5Th Element Progressive Problem!!

FRZurU
Posty: 92
Rejestracja: 23.09.2006 17:14:31
Lokalizacja: mielec
Kontakt:

5Th Element Progressive Problem!!

Post autor: FRZurU »

Witam! Mam 5th Elementa i mam z nim maly prblem!Problem polega na tym ze chodzi za twardo jak na niego waze kolo 60 kg mam sprerzyne 400 próbowalem go regulawac i nic to nie dalo co moze z nim bym prosze o pomoc!!moze macie jakies propozycje to chetnie rozwaze!!
Liwcio
Posty: 690
Rejestracja: 16.09.2005 23:13:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Liwcio »

zmień sprężynę, musisz miec od 25 do 35% sag-u (w zalezności od upodobań) i wtedy ze sprawnym damperem nie ma opcji żeby chodził ciężko
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

Sprezyna 400 pod 60kg ? W 5th elemencie 400 chodzi pod 83-91kg, to sie nie dziw ze masz twardo :P Ty powinienes miec 300 albo 325.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
DeathJumper
Posty: 104
Rejestracja: 30.11.2005 20:34:39
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: DeathJumper »

hm.. ja waże 63kg i zamienilem sie z kolega z 400 na 450! i chodzi mieciutko.. moze masz progresje wkrecona na max (ja tak mialem i twardo chodizl) albo za dużo powietrza wpompowales... compresje poczatku skoku mam mocno wykrecona.. moze pomoc.. moj 5th chodzi w ironku sgs i przy tej sprezynie! ma ponad 25% sagu i wykorzystuje prawie cale 230mm skoku [moj iron ma 230 a nie fabryczne 180mm:) ] Dobór sprezyny powinien sie opierac nie tylko na wadze ridera ale tez na systemie zawieszenia. pozdro ziom
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

I tak wszystko zależy od ramy i przełożenia. 5th w ogóle są mocno przetłumione, można to regulować, tylko trzeba wiedzieć jak :P Podaj model ramy, to ci powiem jaka sprężyna powinna być.
www.foesracing.com
FRZurU
Posty: 92
Rejestracja: 23.09.2006 17:14:31
Lokalizacja: mielec
Kontakt:

Post autor: FRZurU »

rama to jest tosa inu z 2004r 4 zawiasowa i jak co wes sie skonatktu zemna na gg 9562018
KuBuL
Posty: 56
Rejestracja: 14.08.2006 21:18:44
Lokalizacja: WWC
Kontakt:

Post autor: KuBuL »

mialem podobny problem... wszystko zaczelo pieknie pracowac jak odpowiednio dopompowałem powietrza do komory powietrznej:) moja rama to DM FR 2.0 waze 73kg sprezyna 450 i jest mieciutko
zapraszam do lektury powinno sie przydac:)
http://www.santacruz-pl.com/?co=oferta&dz=5th&pdz=ustaw
>>>> Gravity Pszczyna <<<<
FRZurU
Posty: 92
Rejestracja: 23.09.2006 17:14:31
Lokalizacja: mielec
Kontakt:

Post autor: FRZurU »

no a ilel tak dopompowales tego powietrza??
FRZurU
Posty: 92
Rejestracja: 23.09.2006 17:14:31
Lokalizacja: mielec
Kontakt:

Post autor: FRZurU »

i moze jak co macie kogos kto by tanio mogl przeserwisowac mi dampera 5 th
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

A wyślesz pocztą? Ja mogę zrobic jego serwis.
www.foesracing.com
FRZurU
Posty: 92
Rejestracja: 23.09.2006 17:14:31
Lokalizacja: mielec
Kontakt:

Post autor: FRZurU »

no a ile bys chchial za taki serwis??
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

warszawski PLUS robi to za 150pln....w bielsku sa goscie ktorzy robia elementhy za 60pln,jesli nic nie jest uszkodzone....co do twardosci- to rowniez uwazam ze pod 60kg powinna byc 300...---a pompowanie razcej nie zmiekczy sprezyny?? chyba szybciej odpuszczenie powietrza, -na minimum cisnienia praca jest bardziej liniowa-pompuje sie wtedy gdy dobijasz damper na wiekszych przeszkodach..
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

No to mam takie same ceny, jak goscie w Bielsku :P Pisz do mnie na PW.
www.foesracing.com
david
Posty: 64
Rejestracja: 25.04.2004 10:29:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: david »

diskordia mozesz podac jakies namiary na tych gosci z bielska ???
david
Posty: 64
Rejestracja: 25.04.2004 10:29:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: david »

da ktos jakies namiary na ludzi co robia tanio te 5th ???

i czy zrobia damper jezeli nie dzialaja pokretla regulacji tlumienia poczatku i konca skoku ?

bo moze da sie to jakos latwo naprawic i przelac damper przy okazji, a nie trzeba placic 240zl w Crazy Crank
MurDer1990
Posty: 25
Rejestracja: 17.10.2006 21:02:22
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: MurDer1990 »

A powiedz jeszcze w ktory otwor w bananie to wlozyles? w ten ostatni na samym koncu? Jak ja do swojej tosi tam włozyłem damper to chodził strasznie twardo a gdy przełozyłem na ostatni to stał sie o wiele miekszy. spróbuj moze tego. Wiem ze to zmienia skok ramy ale chyba wlaśnie na ostatnim jest on największy. Przynajmniej tak mi sie wydaje.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości