Bomber - jak przykrecic tlumik?

Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Bomber - jak przykrecic tlumik?

Post autor: Wooyek »

Pytanie odnosi sie do modeli z HSCV (konkretnie Super T 2003). Mam problem z przykreceniem tlumikow do goleni dolnych (czyli dolne sruby). Przy normalnym dokrecaniu sruby, jak ta tylko napotyka opor, tlumik wewnatrz goleni zaczyna sie obracac, a sruba sie nie wkreca. Po kilkunastu minutach uginania amora i jazdy po dziurach w sumie nic drastycznie nie wycieklo, ale mam wrazenie, ze minimalna ilosc jednak wyplynela - wolalbym uniknac tego np. podczas zjazdow ze Skrzycznego...

Jak sobie z tym poradzic? Na mysl przychodzi mi zdjecie gornych goleni i wtedy przytrzymanie dolnej czesci tlumika - ale wtedy pewnie czesc oleju mi wycieknie, bedzie syf a potem znowu kombinowanie ile dolac (dzis udalo mi sie dojsc w koncu do optymalnej ilosci).
Cudi<StR33T>
Posty: 166
Rejestracja: 28.06.2006 22:20:32
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Cudi<StR33T> »

wystarczy zeby ktos ci wcisnal amora albo siadl na kierownicy i wtedy dokrecasz, tyle ze ja mam ssv ale akurat z tym nie powinno byc roznicy
ACid in the sky :() Zły plan nie jest dobry :)
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Hm, sprobuje, ma to sens. Choc wczoraj serwisowalem mojego MXC z SSV i zadnych tego typu problemow nie mialem...
Marcin M-CZ
Posty: 49
Rejestracja: 18.02.2006 20:50:53
Lokalizacja: Międzyrzecz
Kontakt:

Post autor: Marcin M-CZ »

Tłumik HSCV ma u góry frezy aby go przytrzymać, czasem występuje taki problem przy dokręcaniu nawet w przypadku SSV i SSVF. Ja taki klucz po prostu sobie dorobiłem. Sprawdź także gumowe o-ringi chroniące przed wyciekiem, może są uszkodzone.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości