Obrecz 32otw. i piasta 36otw??
Michal_Swaj nie wyrażaj się chłopcze bo nie wiesz do kogo mówisz, wołaj sobie jak chcesz na kolegów, ale nie na mnie, ja Cię nie obrażam tylko piszę że twój pomysł jest średnio dobry, nie siedzę godzinami na 32-oma szprychami i 36 otworową piastą bo wiem że to nie może działać i nie potrzebuję godzin żeby to pojąć, tylko to wiem, a Ty zrozumiesz kiedyś jak do tego dorośniesz.
koniec tematu
człowiek chce pomóc a tu na niego z bluzgami wyskakują...
koniec tematu
człowiek chce pomóc a tu na niego z bluzgami wyskakują...
http://www.chr.Rybnik.pl
-
- Posty: 755
- Rejestracja: 10.09.2006 09:05:21
- Kontakt:
Sulring to może trzeba zacząć robić jak szosa 20 , albo 24??:) to wtedy były by mniej nawiercone i mocniejsze;]
36 jest nieznacznie mocniejsze, ale nieznacznie cięższe, (malutko przy obecnym poziomie technologicznym ale zawsze)
a pomysł z braku kasy dopuszczalny, nic sie nie będzie działo.
W 2 stronę było by źle (obręcz 36 piasta 32)
36 jest nieznacznie mocniejsze, ale nieznacznie cięższe, (malutko przy obecnym poziomie technologicznym ale zawsze)
a pomysł z braku kasy dopuszczalny, nic sie nie będzie działo.
W 2 stronę było by źle (obręcz 36 piasta 32)
najlepiej wymienić....ale jak nie możesz to trudno - tragedia się nie stanie chociaż sam bym czegoś takiego po prostu nie zrobił (bez względu na okoliczności).
A co do sporu czy to osłabi koło to narażone są tylko kołnierze piast które będą nierówno obciążone. A jak chodzi o wytrzymałość koła w sensie tego czy obręcz sie pognie to bez różnicy.
I jeszcze chetnie sie wypowiem co do ilości szprych :) Im więcej tym lepiej. Im więcej szprych tym większa pochodna sumarycznego naciągu szprych po długości fragmentu obręczy ;] Więc takie koło musi być mocniejsze i co ważne łatwiej się centruje.
Pozdro
PS. A autor tematy mógłby sie zachowywać jak kulturalny człowiek szukający pomocy i znieść słuszną (choć ostrą) krytyke w sposób przyzwoitszy niż statystyczny dresiarz.
A co do sporu czy to osłabi koło to narażone są tylko kołnierze piast które będą nierówno obciążone. A jak chodzi o wytrzymałość koła w sensie tego czy obręcz sie pognie to bez różnicy.
I jeszcze chetnie sie wypowiem co do ilości szprych :) Im więcej tym lepiej. Im więcej szprych tym większa pochodna sumarycznego naciągu szprych po długości fragmentu obręczy ;] Więc takie koło musi być mocniejsze i co ważne łatwiej się centruje.
Pozdro
PS. A autor tematy mógłby sie zachowywać jak kulturalny człowiek szukający pomocy i znieść słuszną (choć ostrą) krytyke w sposób przyzwoitszy niż statystyczny dresiarz.
bot przypominający na gg o klikaniu w pajacyka:
[url]http://www.pajacyk.no-ip.pl[/url]
[url]http://www.pajacyk.no-ip.pl[/url]
Najprostsze rozwiazania sa najlepsze więc najprościej ( nie najtaniej) bedzie wymienić obręcz lub piastę.
Prosty ma 100% racji , po kiego kombinować, dla mnie takie myki sa śmieszne ...to tak jakby łańcuch spinać gwoździem , bedzie działać ale bedzie problem z doborem średnicy gwoździa :)
Prosty ma 100% racji , po kiego kombinować, dla mnie takie myki sa śmieszne ...to tak jakby łańcuch spinać gwoździem , bedzie działać ale bedzie problem z doborem średnicy gwoździa :)
https://www.facebook.com/brodacimechanicy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości