Pytanie odnosi sie do modeli z HSCV (konkretnie Super T 2003). Mam problem z przykreceniem tlumikow do goleni dolnych (czyli dolne sruby). Przy normalnym dokrecaniu sruby, jak ta tylko napotyka opor, tlumik wewnatrz goleni zaczyna sie obracac, a sruba sie nie wkreca. Po kilkunastu minutach uginania amora i jazdy po dziurach w sumie nic drastycznie nie wycieklo, ale mam wrazenie, ze minimalna ilosc jednak wyplynela - wolalbym uniknac tego np. podczas zjazdow ze Skrzycznego...
Jak sobie z tym poradzic? Na mysl przychodzi mi zdjecie gornych goleni i wtedy przytrzymanie dolnej czesci tlumika - ale wtedy pewnie czesc oleju mi wycieknie, bedzie syf a potem znowu kombinowanie ile dolac (dzis udalo mi sie dojsc w koncu do optymalnej ilosci).
Bomber - jak przykrecic tlumik?
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 28.06.2006 22:20:32
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 18.02.2006 20:50:53
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość