przód,10mm tył.
Czy myślicie że takie koła jak te które zaraz przedstawie, będą lżejsze od deemaxów?
Piasta przód: DMR revolver qr 20mm 208 gram
Piasta tył : Dmr revolver 135mm 385 gram 249zł
Obręcz przód: Sun rims s type mtx 640 gram 129zł
Obręcz tył : Sun rims s type mtx 640 gram 129zł
Szprychy : 320gram dt competion 144zł
koło przód : 1008 gram 400zl
koło tył : 1185gram 450zł
Wiadomo cena ich nie jest wygórowana,a wydają się dosyć lekkie jak na dh. Co można by zmienić w tych kołach,żeby jeszcze zbić nawadze, i zwiększyć ich wytrzymałość? jak się to ma do maviców?
Pozdro freed.
Czy myślicie że takie koła jak te które zaraz przedstawie, będą lżejsze od deemaxów?
Piasta przód: DMR revolver qr 20mm 208 gram
Piasta tył : Dmr revolver 135mm 385 gram 249zł
Obręcz przód: Sun rims s type mtx 640 gram 129zł
Obręcz tył : Sun rims s type mtx 640 gram 129zł
Szprychy : 320gram dt competion 144zł
koło przód : 1008 gram 400zl
koło tył : 1185gram 450zł
Wiadomo cena ich nie jest wygórowana,a wydają się dosyć lekkie jak na dh. Co można by zmienić w tych kołach,żeby jeszcze zbić nawadze, i zwiększyć ich wytrzymałość? jak się to ma do maviców?
Pozdro freed.
Ja bym dał lżejsze obręcze. zresztą nie jestem pewien czy te realnie tyle ważą..
A to że Deemaxy najlżejsze nie są wiadomo chyba nie od dzisiaj.
Poza tym umówmy się że te nowe 28 szprychowe to typowo racingowe koła i nie grzeszą wybitną wytrzymałością ale też słabe w sumie nie są
Stosunkowo wysoka waga wynika też z przystosowania do opon bezdętkowych, weź sobie inne obrecze UST i na pewno nie znajdziesz leciutkich.
Jeśli będziemy jeździć bezdętkowo może ma to jakiś sens, jeśli nie to Deemax na bok.
A to że Deemaxy najlżejsze nie są wiadomo chyba nie od dzisiaj.
Poza tym umówmy się że te nowe 28 szprychowe to typowo racingowe koła i nie grzeszą wybitną wytrzymałością ale też słabe w sumie nie są
Stosunkowo wysoka waga wynika też z przystosowania do opon bezdętkowych, weź sobie inne obrecze UST i na pewno nie znajdziesz leciutkich.
Jeśli będziemy jeździć bezdętkowo może ma to jakiś sens, jeśli nie to Deemax na bok.
Społeczność DH-Zone wybaczy Ci nieużycie opcji 'szukaj' dlatego, że ta opcja ostatnimi czasy niedomaga;]
Był temat bodajże pod tytułem "Deemax vs. inne koła" - nie pamiętam autora. Motomysz podał tam przykład koła złożeonego bodajże na obręczy DT SWISS 6.1 które wagowo wyszły lżej od deemax'a i połowę taniej... Niestety z przyczyn technicznych tematu znaleźć nie mogę - może ktoś inny ma zakopany link do tego topicu - tam było porównanie wielu konfiguracji kół z deemaxami - i te drugie wypadały cienko przy indywidualnych setupach...
bardzo zbliżony temat do ww.
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php? ... c&start=30
Był temat bodajże pod tytułem "Deemax vs. inne koła" - nie pamiętam autora. Motomysz podał tam przykład koła złożeonego bodajże na obręczy DT SWISS 6.1 które wagowo wyszły lżej od deemax'a i połowę taniej... Niestety z przyczyn technicznych tematu znaleźć nie mogę - może ktoś inny ma zakopany link do tego topicu - tam było porównanie wielu konfiguracji kół z deemaxami - i te drugie wypadały cienko przy indywidualnych setupach...
bardzo zbliżony temat do ww.
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php? ... c&start=30
www.feel-free.pl
-
- Posty: 543
- Rejestracja: 13.12.2005 22:40:45
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
yasiuuu to był mój temat :D oto link:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... ht=#475144
miłej lektury
Jakby co to moje koła są na sprzedaż !
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... ht=#475144
miłej lektury
Jakby co to moje koła są na sprzedaż !
Hmm...
W sumie można by dać mamothy,lub dt swiss fr 6.1 d ich waga to ok. 600-610 gram niepamiętam dokładnie. Myślicie że te piasty są dobre?
Bo jakbym składał koła,chciał bym je złożyć jak najlżej i tak,żeby sporo wytrzymały(DMR revolver) co do szprych, myślicie że warto jest dopłacić do alpinów? Wiadomo trochę cięższe są,ale jakby niepatrzeć szprychy są ważnym elementem koła.
Czekam na dalsze wypowiedzi,pozdro!
W sumie można by dać mamothy,lub dt swiss fr 6.1 d ich waga to ok. 600-610 gram niepamiętam dokładnie. Myślicie że te piasty są dobre?
Bo jakbym składał koła,chciał bym je złożyć jak najlżej i tak,żeby sporo wytrzymały(DMR revolver) co do szprych, myślicie że warto jest dopłacić do alpinów? Wiadomo trochę cięższe są,ale jakby niepatrzeć szprychy są ważnym elementem koła.
Czekam na dalsze wypowiedzi,pozdro!
Weźcie pod uwagę fakt, że Dee Max to bezdętkowce - kto nie wie jaka to przewaga ten lamer. To raz. Dwa - fr 6.1 kosztują ile zeta?!? Zjazdowe fele nie mogą kosztować dwustu zeta. ;-) Jak nie masz kasy na Dee Max to wysupłaj na Dee Traks - ta sama piasta co u starszego brata i gwarancja jakości Mavica. W tym roku je będę testował - idę o zakład, że po 10 wyścigach będą nadal jak nowe.
http://www.mavic.com/ewb_pages/v/vtt_pr ... annee=2007
Pozdrawiam.
http://www.mavic.com/ewb_pages/v/vtt_pr ... annee=2007
Pozdrawiam.
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
co?? koło przód max 1 kg? o czym Ty myslisz! to DH nie enduro. Kola musisz miec mocna i sztywne jak skurczybyk. Deetraksy rzeczywiście są ciężke ale bez przesady...nie złożysz mocnego koła do DH lżejszego niz 1 kg.. nie mozliwe. chyba ze bedziesz miec piasty CHRIS KINGA to zaoszczędzisz na wadze zeby dołożyć do obręczy.
http://www.pinkbike.com/photo/1332966/
pierdolenie o szopenie kola do xc waża tyle albo wiecej i wytrzymałości w nich niema ani gram. Warto pomyśleć też czy jesteś aż takim dobrym zawodnikiem że dee maxy już takie ,,cieżkie,, niechcem twierdzić że ci niesą potrzebne takie koła ale Cedric Gracia nieraz na zawodach jeżdził na dee maxach i myśle że nienarzekał.freed pisze:hmm... moim piorytetem jest niska waga i wytrzymałość. Deetraxy są cieżkie... więc odpadają.
Chciał bym mieć komplet kół na poziomie 2,3kg:)
Tj. przód max 1kg,tył 1,3kg.
PS. niewiem czy napisalem dobrze imie Graci.
freed:
Jednorazowe koła na jeden wyścig? Niegłupie. ;-)
pitbul:
Buahahahaha. Zobacz se serię Crossmax Mavica. Myślę, że niejeden lamer mógłby je z powodzeniem stosować do DH i dirtu. Koła ważą dwa/trzy razy mniej niż zjazdowe a niedzielni wojownicy DH mogą nie zarżną ich.
Jednorazowe koła na jeden wyścig? Niegłupie. ;-)
pitbul:
Buahahahaha. Zobacz se serię Crossmax Mavica. Myślę, że niejeden lamer mógłby je z powodzeniem stosować do DH i dirtu. Koła ważą dwa/trzy razy mniej niż zjazdowe a niedzielni wojownicy DH mogą nie zarżną ich.
No Pain No Game
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
[url=http://theoldpricks.com/]The Old Pricks Racing Team[/url]
lol do xc wazza na poziomie 1500-1600g komplet i sa juz MOCNE dla osoba wazycych w normie oczywiscie ;] , koal do xc 2300g komplet to KLOCE a stwierdzenie ze sa slabe to lol :>pitbul pisze:pierdolenie o szopenie kola do xc waża tyle albo wiecej i wytrzymałości w nich niema ani gram. Warto pomyśleć też czy jesteś aż takim dobrym zawodnikiem że dee maxy już takie ,,cieżkie,, niechcem twierdzić że ci niesą potrzebne takie koła ale Cedric Gracia nieraz na zawodach jeżdził na dee maxach i myśle że nienarzekał.freed pisze:hmm... moim piorytetem jest niska waga i wytrzymałość. Deetraxy są cieżkie... więc odpadają.
Chciał bym mieć komplet kół na poziomie 2,3kg:)
Tj. przód max 1kg,tył 1,3kg.
PS. niewiem czy napisalem dobrze imie Graci.
crossmayxy nei waza 2 czy nawet 3 razy mnie bez przesady ;]
www.mm-foto.pl
piasta przod http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... tail&id=38
tyl http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... etail&id=4 lub http://www.chrisking.com/hubs/hbs_ISO_disc.html 306gram!!!
szprychy http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... etail&id=5 przeczytajcie opis jak by ktos nnie wiedzial
co do obreczy to duzy wybor
tyl http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... etail&id=4 lub http://www.chrisking.com/hubs/hbs_ISO_disc.html 306gram!!!
szprychy http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... etail&id=5 przeczytajcie opis jak by ktos nnie wiedzial
co do obreczy to duzy wybor
????
Ja raczej nie jestem zadowinkiem śmigam dla funnu i to dość słabo:)
A komplet myślałem do 1000zł z oponami złożyć.
Najbardziej podobał by mi się taki set:
Dmr revolver , dt swiss fr 6.1 d , szprychy alpine 3. Ale ile ważyć będa to nie wiem.
Orjętacyjnie:
Piasta przód 208 gram,tył 385 gram, obręcz ok. 605 gram,a szprychy to ok. 206 gram za 36 sztuk.
Więc wyszło by tak:
Przednie ok. 1020 gram, tylnie ok. 1200 gram.
Wydaje mi się ,że to dobry wynik A kółka powinny być dosyć wytrzymałe?:)
Oponki kupie komplet maxxisów mobster dh 2.1 kevlar to jest 700 gram sztuka,a dętka maxxis ultralight i to ok. 120 gram za sztuke jest.
Więc kompletne koła ważyły by:
Przód 1840 gram Tył 2020 gram. Co o tym myślicie?
A komplet myślałem do 1000zł z oponami złożyć.
Najbardziej podobał by mi się taki set:
Dmr revolver , dt swiss fr 6.1 d , szprychy alpine 3. Ale ile ważyć będa to nie wiem.
Orjętacyjnie:
Piasta przód 208 gram,tył 385 gram, obręcz ok. 605 gram,a szprychy to ok. 206 gram za 36 sztuk.
Więc wyszło by tak:
Przednie ok. 1020 gram, tylnie ok. 1200 gram.
Wydaje mi się ,że to dobry wynik A kółka powinny być dosyć wytrzymałe?:)
Oponki kupie komplet maxxisów mobster dh 2.1 kevlar to jest 700 gram sztuka,a dętka maxxis ultralight i to ok. 120 gram za sztuke jest.
Więc kompletne koła ważyły by:
Przód 1840 gram Tył 2020 gram. Co o tym myślicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości