>>> Suntour Duro - tuning <<<

Gangreniak21
Posty: 12
Rejestracja: 16.07.2007 15:13:24
Kontakt:

Post autor: Gangreniak21 »

gangreniak721@interia.pl jak by sie ktos
zlitowal i przeslal mi ma maila plzzzzzzzz
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Bombell pisze:Następnym razem biore 2 zika za poradnik :D
Jeden wyjatek robie. Bo zawsze ja wysylam.
Gangreniak21
Posty: 12
Rejestracja: 16.07.2007 15:13:24
Kontakt:

Post autor: Gangreniak21 »

e chlopaki ile czasu trwa ta cala operacja??
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Zalezy od lekarza prowadzacego.
Gangreniak21
Posty: 12
Rejestracja: 16.07.2007 15:13:24
Kontakt:

Post autor: Gangreniak21 »

waiem ze to moze zabrzmiec glupio ale mie wiem jak wyciagnac amora z roweru ratunku!!
ble
Posty: 1824
Rejestracja: 02.03.2006 12:39:32
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: ble »

Gangreniak21:D:D
moze lepiej nie bierz sie za rozkrecanie duro i jego tuning jak nie wiesz jak wujac amor z ramy:|
odkrec mostek poziej srube od gory zdejmij mostek wyjmij stery wyciagnij amora albo sam wypadnie i juz:]
Gangreniak21
Posty: 12
Rejestracja: 16.07.2007 15:13:24
Kontakt:

Post autor: Gangreniak21 »

nie wiem tylko jak wyciagnac stery
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Ale po co wyciagasz stery?? Odkrec sruby od mostka mocujace go do rury sterowej. Kapsel od sterów (ten okragly co jest u góry mostka) i amor sam wyjdzie.
Gangreniak21
Posty: 12
Rejestracja: 16.07.2007 15:13:24
Kontakt:

Post autor: Gangreniak21 »

dobra jakos to zrobilem teraz tylko nie wiem czy potrzebuje olej 7,5W czy 10W moglby ktos pomoc?
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Przjerzyj temat bo bylo juz o tym. Ja wlałem BellRay do crossow 7,5W bodajze albo 5W
Gangreniak21
Posty: 12
Rejestracja: 16.07.2007 15:13:24
Kontakt:

Post autor: Gangreniak21 »

i jak chodzi??
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Nie chodzi bo sie zlamał :D
maros19
Posty: 49
Rejestracja: 11.08.2007 19:19:32
Kontakt:

Post autor: maros19 »

Witam posiadam amora suntour duro E 2006. słyszałem ze da sie zwiększyć jego skok ze 130mm do 160mm. czy orientuje sie może ktoś jak to zrobić i czy w ogolę ktoś tuningował duro E bo jest kilka poradników ale do duro D a nie wiem czy to będzie sie robić tak samo bo D nie ma tłumienia powrotu. dzięki za info
michal15
Posty: 603
Rejestracja: 14.05.2006 09:06:06
Kontakt:

Post autor: michal15 »

niewykonuj takich tuningów ze 130 na 160 stracisz sztywnosc i ci sie złamie :/ wogole luzy na tulejach złapiesz ... odpusc sobie ... zmien moze na rzadszy olej ale niekąbinuj tak .. bo dlugo sie nim nienacieszysz
*** EnDurO RiDe ***

.... Ride My Life ....

Dartmoor 4X
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

130 lamia sie jak zapalki a 160 :-/ daj sobie spokoj, chyba ze masz naprawde dobrego ff i zbrojke.
maly_sopot
Posty: 84
Rejestracja: 22.06.2007 16:20:18
Kontakt:

Post autor: maly_sopot »

niezłe muszę tak zrobić.
Robercik93
Posty: 1
Rejestracja: 14.09.2007 21:38:59
Kontakt:

Post autor: Robercik93 »

Witam;)
Mam pytanie...może było, ale każdy mówi co innego.
Więc ważę jakiś prawie 70 kg, i nie wiem jaki olej wlać...
Nie chcę żeby mi dobijał, ale również nie chcę żeby był za twardy.
I im więcej W to tym gęstszy czy rzadszy?
Pozdrawiam
wrobelsk8
Posty: 151
Rejestracja: 31.08.2007 12:38:51
Lokalizacja: Ldz
Kontakt:

Post autor: wrobelsk8 »

czy ktos mi moze powiedziec co o tym sadzi: http://zarzecki.com/rower/duro/, prosilbym o pomoc doswiadczonych duro-tuningowcow;]lub takich ktorzy to stosowali, ps w swoim duraczu narazie zastosowalem tylko zdjecie opaski z tlumnika i podkladki wedlug poradnika z tego tematu.
http://www.pinkbike.com/photo/2643634/ - moj rowerek xD
B.Z.
Posty: 1467
Rejestracja: 21.10.2007 09:24:08
Kontakt:

Post autor: B.Z. »

To mój pierwszy wpis na tym forum, więc a początek pragnę się ze wszystkimi przywitać i wszystkich gorąco pozdrowić.

Mam problem do rozwiązania, a brzmi on "Duro E czy Duro Triple". Tak, wiem, teoretycznie temat był wałkowany milion razy, ale tym razem priorytety są inne. Buduję rower z pogranicza Enduro i FR, na ramie ze stosunkowo nisko położoną mufą suportu. Pomierzyłem wszystko, i wychodzi na to, ze najkrótszy możliwy widelec przedni to 54 cm, zaś optymalny to 55 cm, inaczej albo posypią się kąty, albo trzeba będzie obniżyć też tył i oś suportu poleci mocno w dół.

Ale to jeszcze nie koniec problemu, jako że fundusze są ograniczone i muszę na czymś oszczędzić, a nie chcę oszczędzać na takich rzeczach jak koła i hamulce padło na przedni widelec. chcę kupić coś niedrogiego, pojeździc a tym jakiś rok i przesiaść się na jakiś amor przez duże A. Jak ma być tanio to oczywiście musi być Duro, ale pytanie który? W zasadzie byłem już zdecydowany na Duro Triple (choć bez entuzjazmu brak tłumienia to jednak kaszana, nie wsopminając już o obciachu związanym z używaniem tego widelca) Przeczytałem sobie już cały niniejszy wątek i doczytaem się, że Duro D można wyciągnąć o 3 cm uzyskując w ten sposób 54 cm od korony do ośki, prawdopodobnie da się zrobić to samo z Duro E.

Wszystko pięknie tylko ponoć z tak wyciagniętego Duracza robią się "leszczynowe witki" i tutaj rodzi się pytanie czy jednak nie będzie lepiej przeprosić się do Trypla i co najwyżej zainstalować mu tłumik z D? wiem, że korony i tak ma słabe, ale w razie czego znam gościa który mi to pospawa. Jak uważacie? jest sens zakładać Triple jesli zależy mi na sztywnosci czy różnica będzie tak mała że szkoda robić przypał z tym Triple?


Przy okazji pytanie (wybaczcie że trywialne) - skąd bierzecie tłumiki do Duro D? Kupujecie u Pawlaka?

Pozdro4all
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość